1332 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kimmyops

Drinken jullie kindjes ook minder dan normaal?
Jaa sinds gisteren echt minder gaan drinken, van 170 ml naar 90/100 ml maar die 170 ml ging alleen paar dagen goed het is hier heel afwisselend met hoeveel ze wilt drinken

één maand geleden

Hier 'spuugt' onze zoon dus telkens zijn fles uit tijdens het drinken. Niet de inhoud, maar de speen. Om dan vervolgens weer te gaan huilen omdat ie wil drinken 😂 Nog meer kids die dit doen??

één maand geleden

Reactie op LindyDr

Hier 'spuugt' onze zoon dus telkens zijn fles uit tijdens het drinken. Niet ...
Ahaha wauw hier ook

één maand geleden

Reactie op LadySA

Jaa sinds gisteren echt minder gaan drinken, van 170 ml naar 90/100 ml maar ...
Oh wauw wat minder

één maand geleden

Reactie op LadySA

Jaa sinds gisteren echt minder gaan drinken, van 170 ml naar 90/100 ml maar ...
Dit is bij ons het zelfde. Hij had flessen van 170 soms 200 en inderdaad nu gaat 100ml soms niet eens op.

één maand geleden

Reactie op LindyDr

Hier 'spuugt' onze zoon dus telkens zijn fles uit tijdens het drinken. Niet ...
Hahaah jazeker!

één maand geleden

Hoi, hier een jongetje van 16 weken. Sliep de nachten goed door van 22u-07u. Maar nu sinds een weekje niet meer. Weer 1 of 2 nacht voedingen. Herkenbaar? Daarnaast gaan sinds gisteren de slaapjes overdag ook slechter. Druk bezig met rollen op de zij in bed. Ik moet hem dan echt eerst op z’n buik leggen om diep in slaap te laten vallen en dan na 5 min terugdraaien op de rug.. maar ook weer snel wakker (30 min).

één maand geleden

Reactie op Kimmyops

Oh wauw wat minder
jaa ik denk dat het gewoon erbij hoort ik maakt me eerst ook druk. Maar ik merk wanneer ze onrustig is en onrustig nachten heeft ook minder gaat drinken. En op haar goeie dagen drink ze goed en slaapt ze goed. Hopelijk gaat dit snel voorbij

één maand geleden

Reactie op nautic

Dit is bij ons het zelfde. Hij had flessen van 170 soms 200 en inderdaad nu ...
Ja ze drinkt nu al twee dagen slecht en vooral vandaag. Spuugt hij ook veel ?

één maand geleden

Reactie op LadySA

Ja ze drinkt nu al twee dagen slecht en vooral vandaag. Spuugt hij ook vee ...
Je meer dan normaal inderdaad

één maand geleden

Ik ben er ook achter waar ze wakker van wordt in de nacht. Ze gaat dan echt met haar beentjes in de lucht en brengt haar voetjes helemaal naar zich toe. Ook zo aan het schoppen ermee en ze laat dan soms ook echt best wel flinke scheetjes 🤭. Als dat er eenmaal uit is kan ze zich beter ontspannen. Fietsen met de beentjes voor het slapen doen we al, maar hoelang duurt dit nog in de nachten pff. Ze had dit eerst echt helemaal niet.

één maand geleden

Reactie op Kimmyops

Drinken jullie kindjes ook minder dan normaal?
Ja echt bizar, van ruim 800cc per dag naar nu sinds een paar dagen zo ongeveer 650-700cc met moeite!

één maand geleden

Die van mij lijkt in ene ook wat eenkennig te worden.. iemand die dat herkent? Dacht pas vanaf 6 maanden ongeveer, maar de laatste week bij vreemden (of mensen die ze niet vaker dan een paar keer per week ziet) zet ze het op een krijsen als ze proberen contact te maken. Mijn ouders gingen vandaag een paar uurtjes oppassen, maar zelfs daarbij zette ze het op een krijsen de eerste minuut 🙈

één maand geleden

Reactie op Oktobermeisje

Die van mij lijkt in ene ook wat eenkennig te worden.. iemand die dat herke ...
Ja herkenbaar hoor. Hij wil alleen nog maar bij mij of bij zijn papa zitten, bij andere komt er eerst een pruillip en daarna begint hij hard te huilen.

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ik lees overal dat de slaapregressie pas echt over gaat als de baby leert o ...
Mijn zoontje kan zelfstandig in slaap vallen, maar kwam vannacht alsnog 5x om iets te drinken 😅

één maand geleden

Leven jullie nog? 😵‍💫 Man wat een nacht weer, ik ben kapot🙈

één maand geleden

Reactie op saffiee

Mijn zoontje kan zelfstandig in slaap vallen, maar kwam vannacht alsnog 5x ...
Mijn dochter kan overdag ook zelfstandig in slaap vallen , in de nacht vind ze dit wel moeilijker 😅. Ik hoefde vannacht vrij weinig te doen maar ze werd wel echt vaak wakker, op haar zij sliep ze wel weer zo verder, maar met hulp van mij omdat ze nog niet helemaal goed op haar zij kan liggen zonder weer terug te vallen naar haar rug. 🫨

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Ik leef nog. Maar zo voelt het niet

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Sow hier ook vreselijk 😂

één maand geleden

Zijn er meer baby's hier die dus helemaal geen last hebben van de sprongetjes? Wij merken er echt niks van 🙈