19 Reacties
19 dagen geleden
Onze baby is 5mnd en gebruikt dop 5. Doet 10 minuten over zn fles
Snachts minder.
19 dagen geleden
Wij hebben sinds een aantal dagen AR voeding en gebruiken speen 3 en soms aan het eind speen 4, omdat de voeding na een tijdje dikker wordt. Bij normale voeding was het speen 2 en soms speen 3, als hij erg moe was
19 dagen geleden
Reactie op Jessievdmb
Wij hebben sinds een aantal dagen AR voeding en gebruiken speen 3 en soms a ...
Hij doet iets meer dan 10 minuten over zijn fles.
19 dagen geleden
Reactie op Xxxxkusje
Mijn zoontje is 4,5 maand heeft maat 4 en voor z’n flessen met rijstebloem ...
Bij ons ook dit
18 dagen geleden
Heel erg wisselend dus wat iedereen gebruikt. Ik denk dat wij maar een dagje een grotere speen gaan proberen, werkt het niet kunnen we altijd weer terug natuurlijk.
18 dagen geleden
Ik gebruik nummertje 3. Morgen is ons kindje 5 mnd.
Ze drinkt heel snel, ook aan de borst. Ik had ook 2 weken terug nog maat 1 en toen vond ik het gewoon "handig" maat 3 te proberen want daar hebben we er veel van.
Het leek prima dus we laten het zo.
Hierna gaan we pas naar 4 als ze gefrustreerd raakt met drinken
18 dagen geleden
Wij zijn een paar weken geleden van speen 3 naar speen 2 gegaan. Hij dronk zijn flessen steeds in 10/15 min leeg en kwam steeds eerder voor een voeding. Met speen 2 doet hij er gemiddeld 20 minuten over en is tevreden. We hebben ook nog veel speen 3 liggen, maar zolang het goed gaat, wil ik het niet veranderen. Never change a winning team!
17 dagen geleden
Mijn zoontje accepteerde de fles pas bij maat 3. Hij hoeft aan de borst weinig moeite te doen om er melk uit te krijgen en wil dat bij de fles dus ook niet :-p
Ik heb zodoende nog 2x maat 1 en 3x maat 2 liggen, niet of een paar keer gebruikt. Als iemand die kan gebruiken mag je ze gratis hebben.
16 dagen geleden
Goed om rekening mee te houden is dat er verschillende spenen zijn. Wij hebben de natural response en gebruiken dus 3 omdat toen ie kleiner was het gewoon niet goed lukte met 1 of 2. Op deze link staat wel een mooi overzicht:
https://www.philips.be/c-f/XC000021132/hoe-verhoudt-mijn-natural-speen-of-speen-tegen-darmkrampjes-zich-tot-de-natural-response-speen
16 dagen geleden
Mijn baby van 21 weken drinkt met speen 5. Fles is binnen 10 minuten op. Met 1-2-3 wordt hij moe en valt meteen in slaap
16 dagen geleden
Speen 4 en doet +/- 10 minuten over zijn fles van 210. Vanaf het begin al een snelle drinker en heeft geen laat van spugen, buikpijn etc.