7 Reacties
4 maanden geleden
Wij hadden dit afgelopen week ook. Met 41+2 geboren en was vorige week vrijdag 4 weken oud. Ik heb het idee dat het vandaag pas minder begint te worden. Al is ie overdag zoveel wakker en moeilijk in slaap te krijgen en sneller overstuur, zelfs net na een voeding. Ik denk dat de warmte + een sprongetje het ook niet makkelijker maakt.
4 maanden geleden
Wij hadden dit ook rond de 4 weken.. mijn vriend is 3 weken thuis geweest en precies toen hij weer ging werken toen was het dramatisch.. ik liep echt alleen maar met de draagzak rond en was emotioneel en fysiek gesloopt. Ik huilde op een gegeven moment alleen maar mee (wat ik nog steeds wel eens kan hebben als zij haar dag / avond) niet heeft.
Het ligt niet aan jullie lieve mama, het is een fase die ook weer voorbij gaat! En als je het eventjes niet meer trekt, durf dan hulp te vragen aan mensen in je omgeving!
4 maanden geleden
Via de app, oei ik groei kun je precies zien wanneer ze in een sprongetje zitten. Je werkt met de uitgerekende datum, en niet met de geboortedatum. Dus zou heel goed kunnen
4 maanden geleden
Reactie op Melanyy
Is dat wonderweeks? Ik kan hem niet vinden🙈 van €6,99?
Nee deze