50 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op nautic
Hij gebruikt zn handen veel meer. Vooral richting zn mond😆. Volgens mij is ...
Oh wat leuk!! Is hij ook wat meer huilerig ? Ik merk dat de mijne ook wat meer met haar handjes doet. Ook de fles proberen vast te pakken. Haar beentjes en vooral in haar mond om op te sabbelen haha. (Met een hele boel kwijl🤣) verder soms wel wat snel huilerig. En man man wat kan ze soms zeuren haah
2 maanden geleden
Wij denk ik ook sprong 3, baby is 11 weken en was 2 weken eerder uitgerekend. Dus qua Oei Ik Groei zit hij dan op 13 weken. Ik merk onrust, mega hyper in dat lijfje, trappelen, enorm op knuisje zuigen, vingers in de mond, ‘snachts ineens meer wakker, verdrietig, zicht veel beter(kwamen thuis na vakantie van 13 dagen en hij was helemaal van de leg en overprikkeld van ons huis, alsof hij ineens alles anders ervaarde, erg aanhankelijk, veel in draagzak overdag, kwijlen, nieuwe brabbel geluidjes en omrollen van buik naar rug!
2 maanden geleden
Reactie op Kimmyops
Bewegen jullie kindjes ook nog steeds met hun hoofdje links en rechts tijde ...
Hier een baby die al sprong 4 uit is, maar bij mij doet ze dit vaak als ze afgeleid is door iets anders, of al best moe is en graag haar hoofd naar links of rechts wil leggen. Wat ik weleens doe: ik leg haar in haar nestje, leg een spuugdoekje opgevouwen onder haar wang, zodat ze niet helemaal naar de zijkant kan draaien. 😁
2 maanden geleden
Heerlijk dit! We zijn niet de enige! Ik ben weer een beetje gerustgesteld, word echt gek af en toe! We hebben al veel gedoe gehad met voedingen enzo en vanwege een tongriembehandeling konden we pas rond 8wk gaan oefenen met fles. Leek steeds iets beter te gaan maar gaat nu echt drama! Hij wordt steeds boos, hoesten en proesten en ca. 50-80ml per x. Hopelijk trekt deze ellende weer snel voorbij (bij iedereen)
2 maanden geleden
Reactie op Kimmyops
Ah jaaa dat is een goeie. Ga dat eens proberen haah anders ben je uren bezi ...
Ja! Ook omdat ik “bang” werd hem te veel de fles op te dringen en hij dan een aversie krijgt ofzo 😳. Ik heb het idee dat we hier weer redelijk de goede kant op gaan met drinken moet het niet te snel zeggen haha. Koppelen van slaapcyclussen soms nog wel wat lastig overdag.
2 maanden geleden
Reactie op nautic
Ja! Ook omdat ik “bang” werd hem te veel de fles op te dringen en hij dan e ...
Ik denk niet dat ze dat snel krijgen hoor. Maar beter dat het de goeie kant op lijkt te gaan. De mijne wilt al babbelend en bewegelijk drinken.. 😶🌫️ deze sprong lijkt al even te duren bij haar haha