1332 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op ElmH
Haha heerlijk deze reacties 🫶🏼 het worden leuke weken.
Ik heb ook het id ...
Ja hier ook even opnieuw zoeken naar signalen. Rode wenkiee zijn er nog wel, maar die lijken wat later te komen. Ogen wrijven lijkt het een beetje te worden nu
2 maanden geleden
Ik lees wel eens mee met de geboorteclub van april. Gaat pittig worden haha.
Ik twijfel of mn kindje aan sprong 4 is begonnen want slecht slapen deed ze toch al. Nu gaat ze huilen als ze het bed ziet of in slaap gewiegd wordt. Ze rolt de hele nacht naar haar zij toe (is nieuw sinds een week) en is snachts om de haverklap wakker. Over de dagslaapjes begin ik maar niet.
2 maanden geleden
Pittig he dames. Hier ook overdag moeilijk slapen. Constant korte dutjes, dan weer heel vrolijk wakker, half uur later weer jammeren en oververmoeid natuurlijk. Elke keer andere plek vinden om te slapen 🤣😅..zodat ze maar haar slaap krijgt....de babytje hebben het er moeilijk mee...ik probeer vooral te denken iedere keer' oke we gaan je weer helpen om dit uurtje door te komen'.
2 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Mn baby wordt sinds een paar nachten steeds rond 00.00 uur wakker en begint ...
Zit ze in de sprong? Wij hadden hier ook een paar dagen 0100. Vannacht was het 0230
2 maanden geleden
Reactie op Keeley
Opeens weer een nacht voeding nadat ze om 2:30 onrustig en ontroostbaar was ...
Hier precies het zelfde. Vanaf 02:30 begint de onrust. Blijft om de speentje vragen, voeding gegeven. Maar onrust blijft. Overdag ook moeite doen om na 45 minuten door te slapen.
Onze dochter was altijd goed slaper. Viel ook zelf inslaap maar sinds ze in sprong 4 zit wilt het allemaal niet meer zo. Denk dat ze ook meteen slaapregressie erbij te pakken heeft….
Gelukkig is t een fase en gaat het over, maar moe zijn we wel😂
2 maanden geleden
Zo volgens mij is onze dame ook begonnen aan sprong 4 😂. Sinds gisteren ineens een heel stuk humeuriger, slecht slapen en sneller honger hebben maar dan vervolgens minder drinken om een half uur later weer honger te hebben. Kan niet wachten op de aankomende week/weken 😮💨
2 maanden geleden
Hier ook een meisje die ik sprong vier zit. In de nacht ook steeds rond het zelfde tijdstip wakker. Dan loopt ze te woelen , benen steeds in de lucht, scheetjes laten… ze komt eerder voor voeding, maar drinkt het dan niet op en komt vervolgens weer eerder voor de volgende voeding.. normaal gesproken slaapt ze aan een stuk door, hoeven we geen speentje te geven, nu wordt ze om de 2 uur wakker als het niet meer is.. en inderdaad, overdag ben je al veel met ze bezig.. maar in de avond begint het soms wel echt op te breken. Ik hoop dat t snel voorbij is voor de kleintjes en voor ons!
2 maanden geleden
Jeetje, ik denk dat wij er ook in zitten! Veel woelen in de nacht en ook al regelmatig dat hij z’n luier vol poept in de nacht. Huilt opeens ook flink wanneer hij wil gaan slapen. Al weken hadden we de luxe positie dat hij doorsliep tot zeker een uurtje of 07.00. Daar is nu nog weinig van over helaas haha.
2 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Mn baby wordt sinds een paar nachten steeds rond 00.00 uur wakker en begint ...
Mijn kleine heeft precies hetzelfde! Vandaag van 1.30 tot 3.00 onrustig, woelen, benen omhoog, buikje rommelt.. Het lijkt of hij dan last heeft van buikkrampjes. Het verlichtte ook wel wat toen ik hem hielp met scheetjes laten. Daarna even kort gevoed (bv). Vervolgens om 06.15 weer onrustig aan het draaien, om 06.45 gingen de oogjes open en werd hij snikkend wakker.. Hij heeft de laatste tijd ook vaker dat hij snikkend of huilend wakker wordt.. 1 borst gevoed en viel toen weer als een blok in slaap.
2 maanden geleden
Kunnen ze hier ook al in week 13 inzitten?
Mijn kleine slaapt sinds vrijdagnacht heel slecht in de nacht vooral. Iedere 2 uur huilend wakker, drinkt telkens maar 50ml ofzo en na n uur wiegen en amper willen boeren eindelijk in slaap en dan een kleine 2 uur laten hetzelfde riedeltje… overdag in de maxi Cosi een langer slaapje en verder korte slaapjes in z’n bedje