1332 Reacties

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Mijn kindje is vandaag ineens gaan rollen! Verder grijpt ze naar speelgoed ...
Mijn kindje heeft vandaag (woensdag 18 weken) haar achteruit ontdekt. Ik had haar op schoot tijdens het eten maar wilde even iets snijden dus legde haar op haar buik naast mijn stoel op de grond. Ik was klaar met snijden, keek naast me en weg was ze. Lag ze aan de andere kant, ze had zich op haar buik naar achteren geduwd, zo onder mijn stoel door😂

één maand geleden

Reactie op Myroosz

Weigert bij jullie ook zo nu en dan je kindje de borst? Ik hoop dat dit gew ...
Jep, de wereld om haar heen is steeds interessanter aan het worden. Interessanter dan de borst in ieder geval. Ik probeer af en toe in een donkere en rustige kamer te voeden, ik voed ook voor het slapen en bied het regelmatig aan.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Mijn kindje heeft vandaag (woensdag 18 weken) haar achteruit ontdekt. Ik ha ...
Hahaha meen je niet. Hoe dan!! Gaan de nachten bij jou wat beter?

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Hahaha meen je niet. Hoe dan!! Gaan de nachten bij jou wat beter?
Ja het is een vlotte tante🙈 Misschien dat de sprong daarom ook zo heftig is, ze ontwikkelt zich echt snel. Afgelopen nacht 3 voedingen gehad én tussendoor terug kunnen leggen in de cosleeper. Mijn beste nacht sinds wéken🙈😂 Ben benieuwd hoe vannacht gaat, ik heb haar nu in slaap, nu moet ik haar nog in de cosleeper zien te krijgen...

één maand geleden

Hoort het moeizaam in slaap vallen ook bij sprong 4 in de avond? Constant speen eruit en het lukt niet om in slaap te vallen. Ik geef iedere keer voeding (i know is niet de manier) maar dan valt ze gelijk in slaap.. herkenning? Normaal viel ze wel ‘zelfstandig’ in slaap.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Ja het is een vlotte tante🙈 Misschien dat de sprong daarom ook zo heftig i ...
Yes! Ik legde haar weg en ze werd gelijk wakker. Maar ze ging niet huilen dus ik ben de peuter naar bed gaan brengen want die was ook nog wakker. En baby is zelf in slaap gevallen, ook echt voor het eerst in weken. We gaan de goede kant op👍🏻

één maand geleden

Reactie op hellobaby2021

Hoort het moeizaam in slaap vallen ook bij sprong 4 in de avond? Constant s ...
Hier wel. Het is vanavond eindelijk weer een keer gelukt, maar ik ben ook al wéken aan het tobben iedere avond.

één maand geleden

Pff hier even van me af schrijven. Een klote nacht. Elk uur gezien vanaf 2200, een aantal twee keer. Het is nu bijna 0600 en sinds 0430 is ze klaar wakker. 17 weken is ze nu. Mag hopen dat we in de piek zitten

één maand geleden

Reactie op Myroosz

Weigert bij jullie ook zo nu en dan je kindje de borst? Ik hoop dat dit gew ...
Ja komt doordat het zuigreflex nu verdwijnt en ze dus opnieuw moeten leren drinken.

één maand geleden

Hadden jullie richting het einde van sprong 4 ook meer onrust. Ze was al onrustiger overdag, veel aandacht willen en snachts kwam ze ook alweer voor voeding. Maar nu komt ze bijna elke 2 uur en wil ze ook echt lang drinken terwijl ze voorheen in 5 a 10 minuten klaar was.

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Pff hier even van me af schrijven. Een klote nacht. Elk uur gezien vanaf 22 ...
Herkenbaar Maaike😭 Ik moest er vannacht ook ieder uur uit, voel me een zombie nu. Mijn zoontje is bijna 17 weken

één maand geleden

Ik had hier een nacht zoals ik ze gewend was😁 Eerste blokje 7 uur, tweede blokje 3 uur en gewoon weer in de cosleeper gelegen🥳 Nu de dutjes overdag weer in het gareel zien te krijgen😅

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Ik had hier een nacht zoals ik ze gewend was😁 Eerste blokje 7 uur, tweede ...
Yeeey!! Hoe lang heeft de sprong/slaapregressie geduurd? Hier was het evenals de voorgaande nachten. Ieder uur wakker😅 Kan niet wachten tot dit voorbij is

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Pff hier even van me af schrijven. Een klote nacht. Elk uur gezien vanaf 22 ...
Pff dit duurt lang he!! Ik zie al 3 weken elk uur op de klok, niet te doen. Wie heeft dit nou bedacht. Ook met werken vind ik het heftig

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Pff dit duurt lang he!! Ik zie al 3 weken elk uur op de klok, niet te doen ...
Oh echt? Ik leef helemaal met jou mee ... Het ging hier best oke een paar dagen, maar vanaf gister opeens weer helemaal terug bij die eerste paar dagen van de sprong 4. Nee ik moet maandag werken dus ben ook erg bang voor dit soort nachten. Hoe doe jij dit al drie weken met werken? Waarschijnlijk gewoon doorgaan en doorgaan.

één maand geleden

Reactie op Rian96

Herkenbaar Maaike😭 Ik moest er vannacht ook ieder uur uit, voel me een zom ...
Gelukkig niet de enige man o man en dan moet ik maandag weer werken....

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Yeeey!! Hoe lang heeft de sprong/slaapregressie geduurd? Hier was het even ...
Nou ik durf nog niet te zeggen dat het echt voorbij is, maar het begon hier met 13 weken en ze is morgen 18 weken, dus een week of 5.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Nou ik durf nog niet te zeggen dat het echt voorbij is, maar het begon hier ...
Hier is het ook met 13 weken begonnen ze is nu 17 dus ga hoop halen bij week 18 hahahah

één maand geleden

Hier begon het ook met 13 weken en nu met 18,5 nog steeds raak. Eerste blokje 4 uur (maar goed dan slaap ik zelf nog niet) en daarna iedere 1,5-2 uur wakker. Dit is de 4e week dat ik werk en eerlijk? Ik heb nog nooit zo graag thuisblijfmama willen zijn haha. Ik kan me echt helemaal niet concentreren... Elke avond heb ik soort van de hoop dat het nu wel beter zal gaan maar helaas... Al hebben we gisteravond wel echt een leuke avond gehad haha. Meneer kan steeds beter rollen, en maakte er een spelletje van door zichzelf van me af te gooien op de bank terwijl hij op m'n borst lag (dus 'rollen' naar rug en dan whieee op de bank). Zus in de schaterlach, zoontje in de schaterlach. Dat geeft dan gelukkig veel energie!

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Ik had hier een nacht zoals ik ze gewend was😁 Eerste blokje 7 uur, tweede ...
Ohh wat fijn zeg!! Zo blij voor jullie, hopelijk wordt deze trend doorgetrokken hihi.