79 Reacties

één maand geleden

Oh en hij is net voor het eerst zelf in slaap gevallen in zijn bedje 🥳 wel een paar uur te laat, maar toch

één maand geleden

Ik wilde net een topic openen! Hier ook sprong 3 vrees ik. Hij begint ineens al te huilen als hij zijn bedje ziet! Drinkt veel minder en wil ALLES meemaken..

één maand geleden

Mijne zit blijkbaar in de “lastige fase” van sprong 2 maar doet dit ook. Gewoon zo een kreet ofzo als ze aandacht wil en dan als we komen kijken gaat ze gewoon lachen 😂

één maand geleden

Jaaa ik ging net zoeken of er al wat geopend was over sprong 3! Meneer is zaterdag as 10 weken en wil vanaf rond 1400 vandaag alleen maar eten. Hij lacht ook echt heel veel daarbij. Als ie even stopt denk je ha klaar, maar dat is vandaag dus nooit zo 😬 gillen en meer meer meeeeeer en ook echt grommend aanvallen 😂 mn arme boobies 🩵 of regeldag(en) iig is er íets 🩵

één maand geleden

Hier ook sprong 3 en hij is 11 weken. Hij is veel wakker en drinkt slecht. Vandaag zelfs een m speen gebruikt. Ging wel snel maar gelukkig geen last van gehad. Ook wilt hij graag bij je zijn en dan het liefst rondlopen en niet gaan zitten😅. Gelukkig kan hij ook nog heerlijk spelen met de babygym en verteld hij hele verhalen

één maand geleden

Die van mij is 12 weken en sinds vandaag pfoee wat een monstertje zeg hele dag niet willen slapen alleen maar drinken en Oowhja zijn grote broer mag geen aandacht krijgen alleen hij wel ook leuke dingen zoals meer geluiden en alles pakken met zijn handen

één maand geleden

Hier ook sprong 3. Mijn dochtertje was de nacht over maar sinds een paar dagen komt ze ook nachts weer iedere 3 uur.. is dit ook herkenbaar voor iemand ? 🥱

één maand geleden

Reactie op Ann800

Jaaa ik ging net zoeken of er al wat geopend was over sprong 3! Meneer is z ...
Net als een blok in slaap gevallen na nieuwe geluidjes echt zoooo schattig, meer kletsen en lachen, een extra tummytime en nog even aan een supervolle borst. Welterusten :D hoop ik :D

één maand geleden

Gisteren echt een horrordag gehad. Onze zoon (bijna 11 weken) heeft nauwelijks geslapen. Bij het in bed leggen direct weer wakker en onrustig. Slecht drinken (doet hij ‘‘s ochtends al aantal dagen) en oververmoeid met krijsen tot gevolg om 18.30. Wij denken dat hij gisteren met sprong 3 is begonnen. Merk dat ik er zo onrustig (en bang dat er meer dagen komen zoals gister) van ben, dat ik er misselijk van word 😔. Hoe lang heeft de lastige fase van sprong 3 bij jullie geduurd?

één maand geleden

Hier ook sprong 3. Dochter van 10+4..Meteen te merken aan slecht slapen en huilerig. Dit is ze namelijk bijna nooit. Middag dut wilde ze niet en de avond zijn we alweer een tijdje mee bezig😅 , dus ze heeft weinig slaap op de teller...succes alle mama's met de avond en nacht. Hopelijk gaat die van ons zo slapen...

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Gisteren echt een horrordag gehad. Onze zoon (bijna 11 weken) heeft nauweli ...
Awhhhh wat klote zeg. Ik voel met je mee, zo onwijs energie vreten die sprongetjes he....probeer te denken aan de leiek dingen die je daarna ziet bij de baby. ..ik probeer, als ik de energie heb, altijd even te relativeren...dat ze de wereld een beetje eng vinden nu en wat meer hulp nodig hebben van ons...

één maand geleden

Hebben jullie ook zo'n ongeduldige baby? Wordt er gek van haha. Als ik ze niet snel aan leg is het krijsen..

één maand geleden

Reactie op hellobaby2021

Hebben jullie ook zo'n ongeduldige baby? Wordt er gek van haha. Als ik ze n ...
Bij ons is dat altijd al zo geweest. Als meneer honger heeft (nu 11 weken oud) dan is het meteen krijsen haha. En hij houdt niet op totdat hij melk krijgt

één maand geleden

Slapen jullie baby’s in de nacht ook weer minder? Hier kwam ze vorige week nog 1 keer per nacht. Nu weer 2 keer. 😅

één maand geleden

Reactie op Gianne1999

Hier ook sprong 3. Mijn dochtertje was de nacht over maar sinds een paar da ...
Jaaaa 😅 hier kwam ze eerst rond 03.30 en dan pas weer rond 06.00. Vannacht om 00.30, 04.20 en weer om 06.20 😅

één maand geleden

Reactie op lcupedo

Bij ons is dat altijd al zo geweest. Als meneer honger heeft (nu 11 weken o ...
Vreselijk. Hier sinds paar dagen.. of weigeren of gewoon krijsen als het niet snel genoeg gaat. Wordt je wakker, sta je gelijk 100% aan.. 😂

één maand geleden

Reactie op Ann800

Jaaa ik ging net zoeken of er al wat geopend was over sprong 3! Meneer is z ...
Hier aanstaande zondag 11 weken.. maar hij slaapt afgelopen nachten super slecht. Elk 1,5u onrustig en drinken bij me! En overdag liefst alleen maar slapen bij me. Echt een boysmom maar wel heeel zwaar 😆 inderdaad arme boobies. Voel me echt een koe dag en nacht aan het werk hahah

één maand geleden

Reactie op MacyMae

Hier aanstaande zondag 11 weken.. maar hij slaapt afgelopen nachten super s ...
Gefeliciteerd was je ook op moederdag moeder geworden! Hier ook eentje die zondag 11 weken is...😍

één maand geleden

Reactie op hellobaby2021

Hebben jullie ook zo'n ongeduldige baby? Wordt er gek van haha. Als ik ze n ...
Vanaf de geboorte..dan zet ze t zo hard op t krijsen. Kan er nog steeds zenuwachtig van worden

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Vanaf de geboorte..dan zet ze t zo hard op t krijsen. Kan er nog steeds zen ...
Heb ik dus ook. Niks aan.