19 Reacties

19 dagen geleden

Mijn zoontje is 4,5 maand heeft maat 4 en voor z’n flessen met rijstebloem maat 5. Gemiddeld doet hij z’n 5 a 7 min over z’n fles

19 dagen geleden

Onze baby is 5mnd en gebruikt dop 5. Doet 10 minuten over zn fles Snachts minder.

19 dagen geleden

Wij hebben sinds een aantal dagen AR voeding en gebruiken speen 3 en soms aan het eind speen 4, omdat de voeding na een tijdje dikker wordt. Bij normale voeding was het speen 2 en soms speen 3, als hij erg moe was

19 dagen geleden

Reactie op Jessievdmb

Wij hebben sinds een aantal dagen AR voeding en gebruiken speen 3 en soms a ...
Hij doet iets meer dan 10 minuten over zijn fles.

19 dagen geleden

Mijn baby van 4,5 maand drinkt met speen 3 en drinkt dan ook wel snel de fles leeg hoor. Maar bij speen 2 viel hij bijna elke fles in slaap 😅 s Nachts geef ik nog wel een klein flesje met speen 2.

19 dagen geleden

Ik ben van speen 2 weer terug naar speen 1 gegaan. Ik vond het veel te snel gaan. Lijkt me persoonlijk echt niet lekker voor die kleine buikjes 🫣. Hij doet er nu ongeveer 10 minuten over

19 dagen geleden

Wij gebruiken maat 3 (ongewijzigd sinds week 8)

19 dagen geleden

Reactie op Xxxxkusje

Mijn zoontje is 4,5 maand heeft maat 4 en voor z’n flessen met rijstebloem ...
Bij ons ook dit

18 dagen geleden

Heel erg wisselend dus wat iedereen gebruikt. Ik denk dat wij maar een dagje een grotere speen gaan proberen, werkt het niet kunnen we altijd weer terug natuurlijk.

18 dagen geleden

Ik gebruik nummertje 3. Morgen is ons kindje 5 mnd. Ze drinkt heel snel, ook aan de borst. Ik had ook 2 weken terug nog maat 1 en toen vond ik het gewoon "handig" maat 3 te proberen want daar hebben we er veel van. Het leek prima dus we laten het zo. Hierna gaan we pas naar 4 als ze gefrustreerd raakt met drinken

18 dagen geleden

Wij zijn een paar weken geleden van speen 3 naar speen 2 gegaan. Hij dronk zijn flessen steeds in 10/15 min leeg en kwam steeds eerder voor een voeding. Met speen 2 doet hij er gemiddeld 20 minuten over en is tevreden. We hebben ook nog veel speen 3 liggen, maar zolang het goed gaat, wil ik het niet veranderen. Never change a winning team!

18 dagen geleden

Haha, wij gebruiken nogsteeds de 0 speen van Philips Avent voor onze zoon van 4 maanden! Hij krijgt 2 x per week een voeding uit de fles (rest live bv). Drinkt 110 ml in 12 minuten!

17 dagen geleden

Wij gebruiken ook sinds kort speen maat 3 voor mijn kleine van 20 weken.

17 dagen geleden

Mijn zoontje accepteerde de fles pas bij maat 3. Hij hoeft aan de borst weinig moeite te doen om er melk uit te krijgen en wil dat bij de fles dus ook niet :-p Ik heb zodoende nog 2x maat 1 en 3x maat 2 liggen, niet of een paar keer gebruikt. Als iemand die kan gebruiken mag je ze gratis hebben.

16 dagen geleden

Goed om rekening mee te houden is dat er verschillende spenen zijn. Wij hebben de natural response en gebruiken dus 3 omdat toen ie kleiner was het gewoon niet goed lukte met 1 of 2. Op deze link staat wel een mooi overzicht: https://www.philips.be/c-f/XC000021132/hoe-verhoudt-mijn-natural-speen-of-speen-tegen-darmkrampjes-zich-tot-de-natural-response-speen

16 dagen geleden

Mijn baby van 21 weken drinkt met speen 5. Fles is binnen 10 minuten op. Met 1-2-3 wordt hij moe en valt meteen in slaap

16 dagen geleden

Hier naturel response speen en maat 4

16 dagen geleden

Speen 4 en doet +/- 10 minuten over zijn fles van 210. Vanaf het begin al een snelle drinker en heeft geen laat van spugen, buikpijn etc.