1332 Reacties
één maand geleden
Reactie op Ronilla
Precies ons verhaal inderdaad! Overdag koppelen gaat steeds makkelijker (so ...
Ja gek is dat he, hoe dat overdag dan wel lukt en 's nachts blijkbaar toch minder goed. Ik geef eigenlijk altijd wel m'n borst aan m'n zoontje als hij wakker wordt, heeft er ook mee te maken met het feit dat hij geen speen accepteert. Als hij wakker is dan wacht ik wel even tot hij gaat piepen (want soms gaat hij ineens wel weer verder slapen), dan leg ik aan, drinkt hij en valt hij direct weer in slaap. Zo ben ik met max 10 minuutjes weer klaar. Het zal vast niet altijd honger zijn maar ik heb geen zin om met hem 's nachts te gaan lopen wiegen terwijl we op deze manier weer 't snelst slapen. Hier kan hij 't eerste slaapje 3-4 ertussen laten, daarna een paar keer 2 uur en tegen de ochtend aan komt hij soms ook om 't halfuur. Pittig is 't wel
één maand geleden
Reactie op Jessara
Poeh heftig. Geef je borstvoeding? Wil hij ook telkens eten als hij wakker ...
Nee geef flesvoeding! Nee dat is het niet, hij is gewoon wakker en kan echt niet zelf in slaap komen
één maand geleden
Reactie op saffiee
Ja gek is dat he, hoe dat overdag dan wel lukt en 's nachts blijkbaar toch ...
Ik doe dat ook op deze manier. Voor iedereen het fijnst denk ik, baby is snel weer in slaap en ik dus ook😅
Ik blijf dit voorlopig ook zo doen hoor, ze is nog zo klein en ik denk dat het ook het meest natuurlijke is om te doen. Zeker omdat het drinken overdag nu wat lastiger gaat, ze is zo snel afgeleid door alles om haar heen🙈 Dus dan 's nachts maar voldoende calorieën en slaap krijgen.
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Ben benieuwd. Hij is aankomende woensdag 18 weken.. Eind van deze week zou ...
Oh ik dacht bij 20 weken dat het pas voorbij is🙈..geeft hopelijk hoop. Laat je het weten😃
één maand geleden
Het is alsof ik mijn eigen verhaal heb getypt , hier ook een zoontje bijna 4 maanden in sprong 4. Hele dag aan het mopperen , niks is goed , wilt het liefste alleen maar rondgeragen worden en zelf zitten .. slaapt overdag misschien alles bij elkaar 2uur... pittig!!
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Oh ik dacht bij 20 weken dat het pas voorbij is🙈..geeft hopelijk hoop. Laa ...
Ja dat dacht ik ook! Bij ons gaat het wel iets beter de nachten. Ze valt heel snel weer in slaap bij het geven van een speentje of haar even op haar zij te leggen (ze heeft nog niet in de gaten dat ze dit zelf ook gewoon kan doen 🫨 overdag doet ze dit wel 😂) wel wordt ze nog tig keer wakker hoor dus het is niet dat de sprong ook echt al voorbij is 😆 maar we zijn bijna bij de 20 haha!
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Oh ik dacht bij 20 weken dat het pas voorbij is🙈..geeft hopelijk hoop. Laa ...
Ik ben met 40+6 bevallen. Oei ik groei gaat van de uitgerekende datum uit, dus dat is deze week dan 19 weken. En als de app zegt nog 6 of 7 dagen dan is hij volgens de uitgerekende datum 20 weken.
Het is hier vandaag overdag bij naar bed brengen drama. Huilen, huilen, huilen. Vanmiddag in bed gekregen en heeft hij 1 uur en 20 min geslapen.
Net weer 45 min bezig geweest, bedje opgegeven en hij slaapt bij mij. Overdag is het nog nooit zo pittig geweest. Hoop echt dat dit snel voorbij is
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Ik doe dat ook op deze manier. Voor iedereen het fijnst denk ik, baby is sn ...
Ja ik blijf het ook zo doen! Bij m'n dochter ben ik wel begonnen met wiegen en dat afleren was echt rot. Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het vanzelf weer minder wordt, net wat je zegt, ze zijn nog maar zo kort klein.
Dat overdag slecht drinken is ook super herkenbaar, gister ontdekt dat hij beter drinkt overdag als ik een knuffeltje over z'n ogen heenleg. Ik heb zelfs weer beneden op de bank op die manier kunnen voeden. Stiekem heb ik dus hoop dat hij vanavond beter drinkt omdat hij vandaag echt weer goed overdag heeft gedronken, maar ik weet dat ik 't vast weer jinx haha.
één maand geleden
Reactie op saffiee
Vanavond beter slaapt* (haha kan soms echt niet meer denken zo moe ben ik)
Haha, het is je vergeven. Ik kraam ook onzin uit af en toe😂 Mijn man lacht me regelmatig uit om mijn mombrain🙈
Hier is het uiteindelijk een heel gekke dag geworden. Vanmorgen ene half uurtje op ons bed (voeden en weg rollen), rond de middag na luid protest een half uurtje draagzak en later weer bij ons in bed. Ik heb er een uurtje naast gelegen (ze werd 1 keer wakker) om zelf ook even te chillen en ben toen naar beneden gegaan. Uur later werd ze wakker (dus 2 uur geslapen). Gelijk liggend op bed gevoed (want zoals ik al zei is ze zo snel afgeleid) en toen viel ze weer in slaap voor 1,5 uur😳 Dus in totaal 3,5 uur geslapen, hoe dan?! Ze is nu helemaal uitgerust en super gezellig aan het kletsen en gillen🥰 Ben benieuwd hoe het vanavond weer gaat.
één maand geleden
Reactie op Jessara
Pfoe heftig. Als laatste redmiddel zou je nog kunnen bedsharen, maar kan me ...
Nou meestal eindig ik wel de nacht zo om toch nog iets van slaap mee te pakken 🥲 op m’n borst met allemaal kussens om me heen gebouwd dat ik een soort van zit, dan slaapt hij overigens wel.. hopelijk gaat dit snel voorbij 👌🏼
één maand geleden
Mijn kindje is vandaag ineens gaan rollen!
Verder grijpt ze naar speelgoed en knuffeltjes (ze wordt boos als het niet lukt), maakt ze leuke geluiden, ze trekt zich steeds op en ook volgt ze alles met haar ogen/hoofd. Zo leuk om te zien.
De nachten zijn HEL (ieder uur wakker) en drinken overdag gaat slecht maar haalt ze dus blijkbaar snachts weer in😂
Wat merken jullie op aan vaardigheden?
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Haha, het is je vergeven. Ik kraam ook onzin uit af en toe😂 Mijn man lacht ...
Hahaha herkenbaar hoor! Regelmatig ben ik een verhaal aan het vertellen en dan midden in m'n zin ben ik gewoon compleet kwijt waar ik 't over had...
Zooo toe maar!! Dat zijn goede dutjes. Echt heeel veel geslapen. Ik ga voor je duimen dat de nacht goed (of iig beter) verloopt! En wat gezellig ook dat ze zooo vrolijk was! Geeft weer een beetje energie met de al slopende nachten.