1332 Reacties

2 maanden geleden

Hier al 4 weken ellende en het lijkt alleen maar erger te worden🙈 Net na een wakkertijd van ruim 2,5 uur (want enorm verzet tegen het slapen) wel 15 hele minuten geslapen. Want ze wil spelen, dingen zien, rollen en vooral niet slapen.

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

En de eerste drie weken vanaf wanneer? De Oei ik groei app zegt hier nog 2 ...
Geen idee vanaf wanneer. Ik denk dat het gewoon per kind heel verschillend is. Mijn dochter is aanstaande vrijdag 18 weken. Sprong 4 is een van de zwaarste sprongen in combinatie met de slaapregressie. Ik volg verder geen apps of dergelijke waarbij je kunt zien welke fases ze doorgaan. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

En de eerste drie weken vanaf wanneer? De Oei ik groei app zegt hier nog 2 ...
Mijn dochter zit er voor mijn gevoel al ruim vier weken wel in. Het gaf me meer goede hoop dat we het ergste nu misschien gehad hebben. 😂

2 maanden geleden

Wordt jullie kleintje nu elke nacht weer wakker (voor de doorslapers) of laat ie er ook wel is een nacht tussen? Hier vorige week om 3:30, en gister ineens weer om 23:45...

2 maanden geleden

Hoort ook bij deze sprong dat ze overdag bijna bij elk slaapje na 45 minuten wakker worden? Moet zóveel moeite doen steeds om dan speen er weer in te doen zodat ze hopelijk weer in slaap valt. Wordt dit ooit weer normaal dat ze gewoon weer 1,5 uur uit zichzelf doorslapen? Ben hier wel een beetje klaar mee🫠

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hier al 4 weken ellende en het lijkt alleen maar erger te worden🙈 Net na e ...
Haha zoo herkembaar. Ik moest gingen ook sinds tijden weer even huilen van vermoeidheid

2 maanden geleden

Hier nu sinds gistermiddag dat het middagslaapje krijsen is. Als we hem in bed leggen begint het al. Gister redelijk snel in slaap kunnen krijgen, maar vanmiddag heeft hij 1,5 uur gekrijst. Toen 30 min geslapen. Weer een uur gekrijst en nu slaapt hij bij mij! Ik geef het allemaal op sprong 4/slaapregressie. Man man wat een middag 🥴…..

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Hier nu sinds gistermiddag dat het middagslaapje krijsen is. Als we hem in ...
Hier ook slechte dat... Vanochtend 3 uur wakker voordat ze ochtendslaap deed. Normaal is dat het makkelijkste slaapje.. slecht drinken ook vandaag.. ik de middag hazenslaapje van20 rond 0100 en daarna van 1545 tot nu toe nog slapen ( 1715) Is ook veel te warm vandaag

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hier al 4 weken ellende en het lijkt alleen maar erger te worden🙈 Net na e ...
Nou en toen deed ze ineens iets heel raars🙈 Voor het tweede slaapje de wagen gepakt. In slaap gevallen, na een half uur nog steeds in slaap en na een uur wakker geworden. Maar ik was nog buiten en toen is ze toch weer in slaap gevallen. Nog een uur geslapen. Weer wakker, aan de borst en toen nog bijna een uur geslapen😳 Dus bijna 3 uur in totaal. Het dutje van net ook weer in de wagen maar die heeft maar een kwartier geduurd. Snap er niks meer van met dat kind😂

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Nou en toen deed ze ineens iets heel raars🙈 Voor het tweede slaapje de wag ...
Wat fijn!! Hier vanmiddag krijsen krijsen krijsen. Wat intens.. Net even uitgehuild bij mijn vriend. Even samen huilen was fijn. Op naar een betere dag morgen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Wat fijn!! Hier vanmiddag krijsen krijsen krijsen. Wat intens.. Net even ...
O ja pfff het is pittig he. Wat fijn dat jullie dat samen kunnen delen. Maar dat is wel echt killing. 😘

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Wat fijn!! Hier vanmiddag krijsen krijsen krijsen. Wat intens.. Net even ...
Ja dat krijsen doet ze hier ook zo erg, heel naar vind ik dat. Dat is echt iets van sprong 4 hoor, want voorheen deed ze dat niet zo erg. Daarom nu dus vaak de wagen omdat ze dan meestal heel rustig in slaap valt.

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Nou en toen deed ze ineens iets heel raars🙈 Voor het tweede slaapje de wag ...
Ooh heeerlijk! Even een dag dat je niet druk hoeft te zijn met de slaapjes😁👌

2 maanden geleden

Ik denk dat we officieel in sprong vier zitten. Dat wordt een feestje deze week. Ze krijgt morgen haar vaccinatie.🥳🥳🥳😭😭😭😭

2 maanden geleden

Reactie op svv89

Hoort ook bij deze sprong dat ze overdag bijna bij elk slaapje na 45 minute ...
Mijn dochter heeft de afgelopen 3 dagen weer ruim 2 uur in de middag geslapen… de afgelopen weken werd ze ook steeds na 45 minuten al wakker dus er zit bij ons wat verbetering in, hopelijk blijft dat ook zo 😵‍💫 durf me nergens aan vast te houden 😂

2 maanden geleden

Deze week 5 dagen alleen (inclusief de nachten), merk dat ik t toch allemaal erg spannend vind….. Maar goed wat is t ergste dat er zou kunnen gebeuren, maar kan de spanning niet uit mijn lijf krijgen😅 Over het algemeen lijkt het ietsjes beter te gaan. Maar sprong 4 is verraderlijk dus je kan er nooit vanuit gaan☹️

2 maanden geleden

Voorbij de helft van sprong 4 zouden we nu zitten en nu toch wel een week een stuk zwaarder. Vooral de nachten zijn onrustig. Afgelopen nacht ook nog wat koorts en verkouden. 2 uur slaap gehad 🙈 Hij wil niet meer in z'n bedje slapen dus op den duur ligt hij toch naast me omdat ik het zelf anders niet volhou😏 en voor het in slaap vallen minstens een half uur huilen

2 maanden geleden

Reactie op Elin2024!

Deze week 5 dagen alleen (inclusief de nachten), merk dat ik t toch allemaa ...
Ja hier is die ook erg verraderlijk. 4 hele goede nachten gehad van zowat doorslapen van 1930-0600/0700 en geen nacht voeding, enkel de speen even of half uurtje troosten. Naar weer nachtvoeding en twee keer eruit. Elke dag en nacht is anders

2 maanden geleden

Reactie op lovelife

Mijn dochter heeft de afgelopen 3 dagen weer ruim 2 uur in de middag geslap ...
Dat geeft moed haha na hoeveel dagen/weken in de sprong was dit? En probeer je ook vaak de 45 minuten slaapjes te verlengen?

2 maanden geleden

Reactie op Elin2024!

Deze week 5 dagen alleen (inclusief de nachten), merk dat ik t toch allemaa ...
Oh ik snap je heel goed! Mijn partner is ook regelmatig weg. Jij kunt het meid.. En ook de spanning herken ik. Probeer te ontspannen, lekker op tijd naar bed te gaan en de nacht over je heen te laten komen. Kun je voor de aankomende dagen nog hulp inschakelen van familie of vrienden?