13 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kris23
Welkom in het leven met een baby, denk je eindelijk het goede ritme te pakk ...
Precies dit! Babies hebben zoveel verschillende ontwikkelingsperiodes dat hun behoeftes (en dus ritme) daar ook veranderen. Komt ze s nachts weer voor voeding? Misschien zit ze in een groeispurt en heeft ze meer brandstof nodig.
2 maanden geleden
Reactie op Mathanya
Is me eerste baby dus weet alles nog niet
Dat begrijp ik! En daarom zeg ik het ook, omdat iedere ouder het verdient om te weten dat het bij alle baby's zo gaat. Als ik bij de eerste geweten had wat ik nu weet was het allemaal een stuk relaxter geweest...
2 maanden geleden
Wij hebben dit iedere keer als ze in een sprong zit. Wanneer ze hier niet in zit dan slaapt ze gewoon goed door, al sinds dat ze 6 weken oud was.
We mogen als nog niet klagen hoor met haar slaap, want ze slaapt mega goed. Ook overdag. Maar juist daarom als ze dan ineens in de nacht ‘roept’ (want dit doet ze, ze huilt niet maar ze roept gewoon), dan denk je aaah neeeee.. maaar tegenwoordig zijn we er achter dat ze dan niet eens voeding nodig heeft. Maar dat een simpele tut er in er ook voor zorgt dat ze binnen 1 minuut weer slaapt 😂 Want ik stop nu dus de tut er in en eer ik weer in m’n eigen slaapkamer ben en m’n bed in stap zie ik op de babyfoon dat zij al weer slaapt.
Je leert steeds weer nieuwe dingen van je eigen kind, haha!
2 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Wij hebben dit iedere keer als ze in een sprong zit. Wanneer ze hier niet i ...
Ik leer zeker nog komt zeker goed. Ik krijg mij baby alleen in slaap met een fles. Ze wil geen speen meer. Zodra ik zie dat zei moe wordt gaat ze naar bed. Soms is het gewoon een drama om haar in slaap te krijgen soms ben ik een uur bezig. In juli ben ik met haar naar een chiropractor geweest om dat ze gewoon uit het niets in paniek begon te huilen en ik haar niet stil meer kreeg. Uiteindelijk bleek dat haar nekje op spanning stond en dat deed haar zeer. Maakt mij soms zo onzeker als ik ergens anders ben dat ze zo gaat huilen iedereen die je aan kijkt verschrikkelijk. Ze is nu een stuk ontspannender als eerst gelukkig.
2 maanden geleden
Reactie op Mathanya
Ik leer zeker nog komt zeker goed. Ik krijg mij baby alleen in slaap met ee ...
Ah ik snap je zo goed, dat laatste is echt herkenbaar. Ik durf met mijn kindje de supermarkt bijvoorbeeld niet in. Niet zonder mijn vriend dan. Terwijl ja, baby’s huilen nou eenmaal. Dus zou je / wij echt los moeten gaan laten. Jij of je kindje kan er niets aan doen en je doet wat je kan!
Gelukkig gaat het nu beter! ❤️