3 Reacties

één maand geleden

Hi, heel herkenbaar! Ik heb dit een paar keer meegemaakt met mijn zoontje. De eerste keer dacht ik aan een nachtmerrie, maar toen zei het consultatiebureau dat ze nog te jong zijn voor nachtmerries, wat ik eigenlijk vreemd vond. Je zag duidelijk aan zijn gezichtsuitdrukking dat er iets speelt, alsof hij droomde. De andere keren kwam het waarschijnlijk doordat hij zich niet lekker voelde. Vooral toen zijn tandjes doorkwamen, hadden we dit vaak. Hij heeft er nu al twee en toevallig hoorde ik vannacht weer datzelfde geluid, zonder huilen deze keer, maar ik heb hem in slaap gewiegd en toen was het weer rustig. Vanochtend zag ik dat er een derde tandje doorkomt! Dus misschien is dat ook bij jullie het geval? Het zou dus pijn kunnen zijn van tandjes, of iets van buikpijn, koud, of misschien toch een droom!

één maand geleden

Ik herken het van onze docjter (22wk), maar durf niet te zeggen wat het is. Als ze het heeft schrik ik me ook kapot, en het lijkt wel alsof ze dan naar adem hapt maar het niet lukt. Ik blaas vaak dan in haar gezicht (hier schrikt ze van) en dan ademd ze ineens door van de schrik. 23e moeten wij naar het CB, wilde het daar ook vragen. Ze heeft het hier ook wel eens gehad als ze wakker is. Maar wel altijd als ze plat op de rug ligt!

één maand geleden

Wat enorm schrikken! Was het niet een soort Ademstop? Die kleintjes "vergeten" wel eens adem te halen begreep ik