79 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op ElmH
Jaaaa 😅 hier kwam ze eerst rond 03.30 en dan pas weer rond 06.00. Vannacht ...
Blij dat iemand het herkent🙈 snapte er ook niks van ondanks het een sprongetje is. We gaan nu rustig aan de goeie kant weer op. Maar moet zeggen dat het wel een dikke week geduurd heeft..
3 maanden geleden
Oeff jongens sprong 3 is hier wel echt 'aan'. Onze meid heel erg heel veel last van...de nachten zijn tot nu toe nog goed maar de middag vanaf 1300-tot bedtijd 20:00/21:00 alleen maar huilen douchen is wel wat troost, helemaal oververmoeid natuurlijk, met geen mogelijkheid in slap te krijgen ....zo zielig ... Intensief dit sprongetje voor ons allemaal....
3 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Oeff jongens sprong 3 is hier wel echt 'aan'. Onze meid heel erg heel veel ...
Oh meid wat heb ik met je te doen! Die sprongetjes, het is me toch wat.
En dan te bedenken dat men zegt dat sprong 4 mega heftig is….. Zie er nu al tegenop!
Jij kunt dit 😘😘
3 maanden geleden
Jaaaa dat zeggen ze he, ik hoop dat elk sprongetje anders is en ze daar misschien geen last van heeft 😅..ze is nu 2 dagen van de leg vanaf de middag. In de avond douhe en flinke grote voeding hielp om haar om 20:15 in slaap te krijgen tot 0330.
3 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Oh meid wat heb ik met je te doen! Die sprongetjes, het is me toch wat.
E ...
Is het bij jullie ook pittig? Zet hem op innd. Hopelijk maar een paar daagjes..
3 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Is het bij jullie ook pittig? Zet hem op innd. Hopelijk maar een paar daag ...
Wij mogen onze handjes dichtknijpen. Onze zoon doet het eigenlijk heel goed. Alleen drinkt hij minder dan normaal.
Ik zit vooral met mezelf in de knoop. Dat maakt het pittig 😔
3 maanden geleden
Ik moet zeggen dat ik van sprong 1 en 2 niks heb gemerkt. Ludo gaf alleen wat meer melkmondjes terug in die periodes, maar geen idee of dat daardoor kwam. Nu merk ik dat hij ainds 2 dagen veel moeilijker in slaap komt, en ik moet nu ook echt bij hem blijven tot hij (bijna) slaapt, waar ik hem voorheen gewoon wakker weg kon leggen. Ook korte slaapjes, veel onrust in zn lijfje, en hij huilt/moppert meer. Merk wel dat hij ook sinds 2 dagen echt probeert te "praten" dus als ik tegen hem praat maakt hij allerlei geluidjes terug alsof we een gesprekje hebben en lacht hij nu ook echt met geluid. Hij kwijlt ook ineens extreem veel. 🤣
3 maanden geleden
Hopelijk blijft het hierbij , dat. Is wel heel fijn. Super leuk die ontwikkelingen he..hier brabbelt er ook een op los en probeer twee letters achter elkaar te plakken...ooohhheeew of aaahhhooowww...we gaan er weer een goede dag van maken...go with the flow... Succes mama's
3 maanden geleden
Reactie op Marenne
Ik moet zeggen dat ik van sprong 1 en 2 niks heb gemerkt. Ludo gaf alleen w ...
Zo herkenbaar dat erbij blijven tot hij slaapt! Soms lukt het mij pas na 5 pogingen om uit de kamer weg te sneaken zonder dat meneer het doorheeft.
Tijdens het in slaap vallen gaan telkens de oogjes open en merkt hij meteen dat ik niet meer op mijn plaats zit/sta! Of de vloer kraakt iets te hard / de deur maakt teveel geluid of hij hoort mij de trap af gaan. Het is in ieder geval een kunst om de kamer te kunnen verlaten tegenwoordig.
3 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Hopelijk blijft het hierbij , dat. Is wel heel fijn. Super leuk die ontwikk ...
Precies! We gaan er wat van maken vandaag. Het begin is goed 🫢😀
3 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Precies! We gaan er wat van maken vandaag. Het begin is goed 🫢😀
Het begin is zeker goed!
Hier het dutje kunnen doorkoppelen! Het heeft een half uur geduurd voor hij weer in slaap viel (met hulp van sussen en 20x speentje terug) na een hazenslaapje, maar nu ligt hij alweer een uurtje te tukken.
Ook leuk: hij heeft vandaag voor het eerst zelfstandig een speeltje vastgepakt en naar zijn mond weten te brengen.
3 maanden geleden
Hier komt ze ook ineens een stuk lastiger in slaap, lijkt overal wakker van te worden als ze net is weggezakt.
Waar ze eerst echt altijd in slaap gewiegd moest worden en haar dutjes overdag nog bij mij doet anders komt er niks van, maar heb haar s avonds al 2x wakker kunnen wegleggen waarna ze (met wat hulp) in de cosleeper in slaap viel🫨 dat is hier heel wat
3 maanden geleden
Reactie op Liinseey
Het begin is zeker goed!
Hier het dutje kunnen doorkoppelen! Het heeft een ...
Wauw wat super!
Hier heb ik meneer ook wakker in bed gelegd en normaal blijf ik erbij tot hij in slaap valt, maar nu eerder de kamer uitgegaan en hij is zelfstandig in slaap gevallen! 🥳
Na 45 minuten was hij wakker, speentje erin en hij slaapt ook nu alweer een uur! Ben zo trots.
En moet zeggen dat ik zo’n lang slaapje voor mezelf heerlijk vind. Even wat rust 😳!
3 maanden geleden
Reactie op Debs14
Hier komt ze ook ineens een stuk lastiger in slaap, lijkt overal wakker van ...
Jaaa super goed! Hier net zo. Het zal ongetwijfeld niet bij elk slaapje lukken (wakker wegleggen), maar deze goede ervaring hebben we binnen. Ben zo trots op onze man 😃
3 maanden geleden
Reactie op Debs14
Nog meer babies die ineens nog maar halve flessen drinken? Ze is verder vro ...
Ja, heel herkenbaar. Hier nu al anderhalve week……. Zie het nog niet zo 1,2,3 veranderen, waarom geen idee. Maar ben benieuwd
3 maanden geleden
Hier ook halve borsten🤣 ben al twee dagen aan het kolven in de nacht omdat ze na 1 borst vol zit