77 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Gaat het bij jullie in de nacht ook goed? Ze heeft hier, buiten de flessen ...
Ja dat had ik ook vannacht met ons zoontje! Ik denk dat hij zo uitgeput was gisteren van het korte slapen en veel huilen. Daardoor heeft hij vannacht van 22.00 uur tot 08.00 uur geslapen. Bizar. Nog nooit meegemaakt haha

4 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Ja dat had ik ook vannacht met ons zoontje! Ik denk dat hij zo uitgeput was ...
Echt he! Hier vandaag wat nieuws: flessen niet meer opdrinken.. en ik mag nu al niet meer zitten😅 dit wordt een lange dag.

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Echt he! Hier vandaag wat nieuws: flessen niet meer opdrinken.. en ik mag n ...
Oh wat balen.. geen lekker begin zo van de dag. Bijzonder eigenlijk, juist met de warmte zou je denken dat de kleintjes extra willen drinken. Onze kleine man maakt nu vanochtend ook al kortere slaapjes dan ik van hem gewend ben. Rustig gaan wandelen buiten en viel wel snel in slaap maar 5 minuten later thuis weer meteen wakker 🤐

4 maanden geleden

Ja geen pijl op te trekken, vind het zo vervelend voor haar dat t allemaal zo dwars zit. Maar ze doet het goed🩷 En ohh ja dat ken ik. Dan denk je ik laat m nog lekker in de wagen slapen, maar nee hoor😅

4 maanden geleden

Hier ook.. zo pittig vooral met deze hitte…

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Gaat het bij jullie in de nacht ook goed? Ze heeft hier, buiten de flessen ...
Haha helaas ook niet ben van 3 tot half 5 wakker geweest met haar.. enige wat hielp was wiegen en bewegen 😅

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Echt he! Hier vandaag wat nieuws: flessen niet meer opdrinken.. en ik mag n ...
Wij gaan echt gelijk op. Hier vandaag ook de flessen niet op. Zelf maar 75cc vanochtend 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Haha helaas ook niet ben van 3 tot half 5 wakker geweest met haar.. enige w ...
Ooh hopen dat ze vandaag een beetje slaapt overdag!

4 maanden geleden

Reactie op sofiedek

Wij gaan echt gelijk op. Hier vandaag ook de flessen niet op. Zelf maar 75c ...
Ze begon vannacht al, maar ze lag toen zo diep in slaap dat ik dacht dat het daar aan lag. Maar nope Ze komt nu wel iets vaker dus dat zullen wat meer flessen worden vandaag

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Ze begon vannacht al, maar ze lag toen zo diep in slaap dat ik dacht dat he ...
Hoe gaat het nu bij jou? Hier blijft ze maar minder drinken

4 maanden geleden

Wat ben ik “blij” dit te lezen. Mijn zoontje slaapt nu bijna een week slechter overdag. Het wordt enorm zwaar.. Hoe lang duurde het bij jullie?

4 maanden geleden

Pfff vandaag gaat mijn zoontje van schreeuwen naar toch weer slapen na een fles en dan weer wakker worden en alleen stil worden nu bij mij in de draagzak. Ik heb nog helemaal niet met hem gespeeld vandaag, want dat laat hij gewoon niet toe, dan gaat hij weer huilen 😅 Dat maakt mij onzeker of we wel genoeg met hem spelen en hem aanleren enzo 🫣

4 maanden geleden

Reactie op sofiedek

Hoe gaat het nu bij jou? Hier blijft ze maar minder drinken
Hier drinkt ze wel meer flessen leeg gelukkig en krijgt genoeg binnen. Lijkt ze zich verder wel goed te voelen of?

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Hier drinkt ze wel meer flessen leeg gelukkig en krijgt genoeg binnen. Lij ...
Aah dat is fijn! Ja verder lijkt ze wel oké buiten het moeilijk slapen en de kleine flesjes 🙈. Vind het wel weer pittig zeg

4 maanden geleden

Ik heb ook het gevoel dat die van ons al sinds vrijdagavond in de moeilijke fase zit. Overdag niet alleen kunnen zijn en niet goed slapen drinkt s’ochtends/overdag echt veel slechter (halve flessen) en huilt veel meer. Haha het is best vermoeiend 😜

4 maanden geleden

Helemaal eens! Het is heel vermoeiend. Ben benieuwd hoe lang zo’n sprong aanhoudt..

4 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Helemaal eens! Het is heel vermoeiend. Ben benieuwd hoe lang zo’n sprong aa ...
De Oei ik groei-app zegt 2 weken in totaal. Dus nog even volhouden 😅

4 maanden geleden

Reactie op Eevee_

De Oei ik groei-app zegt 2 weken in totaal. Dus nog even volhouden 😅
Is het dan ook echt zo dat alle babies er 2 weken last van hebben? Volgens mij verschilt dat per baby ook nog

4 maanden geleden

Ik vind het meevallen. Nu sinds een paar nachten wil ons zoontje weer elke 3 uur drinken (was 5 uur) (en soms een tijd klaar wakker) en overdag vraagt hij zelfs elke 2 a 2,5 uur om een flesje. Daarom zocht ik even of hij in een sprong kon zitten en toen zag ik 'nog 3 dagen'. Dus was zeker niet 14 dagen moeilijk.. het was me tot een paar dagen geleden niet opgevallen. Wel dat hij meer geluidjes ging maken, meer interactie en er echt bij wil zijn.

4 maanden geleden

Ze heeft gister amper geslapen en vandaag echt mega veel. Herkent iemand dit?