1332 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op CRMN•
Shake hands! hier precies hetzelfde… en de ellende is dat ik overdag door ‘ ...
Dat gebrek aan geduld door de intense vermoeidheid merk ik ook.. Niet alleen naar de peuter, maar ook naar partner en alles wat me verder ergert. Ik ben alweer een paar weken aan het werk en merk dat mijn concentratie er ook onder lijdt.
2 maanden geleden
Reactie op 89Liz
Bij ons was het drama. Ik heb denk ik 2,5 uur geslapen in totaal. Hij huilt ...
Oefff dan ben je vandaag op!😘
Ja denk dat het ziek zijn ook meespeelt, koorts is zo pittig voor die kleintjes..
Hopelijk nu overdag ergens kunnen bijtanken?
2 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Oefff dan ben je vandaag op!😘
Ja denk dat het ziek zijn ook meespeelt, ko ...
Ja, zo sneu. Gelukkig sliep de peuter wel door, dat is ook wel eens anders.. als ze zo tegelijkertijd willen slapen dan doe ik ook een poging en anders vanavond maar vroeg naar bed
2 maanden geleden
Reactie op svv89
Jaa zit er ook over na te denken om deze te kopen, al is het dus wel warm g ...
Lakentje is maar 0.5 tog, die hebben wij over haar slaapzak heen die ook 0.5 tog is
2 maanden geleden
Wat zijn volgens jullie de grote verschillen tussen sprong 3 en 4? Mijn zoon is de afgelopen 2 weken behoorlijk ontevreden geweest inclusief moeilijk drinken, ieder uur wakker, hazenslaapjes overdag, niet zelfstandig in slaap vallen de hele rambam. Maar volgens de sprongetjes zou dit een 'goede periode' moeten zijn. Er zit twee weken speling in, maar k hoop stiekem zo dat het sprong 4 al is en niet dat die nog moet komen🫠
2 maanden geleden
Reactie op Tokki
Wat zijn volgens jullie de grote verschillen tussen sprong 3 en 4? Mijn zoo ...
Het slapen het rollen, grijpen, lachen en taal
2 maanden geleden
Kan sprong vier 12 dagen eerder beginnen? Sinds gistermiddag/avond is ze ontroostbaar. Ze is dan echt uit het niets helemaal overstuur
2 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Kan sprong vier 12 dagen eerder beginnen? Sinds gistermiddag/avond is ze on ...
Dit dacht ik ook al! De app zegt dat de sprong over een week begint maar toen we op 12 dagen voor de sprong opeens weer een nachtfles moesten geven en hij opstond met elke ochtend nieuwe geluidjes en vandaag omrolt naar z’n buik en zelfs weer terugrolt ben ik er van overtuigd dat die er al midden in zit! Dus ik denk dat het zeker kan. Wij maken het ook mee!
2 maanden geleden
Ik ga vanavond maar weer eens een late avond fles geven. Daar was ze al vanaf en ook van de nachtvoeding.. maar het enige wat haar helpt echt weer in slaap te vallen is die fles als ze eenmaal echt wakker is geworden in de nacht van haar zelf 🙈. Ik ben benieuwd of ze dat ook nog heeft als ze een late avond fles krijgt & hoop echt zo dat we nu in de afbouw fase zitten 😂. Ik zit gewoon al op om te gaan slapen ookal kijk ik echt uit naar mijn bed , is dat herkenbaar ? 😂🩷
Ze is echt enorm druk met haar voetjes vast houden en in de mond doen, echt omrollen doet ze nog niet en ook op haar rug niet echt , ze draait haar beentjes nog niet mee, ik probeer haar daar wel in te stimuleren zodat ze echt op haar zij kan draaien. Want het kan toch niet zo zijn dat de slaapregressie pas over is als ze deze mijlpaal is behaald 😭.
2 maanden geleden
Zijn er meer mama’s die er ‘s nachts ook echt bijna letterlijk ieder uur uit kunnen om de tut te geven? Ze valt altijd met haar tut in slaap en spuugt ‘m zelf uit tot de late fles (22.30 ongeveer) maar daarna lukt het haar 9 van de 10 keer niet om slaapcycli te koppelen zonder haar tut en die heeft ze vaak uitgespuugd… ik word er echt zo moedeloos van 🙁 Ze was helemaal nooit zo gehecht aan haar tutje
2 maanden geleden
Ik ben maar opgehouden met 's nachts te kijken hoe laat het is en wanneer ze aan de borst ligt. Ik wil het allemaal niet meer weten😂
Vannacht dus diversen keren wakker geweest voor een voeding, ik heb haar ook 2 keer in de cosleeper gelegd, maar wanneer en hoe lang: ik heb géén idee. En dat voelt heel relaxt. Ja ik ben moe want ja ik heb rot geslapen, maar goed, hoort erbij zullen we maar zeggen😉
2 maanden geleden
Ik weet niet wat ik mee maak, toch geen avond fles gegeven gisteren laat. Vannacht heeft ze om kwart voor 3 een fles gehad na dat ze een half uur probeerde om zelf weer in slaap te komen, maar uiteindelijk niet lukte, 60 ml gedronken en ze slaapt nu nog steeds 🤔. Ik voel me weer een beetje herboren 😂. En het maakt me even niet uit of dit alleen vandaag was, het is fijn om weer een beetje fatsoenlijk te hebben geslapen 😄
2 maanden geleden
Reactie op CRMN•
Zijn er meer mama’s die er ‘s nachts ook echt bijna letterlijk ieder uur ui ...
Wij hebben dit ook enkele weken gehad. Het lijkt hier nu weer op z’n retour. Ze laat m nu vaak weer lange tijd uit, tot ze m wel weer wilt. Maar dat is gelukkig niet meer ieder uur!
2 maanden geleden
Reactie op CRMN•
Zijn er meer mama’s die er ‘s nachts ook echt bijna letterlijk ieder uur ui ...
Ja hier hetzelfde, voorheen niet gehecht aan haar tut en nu opeens wel. Ik vind sowieso deze sprong gek, de ene dag is het dit gedrag en de ander dag weer wat anders. Doe van ons wilt opeens soms op de zij gevoed worden 🤷
2 maanden geleden
Reactie op lovelife
Ik ga vanavond maar weer eens een late avond fles geven. Daar was ze al van ...
Nee die van ons rolt maar de zij en met een tikje naar de buik maar de slaapregressie is nog niet over hier...
2 maanden geleden
Reactie op lovelife
Ja met een klein aanzetje rolt ze wel ook gelijk door naar haar buik! Maar ...
En de eerste drie weken vanaf wanneer? De Oei ik groei app zegt hier nog 2 weken lastige fase. We zitten nu op drie weken dat hij ‘s nachts weer wakker wordt..
Woensdag is hij 17 weken, vanaf uitgerekende datum bijna 18.