77 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Debs14
Gaat het bij jullie in de nacht ook goed? Ze heeft hier, buiten de flessen ...
Ja dat had ik ook vannacht met ons zoontje! Ik denk dat hij zo uitgeput was gisteren van het korte slapen en veel huilen. Daardoor heeft hij vannacht van 22.00 uur tot 08.00 uur geslapen. Bizar. Nog nooit meegemaakt haha
4 maanden geleden
Reactie op Debs14
Echt he!
Hier vandaag wat nieuws: flessen niet meer opdrinken.. en ik mag n ...
Oh wat balen.. geen lekker begin zo van de dag. Bijzonder eigenlijk, juist met de warmte zou je denken dat de kleintjes extra willen drinken. Onze kleine man maakt nu vanochtend ook al kortere slaapjes dan ik van hem gewend ben. Rustig gaan wandelen buiten en viel wel snel in slaap maar 5 minuten later thuis weer meteen wakker 🤐
4 maanden geleden
Reactie op Debs14
Gaat het bij jullie in de nacht ook goed? Ze heeft hier, buiten de flessen ...
Haha helaas ook niet ben van 3 tot half 5 wakker geweest met haar.. enige wat hielp was wiegen en bewegen 😅
4 maanden geleden
Reactie op sofiedek
Wij gaan echt gelijk op. Hier vandaag ook de flessen niet op. Zelf maar 75c ...
Ze begon vannacht al, maar ze lag toen zo diep in slaap dat ik dacht dat het daar aan lag. Maar nope
Ze komt nu wel iets vaker dus dat zullen wat meer flessen worden vandaag
4 maanden geleden
Wat ben ik “blij” dit te lezen. Mijn zoontje slaapt nu bijna een week slechter overdag. Het wordt enorm zwaar..
Hoe lang duurde het bij jullie?
4 maanden geleden
Pfff vandaag gaat mijn zoontje van schreeuwen naar toch weer slapen na een fles en dan weer wakker worden en alleen stil worden nu bij mij in de draagzak. Ik heb nog helemaal niet met hem gespeeld vandaag, want dat laat hij gewoon niet toe, dan gaat hij weer huilen 😅 Dat maakt mij onzeker of we wel genoeg met hem spelen en hem aanleren enzo 🫣
4 maanden geleden
Helemaal eens! Het is heel vermoeiend. Ben benieuwd hoe lang zo’n sprong aanhoudt..
4 maanden geleden
Ik vind het meevallen. Nu sinds een paar nachten wil ons zoontje weer elke 3 uur drinken (was 5 uur) (en soms een tijd klaar wakker) en overdag vraagt hij zelfs elke 2 a 2,5 uur om een flesje. Daarom zocht ik even of hij in een sprong kon zitten en toen zag ik 'nog 3 dagen'. Dus was zeker niet 14 dagen moeilijk.. het was me tot een paar dagen geleden niet opgevallen. Wel dat hij meer geluidjes ging maken, meer interactie en er echt bij wil zijn.