34 Reacties

2 jaar geleden

Ja

2 jaar geleden

Zeker en vast, dit doe je niet in een relatie. Meneer heeft een kind op komst… hoe haalt die het in zijn hoofd. 🤯

2 jaar geleden

Absoluut!

2 jaar geleden

Ja, waarom zou hij behoefte hebben aan contact met een ex scharrel als hij een relatie heeft. Zeker als hij vader word. Vervelende situatie zeg..

2 jaar geleden

Ja, ik vind dat zeker vreemdgaan. Ookal is het misschien niet letterlijk op fysiek vlak (ookal vind ik video's daarin een grijs gebied, als het kon zouden ze het doen), het is zeker emotioneel vreemdgaan. Beiden zijn fout.

2 jaar geleden

Dit is voor mij vreemdgaan en ik zou persoonlijk hierom de relatie verbreken.

2 jaar geleden

Ik vind dit ook zeker onder vreemdgaan vallen, in ieder geval emotioneel. Ik weet niet wie van jullie dit doet (aangezien je het hebt over ons), maar in beide gevallen vind ik het niet oke naar de ander toe.

2 jaar geleden

Ja!

2 jaar geleden

Absoluut

2 jaar geleden

Reactie op rchlvanm

Ik vind dit ook zeker onder vreemdgaan vallen, in ieder geval emotioneel. I ...
Ik wou het algemeen houden zodat het geen relatieadvies topic werd, maar echt een topic over de meningen over de stelling ☺️. Mijn vriend (?) blijkt dit de eerste 4 maanden van onze relatie gedaan te hebben en blijkt hier al die tijd al te over liegen. Die vrouw is meerdere keren ter sprake gekomen omdat ik dacht dat er meer was, en uiteindelijk was ik vorige week klaar met alle twijfels dus heb ik het haar gewoon gevraagd, zij wist niet van mijn bestaan.

2 jaar geleden

Ja, zonder twijfel!

2 jaar geleden

Jeetje wat heftig! Ik zie dit absoluut als vreemdgaan: het klinkt namelijk als een behoorlijke emotionele investering als je zo veel tijd in berichten met iemand steekt. Ik had de relatie verbroken en nooit meer terug gekeken.

2 jaar geleden

Ja, waarom zou hij behoefte hebben aan contact met een ex scharrel als hij ...
Die behoefte kan er zijn omdat niet iedereen monogaam "ingesteld" is. Ik heb ook zo'n contact, en wel eens meer gehad dan alleen online. Mijn man ook, is helemaal okee in onze relatie. Maar wij hebben een open relatie. Vind het vreselijk fout als de partner er niet van op de hoogte is en er dus geen afspraken over zijn. Ik vind dit in dat geval van vreemdgaan, misschien vreemdgaan light, maar hoe dan ook echt niet okee. Wat iemand dan zou moeten doen is iets wat zelf besloten moet worden. Zelf zou ik een relatie niet persé direct afbreken bij vreemdgaan denk ik (ook in onze situatie is vreemdgaan/bedriegen mogelijk), en ik geloof dat het ook wel mogelijk is om ervan terug te komen. Maar het is natuurlijk een enorme vertrouwensbreuk en de bedriegende partner zal ook hard moeten gaan werken om dat vertrouwen weer te herstellen.

2 jaar geleden

Zeker

2 jaar geleden

Ja dit is vreemd gaan. Ik zou dit niet vertrouwen en er een punt achter zetten.. Ik heb eerder ook dit soort dingen "vergeven" maar gaat gewoon stiekem door. Nu weet ik dat uit ervaring.. Dit is niet oke.. en moet je niet pikken. Kies voor jezelf een je baby in onzekerheid leven wordt er niet beter op. Kies voor iemand die voor jou en jou alleen gaat en jou baby natuurlijk❤️ Geen makkelijke weg maar uiteindelijk zal je er beter en sterker uitkomen sterkte❤️🌺

2 jaar geleden

Tuurlijk is dit vreemdgaan.

2 jaar geleden

Uuh ja dat is vreemdgaan

2 jaar geleden

Ik wou het algemeen houden zodat het geen relatieadvies topic werd, maar ec ...
Ik zou dit zeker vreemdgaan vinden binnen een monogame relatie. Wat het voor mij nog erger zou maken is dat hij hier al die tijd over gelogen heeft. Dat vertrouwen weer opbouwen zou ik echt heel lastig vinden. Jullie hebben ook een kindje van 3 jaar zie ik, dus dit is jaren geleden gebeurd? Hoe sta jij er zelf in? Vind jij het vreemdgaan?

2 jaar geleden

Ik vind het niet zo relevant of je het vreemdgaan noemt of niet, het lijkt me in elk geval geen teken van een gezonde relatie en ik zou er zeker niet blij mee zijn als mijn man dit stiekem zou doen. Tenzij je er van te voren afspraken of hebt of een open relatie hebt, dan is het helemaal prima natuurlijk en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.

2 jaar geleden

Absoluut in mijn ogen vreemdgaan..