50 Reacties

2 maanden geleden

Hier net uit de lastige fase van sprong 3 en ons dochtertje dronk zo weinig! Sinds vandaag lijkt het weer bij te trekken. Ze is al geen grote drinker dus maakte me zo druk, verder was ze wel gewoon vrolijk en had ze plasluiers ☺️

2 maanden geleden

Onze trucje is wachten tot ze half slaapt. Dan drinkt ze zo bijna de fles leeg of helemaal leeg. Wel langzaam maar dat heeft ze weer binnen 😉mss helpt het bij jullie ook

2 maanden geleden

Nee, mijn dochter had dit niet bij sprong 3. Dat humeurig, huilerig en hangerig wel even 2 dagen, maar dat heet ze tot nu toe in elke sprong even 😂. Alsof je ze gewoon niet tevreden kan stellen. Maar wellicht helpt het om vaker kleine beetjes aan te bieden (anders is het zo zonde van je kunstvoeding) en in ieder geval elke 4u iets aan te bieden. Kunstvoeding bijmaken kan altijd nog!

2 maanden geleden

Die van mij zit volgens mij ook al in sprong 3, drinkt al anderhalve week minder. De eerste dagen waren rampzalig, met moeite de helft van de flesjes. De laatste paar dagen weer iets beter, maar nog niet zoals vanouds. Verder wel goede plas en poepluiers en ontwikkelt goed, dus ik kijk het nog even aan. Wat bij ons helpt is af en toe van houding wisselen en de speen goed tegen het gehemelte aan duwen.

2 maanden geleden

Hier inmiddels sprong 4 en een bv kindje, maar is ook heel slecht aan het drinken en vannacht zelfs borst weigeren 🥲 verder prima vrolijk, ik vind het zelf erg vervelend.

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Geen idee of het aan een sprong ligt maar krijgen er werkelijk niets in… drama

2 maanden geleden

Hou oud zijn jullie baby’s?

2 maanden geleden

Bij mijn lijkt het wel hetzelfde verhaal. Drinkt wel maar stopt halverwege en draait dan telkens der hoofdje weg.. en wilt daarna weer drinken en dan weer niet. geen idee of het te maken heeft met sprong 3..

2 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

Bij mijn lijkt het wel hetzelfde verhaal. Drinkt wel maar stopt halverwege ...
Exact dit doet onze zoon ook maar die is nog maar 9,5 week dus ik dacht te vroeg voor sprong drie?

2 maanden geleden

Reactie op nautic

Exact dit doet onze zoon ook maar die is nog maar 9,5 week dus ik dacht te ...
Ik weet dat het eerder kan komen en ook later. De mijne is nu 11 weken

2 maanden geleden

Reactie op nautic

Kijk je wel naar je uitgerekende datum? Vanuit daar moet je naar de sprongetjes kijken ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Esss05

Kijk je wel naar je uitgerekende datum? Vanuit daar moet je naar de spronge ...
Dan is hij morgen 10wk maar volgens mij is dat nog steeds vroeg voor sprong 3? Zeker als het al speelt sinds vrijdag? Geen idee in hoeverre die data moeten kloppen voor de sprongetjes…

2 maanden geleden

Reactie op nautic

Dan is hij morgen 10wk maar volgens mij is dat nog steeds vroeg voor sprong ...
Ik kreeg te horen dat er 2 weken speling kan zijn met de sprongetjes

2 maanden geleden

Reactie op nautic

Hou oud zijn jullie baby’s?
Hier ook 11 weken maar speelt al een week! Echt zo ontzettend lastig voor haar en ons…

2 maanden geleden

Reactie op nautic

Doet jou zoontje het nog steeds?

2 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

Doet jou zoontje het nog steeds?
Ja! Vandaag is dag 2 dat hij echt veel minder drinkt dan normaal. Echt de helft. Morgen is hij 10weken. Geen idee wat er mis is. Ik probeer hem niet te dwingen maar hem te blijven volgen. Heel moeilijk.

2 maanden geleden

Drinken ze bij jullie ook zo slordig? Melk morsen, veel bewegen met armpjes en benen?

2 maanden geleden

Reactie op LindyDr

Drinken ze bij jullie ook zo slordig? Melk morsen, veel bewegen met armpjes ...
Ja! Maar wij zijn nu wel hem alleen aan het laten drinken als hij “effectief” drinkt. Als hij gaat klooien gaat de fles weg 5min later nog een keer proberen. Klooit hij weer dan stoppen we. Vandaag nog maar dag 1, maar we hopen dat zo leert meer te focussen op de fles en ons goede “signalen” geeft.

2 maanden geleden

Reactie op LindyDr

Drinken ze bij jullie ook zo slordig? Melk morsen, veel bewegen met armpjes ...
Jaa! Bij mij ook. En ik vond er al zo druk. Benen hier en armen daar. Hoofd links en rechts. Is het tutje eruit word ze boos. Tja dat doe je dan een beetje zelf denk ik dan haha🥲

2 maanden geleden

Reactie op nautic

Ja! Maar wij zijn nu wel hem alleen aan het laten drinken als hij “effectie ...
Dat lukte mij in het begin wel. Fles was zo leeg. Nu gewoon niet. Zoveel beweging dat het flesje weg word geslagen haha