6 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoon wil ook geen speen. Soms gebruik ik mijn pink, daar wil hij wel op zuigen. Dan wordt hij wel rustig en valt ie in slaap.

3 maanden geleden

We gebruiken ook de pink. Hier ook een speen weigeraar 😊

3 maanden geleden

Hier ook zoekende, geen speen, geen pink… 😅

3 maanden geleden

Helaas ook geen tips maar herkenning bij ons. Geen speen of pink maar het liefste de borst. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de borst nu dus vaak gebruik om hem in slaap te krijgen. Ergens is het heel fijn omdat het vrij effectief is maar ik zou er graag mee stoppen omdat hij zo afhankelijk van mij is. Maar weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken.

3 maanden geleden

Thanks voor jullie reacties! Pink heb ik eerste week alleen gedaan maar vind dat geen fijn idee. Wil mijn handen dan goed gewassen hebben maar als ik het snachts nodig heb wil ik niet steeds uit bed hoeven stappen om mn handen te wassen. Waarom pakken babies eigenlijk wel de pink maar geen speen

3 maanden geleden

Reactie op Suus31

Helaas ook geen tips maar herkenning bij ons. Geen speen of pink maar het l ...
Heb dat ook kort gedaan maar merkte dat mijn kleine slecht doorsliep als ze aan de borst in slaap viel en belangrijker nog: dan kan ik alleen de baby in slaap susseen dus ben daar mee gestopt. Alternatief is dus wiegen wat ook lastig is maar dat kan ik nog afwisselen met mn partner