1332 Reacties
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Hier vanmorgen wederom krijsen bij het in bed leggen. Wat is dat toch hè? H ...
Daarom kochten wij een rocker 🤭😂 maar hier begon de sprong in de vakantie maar we hebben er niet minder om genoten 😁
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Die van ons slaapt nog altijd in bed vanaf ong 19:30 20:00 u. Maar wordt no ...
Oh jaloers! Hier gaat ze pas tussen 20:30/21:00 de nacht in. Leg ik haar op bed dan ben ik nog ruim een uur bezig en laat ik haar op schoot in slaap vallen dan kan ik tenminste nog even een serietje kijken ofzo🙈 Dus ik kies voor de makkelijke weg haha, bed komt wel weer...
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Oh jaloers! Hier gaat ze pas tussen 20:30/21:00 de nacht in. Leg ik haar op ...
Ja moet zeggen dat ik uiteindelijk 4 keer in 45 min terug moest omdat het niet lukte in slaap te komen om 1900 uur. Dus eindelijk om 20.00 sliep. Helaas er 5 keer uit geweest vannacht voor de speen en ze heeft tot 0545 geslapen toen pas voeding
één maand geleden
Reactie op Saar1705
Het is nog gern 05.00 en we hebben hier een record van 4 nachtvoedingen 🥴
Pff pittig, die van ons drinkt juist minder
één maand geleden
Hoe beslissen jullie of je gaat voeden zo vroeg in de ochtend (rond 5u zeg maar) of speentje blijft geven/sussen? Ik vind dat zo lastig. Ze heeft geen honger lijkt t, maar is zooo onrustig. Draaien, woelen, benen omhoog. Ondanks t nunki lakentje. Ieder half uur wakker voor d'r speen. Hallo sprong 4, hallo vermoeidheid 😵💫
één maand geleden
Dames, ik ga mij hier ook melden.
Momenteel “lekker” op vakantie. De kleine is mega eenkennig en wil alleen bij mama zijn, bij papa is het krijsen. Vorige maand hebben wij hem eindelijk aan de fles gekregen en ondanks dat wij deze 2x p dag blijven aanbieden, weigert hij deze nu weer volledig. Avonden is hij erg onrustig, de darmkrampen lijken weer terug (heel veel poepjes laten) en hij heeft zich vannacht 2x gemeld, per keer ben ik dan minimaal een uur bezig om hem weer in slaap te krijgen. En om 05.45 begon hij zijn dag weer 😵💫
Echt heel lastig dit
één maand geleden
Reactie op wensvoornummer2
Hoe beslissen jullie of je gaat voeden zo vroeg in de ochtend (rond 5u zeg ...
Die van mij pakt geen speen dus de borst is eigenlijk het eerste wat ik aanbied. Hij drinkt dan ook echt volle teugen. Daarna is hij altijd direct weer in slaap. Maar daar waar hij eerder langere blokken kon slapen meldt hij zich nu vaak tussen de 1,5-3 uur weer.
één maand geleden
Ik neem me elke ochtend voor om de aankomende nacht dan eerst regelmatig de speen aan te bieden maar als het half vijf is en het is weer zover leg ik hem toch eigenlijk altijd gelijk aan want doorslapen voor mij en de baby valt dan ook altijd weer in slaap :p
één maand geleden
Ik herken dit helemaal… zo ontzettend veel onrust. Wij geven rond 02.00-03.00 evt een fles die ze vaak niet pakt, en dan later bieden we maar tutje aan… vannacht vanaf 02.00 letterlijk iedere 3 kwartier er uit en wakker van 02.30-04.15… ik vind het echt zo intens 😅
één maand geleden
Reactie op saffiee
Die van mij pakt geen speen dus de borst is eigenlijk het eerste wat ik aan ...
Same! Geen speen, wel borst. En van uren slapen naar zeer regelmatig wakker en dan ook echt flink drinken. Maar ik heb gemerkt dat ze wel rustiger slaapt als ze tegen me aan ligt, dus ze heeft gisteren alléén het eerste blokje in de cosleeper gelegen, verder lekker bij mij in bed.
één maand geleden
Volgens mij kunnen wij ons ook aansluiten.. eerst kwam hij zomaar weer 2x in de nacht na een tijdje door te slapen of 1 keer wakker.
Vannacht was het toppunt, na de fles in slaap gewiegd en in bed gelegd. Ogen wagen wijd.
Enorm lawaai, tig rondjes gedraaid in bed, tegen de spijlen van t ledikantje trappelen en op de zij rollen. Ben 1,5 uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen 😂
één maand geleden
Zoveel herkenbaarheid en iedereen dezelfde zoektocht dus🤣 Ik weet dat ze weer KO is nadat ik de borst aanbied haha. Maar idd; lang zal t niet duren. En ik wil ook niet meer snachts voeden dan overdag. Zo lastig 😮💨 Misschien moet ik ook kijken naar m'n eigen vermoeidheid haha. Zoals vannacht trok ik het wel, maar als het vannacht weer zo is... 🥲
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Same! Geen speen, wel borst. En van uren slapen naar zeer regelmatig wakker ...
Oh wat fijn dat dat dan nog zo werkt! Dan lekker tegen je aan laten slapen. Die van mij slaapt gelukkig wel prima in de co-sleeper, anders doe ik zelf echt geen oog dicht als hij in bed met me ligt n
één maand geleden
Ja is soms ook heel moeilijk. Ik doe kijken of ze speen accepteerd en rustig wordt in bed. Zo niet dan in armen. Als ze dat ook niet wordt weet ik dat het honger is...