77 Reacties

4 maanden geleden

Yes! Hier precies hetzelfde! Kinderwagen lijkt de enige optie en moet blijven bewegen 🙈. Hopelijk is de sprong snel genomen

4 maanden geleden

Reactie op sofiedek

Yes! Hier precies hetzelfde! Kinderwagen lijkt de enige optie en moet blijv ...
Ja vooral niet stilzitten! Net staan wiegen, heel voorzichtig gaan zitten maar daar trapte ze dus mooi niet in he😅

4 maanden geleden

Hier hebben we net sprong 1 en ook hier is slapen overdag bijna niet gebeurt. Ik zie het ook aan het hoofdje. Het is een beetje uit balans

4 maanden geleden

Yes hier! Het lijkt wel of madam overdag niet slaapt.. vandaag 7 weken. Autorijden lijkt het enige wat wèrkt en soms valt ze om omdat ze dan zooo moe is.. je merkt echt dat ze de wereld ondekt. Trappen, vanalles vastgrijpen en eerste geluidjes.

4 maanden geleden

Hier sprong 1 en slapen gaat heel moeizaam. Veel huilen. Ben doodmoe.. ik probeer me eraan over te geven. Wat wel leuk is is dat ze nieuwe geluidjes maakt en veel meer om haar heen kijkt.

4 maanden geleden

Hier ook! Kleine hazenslaapjes. Ook savonds soms ineens ontroostbaar aan het huilen!

4 maanden geleden

Poeh hier ook! En veel huilen, scheetjes, huilen na de voeding. Niet veel is goed 😅

4 maanden geleden

Ik kan er ook niks aan doen maar ik vind het gewoon heel zielig? Dat doet me nog het meest, maakt niet uit welke houding je haar vast hebt, het is allemaal niet goed en ze blijft huilen :(

4 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Hier sprong 1 en slapen gaat heel moeizaam. Veel huilen. Ben doodmoe.. ik p ...
Even volhouden mama! Wacht maar tot het voorbij is en je kleintje echt begint met lachen en oogcontact maken!

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Ik kan er ook niks aan doen maar ik vind het gewoon heel zielig? Dat doet m ...
Ja zo herkenbaar! Buik op buik vindt ze 9 van de 10 keer nu ook niet leuk 😅

4 maanden geleden

Reactie op ElmH

Ja zo herkenbaar! Buik op buik vindt ze 9 van de 10 keer nu ook niet leuk � ...
Nee normaal ging dat ook nog goed maar daar moet ze nu echt niets van hebben. Net de fles op en in m'n armen in slaap gevallen, ze is mega warm dus hoop haar over te kunnen leggen in de cosleeper, dan slaapt ze misschien beter (als zw überhaupt slaapt😅)

4 maanden geleden

Herkenbaar, hazenslaapjes overdag, graag bij je zijn. Onrustig en veel zuigbehoefte (mijn pink). Huiltjes worden ook intenser. Het is beetje Jantje huilt, Jantje lacht. Wel heel leuk om die ontwikkeling te zien, meer bezig met haar omgeving, bewegingen worden anders enz.

4 maanden geleden

Ah ik had dit niet slapen overdag nooit gelinkt aan sprong 2! Maar zoontje is nu 7.5 week en sinds maandag ook vrijwel alleen hazenslaapjes overdag (tenzij hij strak ingebakerd ligt maar dat doen we niet ivm de hitte). En ook extreme zuigbehoefte na het voeden (bv), hij wordt meeeeeega driftig zonder speen😅 Heel benieuwd hoe lang dit gaat duren!

4 maanden geleden

Reactie op sunshine_

Ah ik had dit niet slapen overdag nooit gelinkt aan sprong 2! Maar zoontje ...
Grappig he? Ik dacht eerder deze week "laat ik weer eens in die oei ik groei app kijken" En ineens ging er een lampje branden want ze zou al in sprong 2 zitten, dat verklaarde ineens een hoop😋

4 maanden geleden

Reactie op CiskaK

Even volhouden mama! Wacht maar tot het voorbij is en je kleintje echt begi ...
Ahh thanks voor je lieve woorden :) Het is pittig, maar ik probeer het vol te houden.

4 maanden geleden

Oh wat fijn dit te lezen, herkenbaar.. Hier net 7 werken en officieel nog niet in de sprong, maar de eerste kwam ook wat eerder dus mogelijk dit ook. Weinig slapen en alleen bij iemand en dan max10 minuten. Grooote ogen, veel gapen, maar niet slapen willen. Veel huilen en vaak is niets dan goed. Ik hoop eigenlijk gewoon dat dit sprong 2 is, want anders ben ik bang voor wat er dan gaat gebeuren.

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Ik kan er ook niks aan doen maar ik vind het gewoon heel zielig? Dat doet m ...
Begrijpelijk! Hier net zo. En dat als ze dan even stil zijn, je precies in die houding blijft, hoe ongemakkelijk en pijnlijk die ook is. Liever dat dan het huilen😅.

4 maanden geleden

Reactie op Rosamm

Oh wat fijn dit te lezen, herkenbaar.. Hier net 7 werken en officieel nog n ...
Dat heb ik ook! Ik heb haar eindelijk weg kunnen leggen, ze ligt nu al zo'n 20 minuten en elke keer als ze draait denk ik "oh shittt". Maar tot nu toe gaat het goed. En laten we hopen dat dit het is inderdaad 😂 want als dit de sprong niet is en ze gaan tijdens de sprong nóg minder slapen dan blijft er weinig over 🥲

4 maanden geleden

Gaat het bij jullie in de nacht ook goed? Ze heeft hier, buiten de flessen om, van 7 tot 7 geslapen. Dat had ik echt niet meer verwacht na gister

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Gaat het bij jullie in de nacht ook goed? Ze heeft hier, buiten de flessen ...
De nachten gaan hier juist wel goed! Van 22:00 tot 07:30 (wel een fles om 00:00 en 04:30) en viel telkens gelijk weer in slaap! Het is hier vooral overdag drama😅