31 Reacties

2 maanden geleden

Het is inderdaad lastig met plannen etc. Ik ga meestal in de avond als onze peuter op bed ligt en de boel rustig is. Rond een uur of 20:00/20:30. En meestal 1 keer in het weekend vroeg rond half negen in de ochtend. Meer dan twee keer lukt nog niet, maar ben ik al erg tevreden mee. Verder heb ik beneden een matje liggen en doe ik wat oefeningen tijdens het Netflixen!

2 maanden geleden

Ik ga 1x per week in de avond en 1x overdag op mijn man zijn papadag. Bik basic fit heb je vervolgens ook thuis workouts die gefilmd zijn. Die doe ik op de avond dat mijn man is sporten

2 maanden geleden

Als papa in de ochtend werkt ga je in de avond sporten. Lijkt me niet zo moeilijk toch? 😅

2 maanden geleden

Reactie op CuckooBlue

Als papa in de ochtend werkt ga je in de avond sporten. Lijkt me niet zo mo ...
Onze zoon slaapt tussen 10 en 11 dus ik zou dan pas daarna kunnen gaan omdat hij tegen 10 z’n laatste voeding krijgt ( bv ). Ook is het nadat de baby slaapt ‘ mama en papa quality time’ tijd die we echt samen besteden wat ik ook heel belangrijk vind. Dus het is inderdaad ‘ zo moeilijk’.

2 maanden geleden

Ik sport thuis met online video's en gewichtjes, en doe dit gewoon met de baby erbij. Is dat misschien een idee voor jou ook?

2 maanden geleden

4x in de week in de avond als me vriend thuis is dan gewoon gaan

2 maanden geleden

Mijn sportschool biedt kinderopvang aan! Daar kun je je kindje brengen en dan kun je zelf 1,5 uur sporten. Misschien een idee om te informeren of een sportschool bij jou in de buurt dit ook doet? ☺️

2 maanden geleden

Met het mooie weer vind ik lopen in het bos wel fijn. Dan is het toch nog koel onder de bomen en heeft de baby weer een sensorische ervaring.

2 maanden geleden

Reactie op Daphne5809

Mijn sportschool biedt kinderopvang aan! Daar kun je je kindje brengen en d ...
Oh, wat fijn! Dat hoor ik voor het eerst!

2 maanden geleden

Reactie op Lisalisa1

Oh, wat fijn! Dat hoor ik voor het eerst!
Ik kende het ook niet maar inderdaad echt zo fijn! Lijkt me ook een gat in de markt, maakt het zoveel laagdrempeliger voor mama’s!

2 maanden geleden

Reactie op Daphne5809

Mijn sportschool biedt kinderopvang aan! Daar kun je je kindje brengen en d ...
Ja hebben wij ook in de buurt maar daar voelen we ons niet comfortabel bij omdat hij nog zo klein is en niet kan praten😢