Al meer babies in sprong 2?
Hier slaapt dochter al een paar dagen slechter overdag.
Ze komt moeilijker in slaap en als ze eenmaal vertrokken lijkt te zijn ligt ze me 10 minuten later alweer met grote ogen aan te kijken 😅
Yes hier! Het lijkt wel of madam overdag niet slaapt.. vandaag 7 weken.
Autorijden lijkt het enige wat wèrkt en soms valt ze om omdat ze dan zooo moe is.. je merkt echt dat ze de wereld ondekt. Trappen, vanalles vastgrijpen en eerste geluidjes.
Hier sprong 1 en slapen gaat heel moeizaam. Veel huilen. Ben doodmoe.. ik probeer me eraan over te geven. Wat wel leuk is is dat ze nieuwe geluidjes maakt en veel meer om haar heen kijkt.
Ik kan er ook niks aan doen maar ik vind het gewoon heel zielig? Dat doet me nog het meest, maakt niet uit welke houding je haar vast hebt, het is allemaal niet goed en ze blijft huilen :(
Ja zo herkenbaar! Buik op buik vindt ze 9 van de 10 keer nu ook niet leuk � ...
Nee normaal ging dat ook nog goed maar daar moet ze nu echt niets van hebben.
Net de fles op en in m'n armen in slaap gevallen, ze is mega warm dus hoop haar over te kunnen leggen in de cosleeper, dan slaapt ze misschien beter (als zw überhaupt slaapt😅)
Herkenbaar, hazenslaapjes overdag, graag bij je zijn. Onrustig en veel zuigbehoefte (mijn pink). Huiltjes worden ook intenser. Het is beetje Jantje huilt, Jantje lacht. Wel heel leuk om die ontwikkeling te zien, meer bezig met haar omgeving, bewegingen worden anders enz.
Ah ik had dit niet slapen overdag nooit gelinkt aan sprong 2! Maar zoontje is nu 7.5 week en sinds maandag ook vrijwel alleen hazenslaapjes overdag (tenzij hij strak ingebakerd ligt maar dat doen we niet ivm de hitte). En ook extreme zuigbehoefte na het voeden (bv), hij wordt meeeeeega driftig zonder speen😅 Heel benieuwd hoe lang dit gaat duren!
Ah ik had dit niet slapen overdag nooit gelinkt aan sprong 2! Maar zoontje ...
Grappig he? Ik dacht eerder deze week "laat ik weer eens in die oei ik groei app kijken"
En ineens ging er een lampje branden want ze zou al in sprong 2 zitten, dat verklaarde ineens een hoop😋
Oh wat fijn dit te lezen, herkenbaar.. Hier net 7 werken en officieel nog niet in de sprong, maar de eerste kwam ook wat eerder dus mogelijk dit ook. Weinig slapen en alleen bij iemand en dan max10 minuten. Grooote ogen, veel gapen, maar niet slapen willen. Veel huilen en vaak is niets dan goed.
Ik hoop eigenlijk gewoon dat dit sprong 2 is, want anders ben ik bang voor wat er dan gaat gebeuren.
Ik kan er ook niks aan doen maar ik vind het gewoon heel zielig? Dat doet m ...
Begrijpelijk! Hier net zo. En dat als ze dan even stil zijn, je precies in die houding blijft, hoe ongemakkelijk en pijnlijk die ook is. Liever dat dan het huilen😅.
Oh wat fijn dit te lezen, herkenbaar.. Hier net 7 werken en officieel nog n ...
Dat heb ik ook! Ik heb haar eindelijk weg kunnen leggen, ze ligt nu al zo'n 20 minuten en elke keer als ze draait denk ik "oh shittt". Maar tot nu toe gaat het goed.
En laten we hopen dat dit het is inderdaad 😂 want als dit de sprong niet is en ze gaan tijdens de sprong nóg minder slapen dan blijft er weinig over 🥲
Gaat het bij jullie in de nacht ook goed? Ze heeft hier, buiten de flessen ...
De nachten gaan hier juist wel goed! Van 22:00 tot 07:30 (wel een fles om 00:00 en 04:30) en viel telkens gelijk weer in slaap! Het is hier vooral overdag drama😅