Hoi mama’s,
Mijn dochter is van 9 mei en is nu 7,5 maand oud.
Sinds afgelopen weekend heeft zij dat ze zowel in de avond als in de nacht ieder uur ongeveer hard huilt in haar slaap. Nu is dat dus niet erg (ondanks dat het je toch stiekem wel uitput want je hebt gewoon geen doorgeslapen nachten), want het is in haar slaap.
Ze is normaal tussen 08.00 en 09.00 wakker, echt al maanden. Nu is het dat ze tussen 04.45 en 06.15 gewoon klaar wakker is en echt niet meer verder gaat slapen. Afgelopen maandag heeft ze van 04.45 tot 07.15 gespeeld in bed, we hebben haar gewoon laten liggen want ze lag te spelen met haar knuffels. Maar gewoon 2 uur lang..
Ze heeft ook echt veel poep luiers, zo’n 8 a 9 op een dag en dan ook nog ‘s nachts. Maar dit kan komen omdat we net klaar zijn met een antibiotica kuur bij haar (hele billen zijn ook kapot). En ze heeft ineens iedere avond 39 graden koorts en rode wangen, overdag niets.
Ook wil ze om 18.30u al naar bed en het is dan zelfs al hard huilen tijdens de fles. Ze laat dan 60 a 80 cc staan. Ze doet overdag nog steeds 3 a 4 slaapjes.
Ik heb haar net om 03.15u maar een fles gegeven want ze was al een uur wakker. Ene keer spelen, andere keer huilen. Ik heb haar al geen fles meer hoeven geven in de nacht sinds ze ongeveer 6 weken oud was. Maar het is nu inmiddels 04.00u en ze is nog steeds wakker, dus weer al bijna 2 uur lang..
Is dit een slaapregressie (heeft ze nog nooit gehad)? Zijn dit tandjes (ik voel nog niks)? Is dit omdat ze van slag is omdat ze de afgelopen 3 weken echt goed ziek geweest is (dubbele oorontsteking, keelontsteking en ontstoken ogen)? Iemand ervaring? 😴😩