1332 Reacties

2 maanden geleden

100% herkenbaar, op de nachten na precies hetzelfde met ook vandaag als toppunt. Die van mij is 14+2 vandaag, en die van jou? Ik typ dit vanaf een donkere slaapkamer waar de baby even toelaat dat ik zit. Het grootste deel van het huilen wordt hier trouwens door mij gedaan🥲 Ik ben ook bang voor wat nog komen gaat als ik het nu al zo pittig vind😅

2 maanden geleden

Reactie op Ellisdepellis

100% herkenbaar, op de nachten na precies hetzelfde met ook vandaag als top ...
15 weken nu.. ik ben ook veel aan t huilen vind echt heftig!?

2 maanden geleden

Hier 14+4 weken. Gisteren precies hetzelfde gehad op het slechte slapen na. Vandaag is er in een keer niks meer aan de hand gelukkig!

2 maanden geleden

Heb je nog steeds verlof? Ik begin volgende week weer met werken. Van de ene kant heeeel moeilijk want ik vrees dat niemand die jongen in slaap gaat krijgen en dat hij hele dagen gaat huilen😭😭 Van de andere kant is het voor mij denk ik gezonder om even gedwongen te worden om het los te laten want ik maak mezelf helemaal gek… Krijg jij het wel voor elkaar om nog de deur uit te gaan nu?

2 maanden geleden

Hier ook... 14+3! Niet in bed willen, gillen gillen gillen. In de wandelwagen slaapt hij wel?! Na 17u niet meer te genieten ook. En 's nachts idd weer voeding en constant bezig met omrollen... pfffieuwwwwww. Helemaal met dit weer. Het is warm binnen en dat werkt ook niet mee!

2 maanden geleden

Hier ook mijn dochtertje is donderdag 14 weken en krijg haar ook niet in slaap en als ze slaapt na 30 min weer wakker 😅 heb haar vannacht om 05:00 ook van haar buik moeten terug rollen omdat ze niet terug kon! Best een eng idee ook vindt ik 😧 ook komt ze ineens weer om een nacht voeding.. volgens de oei ik groei app zit ze in sprong 3, maar lijkt mij ook eerder sprong 4?!

2 maanden geleden

Reactie op Ellisdepellis

Heb je nog steeds verlof? Ik begin volgende week weer met werken. Van de en ...
Neee werk al weer 3 wk ofzo. Jaa me moeder past op of me vriend Maar morgen komt me zus eenmalig een keer oppassen ben bang dat dat drama word!!!

2 maanden geleden

Wat pittig allemaal! Mijn zoontje is 15 weken maar hij slaapt juist super goed en is vrolijk. Merk niks van de sprong in negatieve zin tot nu toe. Hij is wel continu aan met spelen, veel meer dan eerst, wel vaak gefrustreerd aan het spelen. Hij kan juist niet meer goed tegen mij aanslapen want dat gaat hij de hele tijd rondkijken en spelen. Hij slaapt alleen nog goed in bedje of kinderwagen.

2 maanden geleden

Ik heb het idee dat het hier ook aan het beginnen is. Hoe gaan jullie om met het zelf in slaap vallen in bed? Ik was ermee aan het oefenen, maar nu is het vooral huilen en boos zijn. En ik heb vrij weinig zin om die strijd elke keer aan te gaan. Wat doen jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Milanani

Hier ook mijn dochtertje is donderdag 14 weken en krijg haar ook niet in sl ...
Heb je de oei ik groei wel ingesteld op de uitgerekende datum ipv de geboortedag?

2 maanden geleden

Herkenbaar. Onze jongen ontwikkeld zich zo snel! Hoop dat dit niet al te lang aanhoud.

2 maanden geleden

Huh mijn dochter is 15 weken en in de oei ik groei app staat dat het over 3 dagen begint en jullie kids zijn 14 weken?

2 maanden geleden

Reactie op jacq12345

Huh mijn dochter is 15 weken en in de oei ik groei app staat dat het over 3 ...
Volgens de app is de sprong sinds 8aug bezig en de uitgerekende datum was 29 april.

2 maanden geleden

Reactie op MadiR

Volgens de app is de sprong sinds 8aug bezig en de uitgerekende datum was 2 ...
De oei ik groei app zou beginnen met tellen vanaf de uitgerekende datum. Dus als je baby eerder is geboren begint de sprong ook later. Die van bij 41 weken geboren dus begint 1 week eerder aan de sprong. Heb je misschien de geboorte datum ingevuld ipv de uitgerekende datum?

2 maanden geleden

Reactie op ElmH

Ik heb het idee dat het hier ook aan het beginnen is. Hoe gaan jullie om me ...
Hier hetzelfde.. we proberen 1 dutje per dag. Lukt het niet dan jammer maar morgen weer een dag

2 maanden geleden

Dochter slaapt haar dutjes overdag bij ons in dr schommelstoel op haar kamer. We proberen haar vaker weg te leggen in bed,soms lukt dit evrn maar meestal zitten we dus in die stoel. S nachts wel in cosleeper en dit gaat prima Maar nu sprong 4 begonnen is duurt het vaal best wel even voor ze ligt. Overdag zit je dus al vaak.met haar op je een paar uur en dat doe ik echt met alle liefde.. maar als je dan in de avond nu ook steeds langgg bezig bent voor ze eindelijk ligt valt me dat soms best zwaar.. Hopelijk gaat dit snel voorbij en kan ze snel lekker zelf slapen

2 maanden geleden

Mijn baby is 12 weken (geboren met 40 weken) en het lijkt erop dat sprong 4 begonnen is. Lijkt me wel erg vroeg maar alles wijst erop.

2 maanden geleden

Inmiddels toch wat meer mopperen en keihard huilen voor het in slaap vallen. Ik baker hem in en leg mijn handen op hem met veel sssst. Anders lukt het niet 😅nog minstens 29 dagen te gaan🥳

2 maanden geleden

Reactie op ElmH

Ik heb het idee dat het hier ook aan het beginnen is. Hoe gaan jullie om me ...
Volgens mij is mijn dochter ook begonnen aan sprong 4. Ik probeer haar in slaap te krijgen, ingebakerd met een hydrofiele doek ivm het weer. Als het na een halfuur nog niet lukt dan laat ik dr gewoon beneden bij mij zitten en proberen we het een halfuur/uur daarna weer. Maar op dit moment weet ik niet meer waar ik goed aan doe 😂

2 maanden geleden

Ik denk niet per se dat ze al in een sprong weer zit maar ze is nu 14 weken en sinds een paar dagen weer begonnen met waterige mondjes teruggeven vaak, ook echt als een soort kwatje ruim een half uur na de voeding. En de benen liggen elke keer bijna in haar nek als ze in de box aan het spelen is dus heel gek vind ik het niet haha