1332 Reacties

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Oh echt? Ik leef helemaal met jou mee ... Het ging hier best oke een paar d ...
Ah hopelijk komen die betere nachten snel terug bij jullie! Ja ik vind het echt heel pittig. Vooral met werken. Ik voel me echt vreselijk. Overdag doet ze (al 3 maanden lang) ALLEEN hazenslaapjes dus kan dan geen slaap inhalen. Ik heb het geaccepteerd en probeer gewoon door te gaan in de hoop dat het beter wordt. En ik geniet ervan als ze weer iets nieuws kan en dan denk ik o daar zijn die slapeloze nachten voor :)

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ah hopelijk komen die betere nachten snel terug bij jullie! Ja ik vind het ...
O echt, overdag ook hazenslaapjes? Dus onder de 45 min. Meine gute heb heel veel respect voor je. Durf niet eens meer te klagen als ik dat hoor hahah. Ja we slepen elkaar we wel doorheen, ik blijf denken, het is een fase... Ik hoop dat het oude slaapgedrag dan ook terug komt...want dat was prima te doen. ( 1 nachtvoeding) En toen geen speen. Nu kan ze niet meer zonder en moet ik constant in de nacht terug...

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

O echt, overdag ook hazenslaapjes? Dus onder de 45 min. Meine gute heb heel ...
Oh heerlijk 1 nachtvoeding. Als ik de rest moet geloven dan gaat het zeker weer beter worden! Je bent er bijna doorheen 💪💪het kan niet lang meer duren.

één maand geleden

Hier is het overdag ook moeizaam. Vaak na 25 min/30 min weer wakker. Vanmiddag na 25. Nu na veel gehuil en gekrijs slaapt hij bij mij. Wordt dit ooit beter??? Vanochtend en vanmiddag wel gelukt zelfstandig in slaap te laten vallen en dat ging goed! Maar dat korte slapen moet toch beter worden?! Ik weet dat hij langer kan slapen. Wanneer is die slaapregressie a.u.b. voorbij en slaapt m’n kind lekker 1,5-2,5 uur ?!?

één maand geleden

Oooo wat fijn om dit te lezen Hier ook echt drama sinds week 14, inmiddels bijna 4 weken verder Ben zoooo moe, hij slaapt zo weinig en komt weer vaak ‘s nachts Hoe lang duurt dit en heeft iemand tips? 😴

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Ben benieuwd. Hij is aankomende woensdag 18 weken.. Eind van deze week zou ...
Ik hoop zo dat je gelijk hebt, zo te lezen zijn onze zoons precies even oud en precies dezelfde klachten 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op LisanneSeinen

Hadden jullie richting het einde van sprong 4 ook meer onrust. Ze was al on ...
Iemand? Ik ben echt radeloos. Ze krijst ineens echt de hele dag, gewoon ontroostbaar. Ik dacht dat ze allang in de sprong zat maar begin nu te twijfelen omdat ik dit nog niet gezien had.

één maand geleden

Reactie op xceetje

Ik hoop zo dat je gelijk hebt, zo te lezen zijn onze zoons precies even oud ...
Ja? Wat bijzonder dan hè. Zal het echt met de ontwikkeling enzo te maken hebben denk ik. Maar ben er wel zo klaar mee… Vooral overdag dat het zoveel moeite kost.

één maand geleden

Reactie op LisanneSeinen

Iemand? Ik ben echt radeloos. Ze krijst ineens echt de hele dag, gewoon ont ...
Geen idee. Sprong zou hier over paar dagen afgelopen moeten zijn. Maar ik weet niet goed wat bij sprong hoort en wat bij slaapregressie. Ik zie op het moment alleen maar “problemen” met slapen en dat onze zoon meer drinkt. Op zich is hij nog wel vrolijk.

één maand geleden

Reactie op LisanneSeinen

Ik heb ook geen idee maar hier is het opeens ook erger dan de dagen ervoor. Ik denk dat toch nog gewoon sprong en of slaapregressie, maakt me niet tmeer zoveel uit 1 pot nat nu hier.

één maand geleden

Hier was overdag weer weinig goed, alles maar leuk voor 5 minuten en vooral niet ergens alleen willen liggen/zitten. De dutjes gingen ook met pijn en moeite, alleen maar slapen als ik op de yogabal zit. Inmiddels zo’n last van mijn rug. Vannacht ook 6/7 keer wakker en zelfs een keer opnieuw in slaap moeten wiegen 🥴 Maar zonet is een wonder gebeurd! Bij het in slaap wiegen verzette zich enorm, dus heb haar maar in haar bedje gelegd en ben weggelopen. Ze lag rustig. Nog een keer heen geweest om de speen terug te geven en ze is zelf in slaap gevallen! Dit is in haar hele bestaan nog nooit gebeurd, ben echt in shock haha. Voor alle in slaap wiegende mama’s: er is hoop! Betekend dit dan eindelijk dat het einde van sprong 4 nadert? 🙏🏼🙏🏼

één maand geleden

Reactie op frummeltje1

Hier was overdag weer weinig goed, alles maar leuk voor 5 minuten en vooral ...
Ik heb geen hoop meer dit deed ze drie dagen geleden bij ons ook en nu weer pittige tijden 🫣

één maand geleden

Reactie op LisanneSeinen

Hier was wel een opbouw ja, met op het laatst echt iedere 1,5 a 2 uur wakker om te drinken. Echt de hele dag krijsen ken ik niet, wel sneller huilen overdag en veel meer vastgehouden willen worden. Krijsen vooral bij vermoeidheid en verzetten tegen de slaap. Is ze niet ziek? Is het krijsen erger bij bijvoorbeeld neerleggen?

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Hier was wel een opbouw ja, met op het laatst echt iedere 1,5 a 2 uur wakke ...
Het ging aardig goed, maar ze doet nu alleen maar hazenslaapjes waardoor ze denk ik heel moe is. Het huilen/krijsen is denk ik door vermoeidheid maar ze vecht enorm tegen de slaap. Nee heb niet het idee dat ze ziek is

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Ik heb geen hoop meer dit deed ze drie dagen geleden bij ons ook en nu weer ...
Oh, meen je ☹️ Dan geniet ik er nu maar extra van, haha.

één maand geleden

Reactie op frummeltje1

Oh, meen je ☹️ Dan geniet ik er nu maar extra van, haha.
Haha ja en wie weet is het bij jullie wel he.... Zo fijn zijn als iemand hier de eerste is die kan zeggen we gaan weer richting het normale hahah

één maand geleden

Reactie op LisanneSeinen

Het ging aardig goed, maar ze doet nu alleen maar hazenslaapjes waardoor ze ...
Pittig hoor! Ik denk dat het toch bij de sprong hoort dan. Heel vermoeiend, maar het wordt beter!

één maand geleden

Ik lees al een tijdje mee met het topic. Mijn meisje is van 29 mei en we hobbelen overal dus een beetje achteraan. Volgens de oei ik groei app zou ze al een paar dagen in de sprong moeten zitten, maar heel eerlijk is het bij ons nog nooit echt fantastisch gegaan 😂 Als ik jullie verhalen zo lees, houd ik m’n hart vast! 🙈 Ze is al nooit een goede slaper geweest overdag. (Gisteren bij de gastouder wel in ene 3 uur en 2 uur geslapen, hoe dan?!). Ben vorige week weer begonnen met werken en ik ben nu MOE… Heel erg MOE. Ik neem het dag voor dag, koffie en redbull zijn mijn vriendjes 🤪. Over het algemeen was ze met de vorige sprongetjes steeds anderhalve week eerder, maar ik ben echt nu de draad kwijt waar we zitten… zoals bij jullie ervaar ik het nog niet, dus diepe respect!

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Haha ja en wie weet is het bij jullie wel he.... Zo fijn zijn als iemand hi ...
Nee helaas, ook een toevalstreffer haha. Ze was alweer helemaal overstuur en ligt nu weer op me te slapen!

één maand geleden

Reactie op frummeltje1

Nee helaas, ook een toevalstreffer haha. Ze was alweer helemaal overstuur e ...
Neee meen je, kak zeg!!