31 Reacties
2 maanden geleden
Ik doe groepslesjes in de sportschool samen met andere mama’s/baby’s. Bij mij heet dat baby&fit. Inderdaad oefeningen doen met je baby in de draagzak of bijvoorbeeld push-ups/planken terwijl je baby op het matje ligt. Heel leuk om te doen! Kan je in principe thuis ook doen
2 maanden geleden
Reactie op NACD
Mijn vriend en ik wisselen elkaar af, hij gaat meteen na z’n werk naar de s ...
Ja daar zaten wij ook over na te denken om af te wisselen. Maar ben bang dat we dan iedereens ritme omgooien. Mn zoontje is een borstvoeding baby en wil ook alleen m’n borst ( weigert fles meestal). Hij heeft ook een ritme qua badtijd en voedingen. Mijn vriend werkt tot in de middag meestal tot 3/4 dus dan word baby’s ritme omgegooit😭
2 maanden geleden
Reactie op 3liff
Sporten met baby dus draag je baby met draagzak en sporten😂
Hij mag helaas niet mee de sportschool in😢. Zo jammer eigenlijk want hij is echt een chille baby. Als hij in z’n wagen ligt met z’n ruis aan slaapt hij makkelijk 2/2,5 uur. Meer dan genoeg tijd voor een goeie workout dus maar ik begrijp dat de veiligheid voor gaat
2 maanden geleden
Ik sport ook thuis tijdens haar dutje of ik zet haar naar mij tijdens het sporten.
2 maanden geleden
Reactie op Moraizha Imani
Ja daar zaten wij ook over na te denken om af te wisselen. Maar ben bang da ...
Starten met bodyweight workouts. Wij zijn nu op vakantie en doe heel veel bodyweight workouts. Ook train ik wel met twee dumbells (kan binnen of buiten). Kleine man vindt het prachtig om mama te zien sporten. En goed voorbeeld doet goed volgen haha. Ik train bijna elke dag weer. Ongeveer half uurtje per dag. En als we weer thuis zijn gs ik twee keer per week naar crossfit. Maar ook altijd stoeiend met welke tijd handig is ivm borstvoeding ook.
2 maanden geleden
Ben begonnen vorige week met hardlopen op het moment dat mijn man thuis is. Workout pak ik later wel weer op op de momenten dat de kleine slaapt zodat ik even m'n handen vrij heb. Wij hebben gewoon sport en gewicht spullen gekocht voor thuis zodat we kunnen wanneer er tijd is, ideaal!
2 maanden geleden
Reactie op xxxnik
Ik heb me ingeschreven bij een sportschool met kinderopvang
Ja heb ik ook over nagedacht maar dat vind ik dus nog een enge gedachte. Hij kan niet praten dus voelen we ons niet comfortabel om hem bij mensen achter te laten. De enige persoon die op hem past is mijn moeder maar om hem elke keer daar te laten is ook gedoe
2 maanden geleden
Wij hebben een smartbike gekocht met een app erbij voor workouts thuis. Verder: gewoon gaan als de baby in bed ligt ‘s avonds? Bijv van 20 tot 21. Of zaterdagochtend even. Of een sportschool zoeken die vroeg open is. Bijv als
Je vriend om 8 u gaat werken van 7 tot 8 gaan, douchen en aankleden kan dan wel met de baby erbij.
2 maanden geleden
Reactie op Moraizha Imani
Ja heb ik ook over nagedacht maar dat vind ik dus nog een enge gedachte. Hi ...
Ik ook hoor.. ik wissel ook af met mijn vriend met sporten. Kinderopvang durf ik nu echt niet ik vind haar veel te klein.
2 maanden geleden
Dinsdags werkt mijn man thuis dan ga ik meteen sporten als zij slaapt. Na werk/eten gaat hij weer. Weekends wisselen we elkaar af. 3 x in de week vind ik prima met 2 kids😁inmiddels gestopt met bv volle 3 maanden gegeven, voel me vrij als een vogel.Wij hebben ons ritme wel te pakken. :)