79 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Esss05
Volgens de Oei ik groei app moet m'n dochtertje nog in sprong 2 zitten en b ...
Ik vraag me af of mijn kindje ook niet in 3 zit. Maar zelf heb ik de app niet dus kan het niet “controleren”. Mijn kindje is erg huilerig. Weet ook niet zo goed wat ze wilt. Optillen of neerleggen beide niet goed genoeg.. en er komt niet echt een lachje vanaf 😢
3 maanden geleden
Reactie op Esss05
Volgens de Oei ik groei app moet m'n dochtertje nog in sprong 2 zitten en b ...
Het kan schijnbaar zo’n 2 weken afwijken, dus het zou heel goed kunnen!
3 maanden geleden
Ik word zelf steeds ongeruster - mijn meisje gaat gigantisch overstrekken (en gillen) als we haar in bed proberen te leggen, dit deed ze voorheen nooit. Kan dit de sprong zijn, of is er meet aan de hand? Het maakt me erg onzeker 😢
3 maanden geleden
Reactie op Esss05
Wordt ze op schoot wel rustig? Want hier gaat het dus ook zo met krijsen en ...
Ja vooral als ik met haar in mijn armen ga lopen wordt ze weer rustig, bij mij of papa zijn lost een hoop op. Vind alleen dat overstrekken zo’n pijnlijk en zielig gezicht, ben dan bang dat er meer aan de hand is dan een sprongetje 😢
3 maanden geleden
Reactie op Maanlicht
Wat sneu en vervelend! Je zou een afspraak kunnen maken bij een osteopaat! ...
Goed idee! Bedankt ☺️
3 maanden geleden
Hier ook ineens veel meer spelen. Wel met duidelijke voorkeur, de box is vandaag erg stom, het speelkleed daarentegen... Ze heeft er zonder dollen vandaag al zeker 3 of 4 uur op gelegen. Ze trappelt, slaat naar de speeltjes, lacht en kraait, rolt naar haar zij (en als ik haar even op haar buik leg rolt ze naar haar rug) en ze draait de hele tijd rondjes om haar as.
Op schoot is nu alleen even voor voeden en korte dutjes, spelen wil ze! Een genot om naar te kijken, zó gezellig🥰
3 maanden geleden
Reactie op Kimmyops
Mag ik vragen wat je nog meer merkt aan sprong 3
Niet te genieten. Veel huilen. Niks willen. Verder qua ontwikkeling ook echt wel wat dingen die in de app staan die er bij horen. Handjes sabbelen, bellen blazen. Gericht volgen. Gericht aanraken en ontdekken.
2 maanden geleden
Oh wij zitten ook met onze dochter die precies vandaag officieel 11 weken is (2 weken te vroeg geboren) volle bak in sprong 3. Gisteren was drama, waar ze eerst in ieder geval een lange ochtend dut deed was het gisteren en vandaag alleen maar 45 minuten slaapjes. Vanmiddag na 45 minuten klaarwakker en alleen maar aan het kirren en aboe-en. Heel leuk om te zien, maar de korte slaapjes zijn wel killing. As we speak maar een slaapje bij mij om ervoor te zorgen dat er in ieder geval nog een lang slaapje bij zit en ze niet oververmoeid raakt. Vanaf week 6 sliep ze na de fles door tot 6 uur minstens maar was vannacht ook een het spoken. Hoop echt dat dit tijdelijk is en ze straks weer wat beter gaat slapen. Iemand die ook herkent dat de flessen niet opgaan, maar zodra ze d’r bed ziet ineens schreeuwt om de rest van de fles?
2 maanden geleden
Reactie op Liinseey
Het begin is zeker goed!
Hier het dutje kunnen doorkoppelen! Het heeft een ...
Oh wat goed! Was dit tijdens of na de sprong? Dit was bij ons nog niet erg succesvol, was hij na 45 minuten wakker en stil of aan het huilen? Onze dochter was vanmiddag klaar wakker na 45 minuten en spuugde de speen steeds uit en was alleen maar aan het brabbelen dus vond het een wat kansloze zaak. Gisterochtend ook geprobeerd maar toen was het vooral veel tranen en geen koppeling van een tweede slaapje. Dat wilde ik mezelf en haar maar besparen ook vandaag.