5 Reacties
één maand geleden
Ja ik heb behoorlijk last van rug, schouders, nek. Maar ik weet dat het bij mij grotendeels komt door de borstvoeding. Hoe ik ook zit, die houding zorgt voor veel rug en nek klachten. En het tillen werkt ook niet mee inderdaad. Ik zie het maar zo, het is net alsof je van nooit sporten naar 7 dagen in de week gaat. Daar past je lichaam zich niet zomaar aan aan. En het zijn niet alleen je spieren die harder moeten werken. Je houding wordt vaak ook anders en dat merk je weer aan je gewrichten.
Het enige dat ik weet is dat het bij de oudste een stuk beter ging nadat ik stopte met borstvoeding en hij begon met lopen.
één maand geleden
Ja zelfde hier. Laatste tijd enorm last van nek, schouders en rug. Mijn dochter weegt 6 kg en dat voel ik wel 😅 Ik kolf ook fulltime erbij dus alles bij elkaar maakt me erg moe!
één maand geleden
Even benieuwd of anderen dit ook hebben. Ik geeft geen borstvoeding maar heb zo'n spierpijn overal. Heb ook nog een peuter van 3,5 die fysiek heel actief is. Ik word continu besprongen 🙈
Ik heb ook last van m'n gewrichten. Vooral in m'n handen maar ook knieen en voeten. Net kon ik amper de trap af want m'n knie zat soort van op slot. Herkennen anderen dit? Had dit voor en tijdens de zwangerschap helemaal niet
één maand geleden
Ik heb het ook heel erg, heb soms f idee dat me rug door 2 breekt. Me knieën knikken van de trap af al me gewrichten doen pijn. Geef ook borstvoeding heb idd ook het idee dat het daardoor komt. Wou van de week naar de dokter gaan bloed prikken ook kijken of ik iets te kort kom. Sommige dagen gaan beter als ik veel gedronken heb maar het is echt verschrikkelijk