1332 Reacties
één maand geleden
Reactie op ElmH
Sterkte allemaal ♥️ jullie doen het goed! Ik heb me een week geleden overge ...
Ja dat doe ik hier ook hoor. Ik probeer haar af en toe wel terug te leggen, maar vaak zat heb ik er helemaal geen zin meer in en dan ligt ze dus de hele nacht tegen me aan geplakt. Was bij mijn oudste niet anders, maar die is uiteindelijk pas met bijna 3 naar een eigen bed bed verhuisd🙈 Dat zou ik nu wel een beetje eerder willen sturen...
Maar goed, ik had vannacht een goede nacht. Gisteren kreeg ik haar eindelijk weer in de co sleeper bij de start van de nacht, dus moeders kon om kwart voor 9 héél even met de benen omhoog zonder kind in haar armen beneden zitten😁 Wel met angst en beven, de baby bleef maar met haar hoofd heen en weer bewegen. Deed soms ook haar ogen open maar viel dan gelukkig weer in slaap.
Om kwart voor 12 kwam ze. Terug gelegd in de co sleeper. Veel onrust, maar niet huilen en toen kwam ze om half 2 weer😵💫 Toen veel moeite met terugleggen, een keer weer bij me moeten pakken maar uiteindelijk lukte het en toen werd ze om 6 uur pas weer wakker🥳 Lekker bij me gepakt en nog heerlijk samen geslapen tot 8 uur, toen werd ik wakker van de peuter die me riep. Ik hoop dat die de start van het einde van de sprong is🤞🏻
één maand geleden
Reactie op lovelife
Ja zeker waar hoor! Heb ook gedacht om te stoppen met het speentje, want da ...
Wat een verschil dan eigenlijk met hoe het ging he! Maar ik snap je helmaal, ze is nog zo klein en komt vast wel weer goed. En zo fijn dat het overdag gewoon helemaal goed gaat! Hier is het in slaap komen allemaal geen probleem, overdag koppelt hij sinds een paar dagen ook weer cyclussen maar 's nachts wordt hij gewoon zo vaak wakker..
één maand geleden
Reactie op saffiee
Wat een verschil dan eigenlijk met hoe het ging he! Maar ik snap je helmaal ...
Precies ons verhaal inderdaad! Overdag koppelen gaat steeds makkelijker (soms nog even met speentje teruggeven), in slaap vallen doet hij eigenlijk alle slaapjes gewoon zelf..
Maar die nachten..
Geef jij telkens als je kindje wakker wordt voeding? Hoe vaak is dat?
Hier lijkt het alleen maar erger te worden.. eerst zat er wel 2 uur tussen, maar vannacht soms maar 40 min of een uur..
één maand geleden
Onze zoon is ineens zooooo enorm beweeglijk in bed. Hij bewoog al veel, maar het is nu echt enorm veel vooral met z’n benen. Het zelfstandig in slaap vallen wat eerder goed lukte, is een drama op deze manier. Moet z’n beentjes echt vasthouden zodat hij rustiger wordt en in slaap kan vallen.
Is dit ook een kenmerk van sprong of slaapregressie?
één maand geleden
Reactie op saffiee
Wat een verschil dan eigenlijk met hoe het ging he! Maar ik snap je helmaal ...
Dit heb ik nu ook precies het zelfde!‘s nachts wordt ze ook echt vaak wakker, maar ik heb wel het idee dat het beter gaat dan de afgelopen weken! Dus… ik denk dat het eind er aan zit te komen van sprong 4. Ze is nu ook 18 weken en 3 dagen.
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Ik denk het. Hier heb ik de baby vannacht voor het eerst een slaapzakje aan ...
Die van ons heeft altijd al slaapzak aan, maar nog steeds enorm veel bewegen…..
één maand geleden
Reactie op lovelife
Ik denk het wel, mijn dochtertje had het ook heel erg, nog steeds maar wel ...
Ben benieuwd. Hij is aankomende woensdag 18 weken.. Eind van deze week zou de lastige fase van de sprong erop moeten zitten!
Ik kan jullie niet vertellen hoe erg ik hoop dat ik het oude slaappatroon van m’n zoontje terugkrijg. Zelfstandig in slaap vallen is weg, korte dutjes, moeten helpen tussendoor. ‘s nachts eerder wakker of zoals vannacht om 03.00 uur klaarwakker zijn…
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Onze zoon is ineens zooooo enorm beweeglijk in bed. Hij bewoog al veel, maa ...
Is het nunki lakentje niet iets voor jullie. Doe heb ik ook bij onze bewegelijke meid. Helpt met iets meer om rust te bewaren in het lijfje. Beentje kunnen gewoon bewegen maar niet helemaal naar boven
één maand geleden
Reactie op svv89
Onze dochter heeft dit ook sinds kort, denk wel dat het erbij hoort omdat z ...
Bij ons ook. Echt super!
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Bij ons ook. Echt super!
Op zich wil ik dat wel aanschaffen maar bij dr oppas en opvang heeft hij dat ook niet. Is weer iets waar hij dan vanaf moet.
Nu zijn we ook bezig met afbouwen van inbakeren Puckababy slaapzak.. Dat gaat ook al moeizaam.
één maand geleden
Wat een ellende.. ik kan niet meer 😭 onze zoon is nooit een goede slaper geweest (op de 1e 6 weken na) maar nu komt hij al een paar nachten elk uur of halfuur.. hoe houden jullie dit vol😖 ben echt uren lang aan het wiegen en overdag is het niet veel beter. we willen einde deze week beginnen met slaaptraining maar weet niet of dit zo’n goed idee is icm de sprong..
één maand geleden
Reactie op Mandyvdijk
Wat een ellende.. ik kan niet meer 😭 onze zoon is nooit een goede slaper g ...
Ja pittig he. Zou ik ook niet doen. Zou echt de sprong en regressie afwachten totdat je zelf voelt dat het weer mogelijk is. Toi toi!
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Op zich wil ik dat wel aanschaffen maar bij dr oppas en opvang heeft hij da ...
Oh dat lakentje is niet erg dat ze dat ergens anders niet hebben hoor. Het zit niet zo danig vast dat het onder inbakeren telt. Het zit eigenlijk zo vast zoals we het willen met de normale lakens hahaha