1332 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op lovelife
Inmiddels zijn we vanaf 1 uur weer alleen maar bezig om haar in slaap te kr ...
Verschrikkelijk hé! Hier ook iedere nacht drama. Precies hier ook, constant trappen met benen. Hij valt af en toe een half uurtje in slaap en dan begint het weer. Had gehoopt dat het minder zou worden ,want mijn zoontje rolt nu al zo'n 4 weken van rug naar buik. Hij is ook iedere dag om 5 a half 6 klaarwakker en niet meer in slaap te krijgen ! Gaat pas weer slapen als ik er uit moet voor werk 😭
2 maanden geleden
Reactie op kelliee90
Wat een ellende he🥲 hopelijk is dit snel voorbij!
Zeg dat. Zelfs in de kraamweek sliep ze nog beter dan nu. Ik probeer me ook maar voor te houden dat het een fase is.
Over twee en een halve week gaan we nog een weekje op vakantie, ik hoop wel heel erg dat het dan iets beter gaat🙈
2 maanden geleden
Reactie op Saar1705
aahh i feel you! Heb in de geboorteclub van april gelezen dat de slaapregre ...
Maar sommige kindjes rollen pas later met 5 of 6 maanden, zolang kan een slaapregressie toch niet duren 🙈 bij mij rolt ze nog niet, ze probeert het wel , maar het lukt nog niet 🫠
2 maanden geleden
Reactie op kelliee90
Verschrikkelijk hé! Hier ook iedere nacht drama. Precies hier ook, constant ...
Ik heb gelukkig nog wel verlof, geen idee hoe ik dit nog zou trekken als ik al zou werken 🙈 heb het wel gehad bij mijn zoontje maar kan me echt niet herinneren dat het zo heftig was 🙈!! Mijn dochter rolt nog niet echt maar ze is gewoon wel echt heel druk met van alles , handjes in de mond, wel steeds beentjes in de lucht en naar haar voetjes grijpen.. en ze heeft ook in de nacht weer last van kramp wat ze eerder echt bijna niet heeft gehad.. ze laat echt veel scheetjes en dat allemaal snachts ipv overdag 😂😂😂 whyyyyy
2 maanden geleden
Onze zoon wordt vaak in de vroege ochtend wakker en brabbelt veel. Uiteindelijk gaat hij huilen. Als ik bij zijn bedje kom, beweegt hij heel veel met z’n benen op en neer. Ik krijg hem moeilijk in slaap in bed.
Zodra ik hem bij mij neem (en hij dus geen ruimte meer heeft om te bewegen) valt hij snel weer in slaap. Laatste deel slapen we vaak samen.
Verwen ik hem hiermee te veel? Ik hoop dat dit bij sprong 4 / slaapregressie hoort en hij weer door gaat slapen. Hij heeft al laten zien dat hij het kan, maar sinds 2,5 week is het bingo..
Herkenbaar?
2 maanden geleden
Wanneer begon bij jullie deze sprong? Ik lees dat dit rond 19 weken is, maar ik zit al ruim een week met een onrustige baby opgescheept (zondag 16 weken oud). Normaal is hij altijd rustig en vrolijk en slaapt hij best goed, maar nu al 2 weken alleen maar hazenslaapjes overdag, veel gemopper. Krijg het ook niet voor elkaar om hem zelf in slaap te laten vallen, heeft veel hulp nodig. Ochtend heel vroeg wakker ook. Maar heeft een week geleden ook zijn vaccinaties gehad, dus misschien is dat het. Vermoeiend is het iig wel 😅 Kan me niet herinneren dat onze oudste van die hazenslaapjes deed.
2 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Onze zoon wordt vaak in de vroege ochtend wakker en brabbelt veel. Uiteinde ...
Je hebt het vast al eens gehoord, maar nee, je verwend hem hier niet mee. Je geeft hem gewoon de geborgenheid die hij nu even nodig heeft, dus maak het jezelf en je baby makkelijk en pak hem er lekker bij.
Hier zitten we nu echt in de hazenslaapjes hoor, pfffff. Alleen het eerste dutje van de dag lukt in bed na luid protest, deze duurt wel 1 slaapcyclus. Dutje 2 was in de wagen met honden uitlaten: 30 minuten. Dutje 3 was samen in bed: 30 minuten. Ze is nu nog geen uur wakker en al stik en stikmoe. Valt zo denk ik weer aan de borst in slaap... Zo intens dit, ik heb tussendoor even de tijd om iets te eten of naar het toilet te gaan maar dat is het dan ook wel.
Ik kan stiekem niet wachten tot ze 1: langere dutjes gaat doen of 2: wat langer wakker kan zijn tussendoor. Ben nu alléén maar bezig met die slaapjes de hele dag, ze doet er op deze manier wel een stuk of 5/6 en ik ben het wel een beetje zat eigenlijk😅
Oh, ze is inmiddels in slaap gevallen. Dutje 4 op schoot dan maar....
2 maanden geleden
Reactie op 89Liz
Wanneer begon bij jullie deze sprong? Ik lees dat dit rond 19 weken is, maa ...
Ik heb begrepen dat de sprong zelf rond de 19 weken is genomen. De aanloop hiernaartoe kan echter een aantal weken duren. Dus goed mogelijk dat jouw baby in deze aanloop zit. Die van mij is 15 weken en zit er ook in.
2 maanden geleden
Reactie op 89Liz
Wanneer begon bij jullie deze sprong? Ik lees dat dit rond 19 weken is, maa ...
Die van ons is begonnen in week 13
2 maanden geleden
Bij ons gaat het opeens hard. Waar ze van de week volledig zelf op de zij lag is ze na 4 dagen opeens door aan het zetten na de buik🫣😱 het gaat wel heel hard opeens. Daarnaast grijpt ze opeens gericht naar dingen en kan ze die voor lange tijd vast houden...
2 maanden geleden
Reactie op Demi97
Hier precies hetzelfde! 😅😂🥰
Heb jij de tip om hem/haar weer in eigen bedje in slaap te krijgen?