5 Reacties

één maand geleden

Hier hetzelfde, is heel normaal bij borstvoeding om ook de nachten elke 2 uur te willen. Helaas, lekker veilig samen slapen maakt het makkelijker!

één maand geleden

Ik ben de laatste voeding KV gaan geven of een flesje afgekolfde melk. Ze lijkt dan wat langer door te slapen. Ik maak haar tussen 22.00 en 23.00 wakker voor de laatste fles want anders zou ze tussen 1900 en 00.00 een lange ruk maken

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ik ben de laatste voeding KV gaan geven of een flesje afgekolfde melk. Ze l ...
Ja dat zou ik ook wel willen, maar gaat helaas niet. Door gedoe met z’n te korte tongriem zijn we eigenlijk 3 weken geleden opnieuw begonnen met leren drinken enzo. Hij drinkt nu redelijk aan de borst, maar met de fles heeft hij nog veel moeite helaas…

één maand geleden

Zo lang mogelijk voeden aan 1 kant, zodat hij de vette achtermelk zoveel mogelijk binnenkrijgt. Ik herken het wel. En niet voor 10 uur al gaan slapen. Ook helpt het om overdag meer te voeden, zodat ze in de nacht minder komen. Hier doen die tips niet heel veel😂 Wij gaan rond 12 uur samen met haar naar bed. Dan heeft ze al eventjes geslapen beneden. Dan slaapt ze ongeveer 5 uren en daarna nog 2 heel erg onrustig.

één maand geleden

Reactie op Suze126

Ja dat zou ik ook wel willen, maar gaat helaas niet. Door gedoe met z’n te ...
Misschien dan in de namiddag/avond laten clusteren?