15 Reacties

6 dagen geleden

Hoi hoi, wij hebben dit ook helaas. Ik geloof in een slaapregressie en tandjes… ze kunnen er ook veel last van hebben als ze binnenkort doorkomen! Wij hebben dit al eerder met een slaapregressie meegemaakt.. maar na de slaapregressie sliep ons zoontje veel vaster en goed door! Plus het verlatingsangst wat een rol speelt. Het is denk ik even heel veel in een keer! Ik ben bang dat we er doorheen moeten 🥲 Maar ik voel jou hoor! Zie je veel verandering bij haar? Wat ze nu al kan etc? Zoals kruipen of tijgeren?

6 dagen geleden

Reactie op Elleszzzz

Hoi hoi, wij hebben dit ook helaas. Ik geloof in een slaapregressie en tand ...
Zitten merken we dat echt steeds beter gaat. Zoals gisteren heeft ze echt 20 minuten in de box zittend gespeeld zonder ondersteuning. Na 20 minuten werd ze moe en viel ze om. Dus dat zeker wel. Verder merk ik dat ze heel erg neigt naar stukjes voedsel ipv geprakt. Ik heb gisteren de macaroni en de stukjes paprika enzo (ze at pasta met tomatensaus en veel groente) heel gelaten ipv gepureerd en ze at het heel goed op. Terwijl het de laatste weken draaama is met avondeten. Maar dat komt dan misschien omdat de het gepureerde niet meer zo vind? Heb gisteren ook haar banaan in stukjes gegeven ipv prakken. En boterhammen at ze ook al. Dus ondanks dat ze geen tandjes heeft gaan de stukjes voedsel er toch goed in haha. Met tijgeren / kruipen is ze al een aantal weken dat ze zichzelf achteruit duwt. Ze snapt niet hoe ze vooruit moet. Sinds vorige week probeert ze haar knietjes onder haar te zetten en zie je dus steeds haar billen in de lucht gaan en gaat ze ‘hupsen’. Maar ook verder snapt ze nog niet goed wat ze moet doen. Ik denk inderdaad ook dat het nogal veel is momenteel. Er komt weer een sprong aan zag ik, tandjes inderdaad, misschien slaapregressie, ziek geweest, veel willen maar niets kunnen etc. We moeten er even doorheen! Maar ‘fijn’ dat het herkenbaar is 😅

6 dagen geleden

Hier precies zo! Uren achter elkaar wakker en ook weer een flesje gegeven snachts. Toevallig ook al niet meer gedaan sinds ze 6 weken oud was. En ook die hoeveelheid poepluiers. Gister zagen wij het eerste puntje van een tand naar boven komen. En heel 'toevallig' is ze vannacht niet wakker geworden.

6 dagen geleden

Reactie op 18mei2024

Hier precies zo! Uren achter elkaar wakker en ook weer een flesje gegeven s ...
Oh pff.. ik ga toch maar eens die tandjes in de gaten houden dan! Ze werd om 02.30u wakker en sliep uiteindelijk om 04.30u. Ik zelf heb sinds 02.30u niet meer geslapen, ik ben klaar wakker wanneer ik zo lang wakker heb gelegen 😫

6 dagen geleden

Jaa dat had ik ook! Dat zijn echt wel pittige nachten. Ik hoop dat je vanavond op tijd naar bed kan. De laatste dagen hadden we toch maar dentinox op het tandvlees gesmeerd als ze huilde, dan viel ze wel sneller in slaap.

6 dagen geleden

Reactie op 18mei2024

Jaa dat had ik ook! Dat zijn echt wel pittige nachten. Ik hoop dat je vanav ...
Ook een goede tip, dankjewel! Dat heb ik wel liggen 😊

6 dagen geleden

Reactie op KleineFreek24

Oh pff.. ik ga toch maar eens die tandjes in de gaten houden dan! Ze werd ...
Omg ik heb vanochtend precies zo’n topic geopend! Mijn meisje is 7 mnd en vannacht hebben we niet geslapen van 02:00 tot 04:30 😵‍💫😵‍💫😵‍💫 toch wel fijn deze herkenning, ondanks dat het heel pittig is natuurlijk

6 dagen geleden

Ons zoontje is van 11 mei en slaapt ook al een paar weken in de nacht heel onrustig. Hij gaat meerdere keren per nacht ineens hard huilen in zijn slaap, dan doen we zijn speentje in en is hij weer rustig of hij gaat midden in de nacht een aantal keren hard brabbelen. Ook is hij steeds erg vroeg wakker. Voorheen rond 08.00 uur en tegenwoordig tussen 05.00 en 06.00 uur. Geen idee waar het aan ligt.. maar er zijn de afgelopen weken zelden nachten dat we 3 uurtjes achter elkaar kunnen slapen 🤐

5 dagen geleden

Reactie op lcupedo

Ons zoontje is van 11 mei en slaapt ook al een paar weken in de nacht heel ...
Dit klinkt heel bekend, ons zoontje is van 12 mei en het gaat hier precies hetzelfde. Hoop dat het snel weer normale nachten worden 😅

5 dagen geleden

Reactie op daphneschouten450

Dit klinkt heel bekend, ons zoontje is van 12 mei en het gaat hier precies ...
Oh wat vervelend. Ook in zijn slaap plots keihard huilen? We snappen echt niet wat er aan de hand is. Het lijkt soms wel een nare droom ofzo. Hoelang is dat nu bij jullie zoontje aan de gang?

5 dagen geleden

Ja hier ook al een tijdje (6 mei geboren). Vanaf 2 uur slaapt hij bij ons in bed en dan slaapt hij wel goed. In zijn bedje inderdaad draaien en huilen en wakker. Ik moet wel zeggen dat hij geen enkele nacht heeft doorgeslapen tot nu toe maar lijkt nu wel weer extremer. Ook overdag wil hij niet meer slapen.

5 dagen geleden

O ja en hij kan ineens heel lang zitten (soms een uur achter elkaar) en tijgeren/kruipen en maakt nieuwe geluiden

5 dagen geleden

Hier ook al een paar nachten drama! Geen idee wat het kan zijn. Wij hebben vannacht voor het slapen tandgel gesmeerd en een zetpil.. dit heeft redelijk geholpen hij heeft in ieder geval een paar uurtjes aan een geslapen

5 dagen geleden

Reactie op lcupedo

Oh wat vervelend. Ook in zijn slaap plots keihard huilen? We snappen echt n ...
Ja klopt, soms helemaal overstuur wakker en niet te troosten. Nu sinds een kleine week. Gaat nu 2 nachten wel weer redelijk gelukkig 😅

3 dagen geleden

Reactie op KleineFreek24

Zitten merken we dat echt steeds beter gaat. Zoals gisteren heeft ze echt 2 ...
Ze maakt flink wat nieuwe dingen mee!!! Hoe gaat het nu? Wij zijn gestopt met stukjes geven.. dat gaf nog veel krampen hier 😬 maar ik denk dat dit bij jou niet het geval is omdat ze ook doet spelen in bed! Hier was het alleen maar huilen. Wij hebben ook de dutjes aangepast. Na 9 uur het eerste dutje en dan pas weer rond 13:00 zodat hij het daarna volhoudt tot bedtijd!