17 Reacties
17 dagen geleden
Ik doe thuis een half uurtje een fitnessvideo鈥檛je op YouTube. Net nadat de kindjes in bed liggen, voor ik ze ophaal bij de opvang en soms overdag met hen erbij. Heel laagdrempelig en bevalt me wel goed. Bijv Grow with Jo. Naar de sportschool gaan lukt me echt niet meer helaas.
16 dagen geleden
Ik sport 2 avonden in de week. Ik sport met mn zusjes en sinds kort gaat mn moeder ook mee. Is ook motivatie, want is ook nog gezellig :-). Ik ga als de kinderen op bed liggen (of in elk geval wanneer ze klaar zijn voor bed). Soms ben ik ook te moe, dan blijf ik thuis. Soms is het niet anders met een baby (en peuter).
16 dagen geleden
Onze sportschool heeft opvang. Ik ga sochtends na haar eerste slaapje sporten. Dan breng ik haar daar of bij familie en ga ik een uur sporten.
16 dagen geleden
Ik sport 's ochtends! Op mijn vrije dag om 8 uur lesje, ben ik om half 10 gedouched en wel weer thuis, zodat mijn man kan werken. Op donderdag om half 8, zodat ik op tij op werk ben. En op zaterdag ook in de ochtend.
In de avond ben ik gewoon moe, heb ik echt geen energie om ergens heen te gaan. En mijn kinderen maken me toch standaard om half 7 wakker, kan ik net zo goed iets gaan doen.
Het helpt me ook wel om dit elke week te doen, dan is het een routine en hoef ik niet te kiezen om om kwart over 7 in de kou op mn fietsje te gaan zitten, haha.
16 dagen geleden
Ik sport smorgens rond 7 in de sportschool en ben optijd terug voordat mijn vriend moet werken en hij brengt dan de kids naar school.
Savonds ook geen optie meer.
16 dagen geleden
Wij hebben vaste sportmomenten afgesproken: maandagavond is mijn avond, donderdagavond die van hem. En op zondagochtend sport hij ook en ik probeer dan op zaterdagochtend nog te gaan (maar soms ook echt geen puf voor en plof ik lekker op de bank of spreek ik met vriendinnen af)
15 dagen geleden
Gister ochtend en vanochtend thuis een work out gedaan van grow with jo. Over 3 weken moet ik weer werken, dus dan moet ik een nieuw ritme vinden. Maar ben nu van plan 5 ochtenden in de week de work outs te doen. Zijn er mensen die het leuk vinden om dit ook te doen en elkaar hier te motiveren?馃挭馃徎
12 dagen geleden
Reactie op Laurene
Gister ochtend en vanochtend thuis een work out gedaan van grow with jo. Ov ...
Ik doe dit ook! Elke ochtend, drie dagen lang en dan een dag rust. Ik heb flinke obesitas en heb nu eindelijk iets gevonden wat voor mij motiverend werkt! 馃槃
Ik sport direct na het eerste flesje, terwijl hij in de box speelt. Wanneer hij dan weer op bed moet, ga ik douchen. En daarna alle tijd voor m'n kindjes. M'n dochter van 3 doet nu af en toe ook mee, zo leuk馃ぉ