8 Reacties
7 dagen geleden
Ja! Een baby gaat vanzelf weer rollen met een spreid broekje. Mijn dochter was iets ouder toen ze die kreeg (9 maanden) en op gegeven moment ging ze er zelfs mee staan🤭
7 dagen geleden
Onze dochter heeft het spreidbroekje 6 weken aangehad en nu alleen nog als ze slaapt. We legden haar ook gewoon op de buik, dat ging wel goed. Rollen deed ze niet met het broekje aan maar dat deed ze toen ook nog niet zonder broekje.
Ik had het over een eventuele afplatting gehad met het cb en die zeiden dat haar hoofdje mooi rond is en nu niet meer zo snel zou vervormen als in het begin.
7 dagen geleden
Hoe kwamen ze er bij jullie achter dat jullie kindje een spreidbroekje moest?
Mijn zoontje van ook 5 maanden kon 2 weken geleden 1 beentje niet meer strekken, na wat testen van rechter heup en knie zag het er normaal uit en lijkt een ontsteking door virus zijn geweest. Maar afgelopen week bij het CB, gaf ze aan dat linker knietje wat hoger lijkt. Moeten nu terug voor een echo van de linker heup..
7 dagen geleden
Reactie op atvvo
Hoe kwamen ze er bij jullie achter dat jullie kindje een spreidbroekje moes ...
Ik kreeg een standaard controle bij alle 3 omdat Ik het zelf heel erg gehad heb vroeger. Mijn andere dochter had het ook beide kanten.de jongste dame heeft het ook maar dan 1 kant heel licht. Mijn oudste (zoon) heeft het niet. Mij werd er toen ook gezegd dat deze afwijking meer bij vrouwen voor komt.
7 dagen geleden
Reactie op atvvo
Hoe kwamen ze er bij jullie achter dat jullie kindje een spreidbroekje moes ...
Toen onze dochter 3 maanden oud was gingen we naar het cb en toen zagen ze dat 1 knie wat hoger was. Toen hebben ze een echo gemaakt in het ziekenhuis en kregen we meteen de uitslag heupdysplasie. Wel een milde vorm.