1332 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op aj205a

Onze baby is 12+2 weken maar bijna 2 weken ‘te laat’ geboren. Dus denk ik o ...
Zou zomaar kunnen hoor :) komt me allemaal bekend voor

2 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Goed van je hoor! En knap dat je even afstand kan doen van je kinderen. Ik ...
Nou, nu met zo'n kleine baby komt het er op neer dat ik haar op bed leg, de monitor van de camera voor mijn man zijn neus zet, de peuter een kus geef en me dan snel uit de voeten maak🙈😂 Het zijn maar korte loopjes nog hoor, ben maximaal een half uurtje weg.

2 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Hier ook een pittige nacht gehad, van 0130-0430 wakker met onze dochter. He ...
Dit had ik precies zo afgelopen nacht….! Het was afzien 🙈. Hopelijk vandaag een betere nacht.. maar ze begint al met haar benen druk te doen zodra ze in bed wordt gelegd. Ik moet haar dan even vast houden en dan valt ze half in slaap.. dan leg ik haar in haar eigen bed zodat ze daar alsnog zelf in slaap gaat vallen. ‘s nachts heb ik die geduld niet na alles geprobeerd te hebben & een fles te geven ( die ze al heel lang niet meer krijgt ) tot wanneer duurt deze sprong 😂

2 maanden geleden

Reactie op lovelife

Dit had ik precies zo afgelopen nacht….! Het was afzien 🙈. Hopelijk vandaa ...
Ja lastig he, gelukkig is niet elke nacht hetzelfde en staan we elke dag op met een nieuwe start. Afgelopen nacht was het twee keer kort voor de speen ( 10 min) en 1 keer voeden. Prima nacht wat mij betreft. Met dat wegleggen moeten wij dat ook af en toe. Sta je dan haar weg te leggen, een kick en mijn hele armen over haar heen wuahah en dan zachtjes weglopen..🤣🫣. Ik zou snachts ook wat meer voor de gemakkelijke weg gaan. Gelukkig heeft ze nog niet heel vak gehad dat ze na de nacht voeding klaar wakker is want dat is echt klote. Is een soort van laatste redmiddel

2 maanden geleden

Reactie op lovelife

Dit had ik precies zo afgelopen nacht….! Het was afzien 🙈. Hopelijk vandaa ...
Kan me trouwens ook voorstellen dat het weer wennen is als ze ze zolang geen fles in de nacht heeft gehad. Mijn dochter heeft altijd nog wel een nachtvoeding, dus 1 keer eruit daarvoor is voor mij normaal, maar ze heeft ook een lange periode van 20:00 tot tot 0600-0630 geslapen. Hopelijk komt dat gewoon weer terug straks. Ik denk zelf van wel. Ze zijn hebben nu gewoon wat meer voeding nodig zodat ze lekker groeien

2 maanden geleden

Oefff ik vind em pittig hoor! Veel spugen en weinig eten, ben continu bang dat ze gaat uitdrogen 😢. Moet dinsdag voor het eerst weer werken en had er eigenlijk wel zin in, maar als zij zo is… Sterkte aan alle andere moeders die hier ook in zitten!

2 maanden geleden

Hier is sprong 4 ook begonnen, van een lekkere doorslaper naar opeens om het uur wakker worden en de fles willen snachts😭

2 maanden geleden

Hmm, sinds gisteren vind ik mijn baby nogal rustig... Ze kan zomaar ineens heel stil op haar rug liggen en een beetje om zich heen kijken en ze is zojuist in de box in slaap gevallen. Doet ze echt nóóit. Ze drinkt verder goed, is ook niet warm ofzo, maar ik begin me bijna zorgen te maken... Of zou sprong 4 op zijn einde zijn voor ons en is ze alles even rustig op een rijtje aan het zetten en ervan aan het bijkomen? Herkenbaar voor iemand?

2 maanden geleden

Hoeveel weken zijn jullie kindjes die id sprong zitten?

2 maanden geleden

Reactie op Naerr

Hoeveel weken zijn jullie kindjes die id sprong zitten?
Woensdag is ze 16 weken, maar al vanaf 13 weken ongeveer (toen begon ze met rollen) in sprong 4

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Woensdag is ze 16 weken, maar al vanaf 13 weken ongeveer (toen begon ze met ...
Ik dacht namelijk vorige week dat mijne id sprong zat hij was zo onrustig id nacht en opeens wakker wordenterwijl hij normaal door slaaptm hangerig en huilerig. Dat heeft maar 2 dag geduurd, alleen is nu overdag om te slapen onrustig. Hij rolt nog niet maar grijpt wel en af en toe schaterlachen .. weetniet zogoed of hij die sprong heeft gehad of niet. Hij is nu 16w

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Woensdag is ze 16 weken, maar al vanaf 13 weken ongeveer (toen begon ze met ...
Die van ons is 15 weken en sinds twee weken in de sprong. Rollen staat centraal hierin..misschien gaat je kindje van 16 weken nu in de sprong dat kan gewoon

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hmm, sinds gisteren vind ik mijn baby nogal rustig... Ze kan zomaar ineens ...
Oh ja dat is een hele verandering. Ben heel benieuwd of ze de komende dagen zo rustig blijft en jullie sprong 4 uit zijn!

2 maanden geleden

Reactie op qqww

Hier is sprong 4 ook begonnen, van een lekkere doorslaper naar opeens om he ...
Hier ook.

2 maanden geleden

Pff, ik heb het echt wel even pittig vandaag. Mn dochter is 12 weken (eigenlijk 13 berekend vanaf uitgerekende datum), ze is vannacht tweemaal krijsend wakker geworden. Hierdoor heb ik weinig slaap gehad en zij ook. Sindsdien slaapt ze amper vandaag, drinkt minder, huilt veel, wil niet weggelegd worden. Ik word er zelf gewoon naar van dat ik haar voor mijn gevoel niet kan helpen.

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Wij hebben dit ook! Hij sliep gister al sinds 17 uur en we hadden dus voor het eerst in 15 weken een avond samen. Bizar! En net in de box in slaap gevallen. Ook zoiets nieuws. Hij was wel 10 mins later weer wakker hihi

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Toevallig was vanochtend onze dochter ook zo..ergens rond 1500 kwam er wat leven in...maar ligt nu voor haar 4de dutje in bed. Ze kan net een uur volhouden aan wakker tijd vandaag...ben benieuwd

2 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Toevallig was vanochtend onze dochter ook zo..ergens rond 1500 kwam er wat ...
Hier zat er na het eerste dutje alweer leven in. Helaas alleen maar korte dutjes vandaag en ze wordt er niet gezelliger op. Twee keer 30 en twee keer 40 minuten, meer is het nog niet geweest. Sprong 4 is dus helaas nog in volle gang🙈

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hier zat er na het eerste dutje alweer leven in. Helaas alleen maar korte d ...
Hahaha en ik maar denken, kijk er komt hoop aan hahahah 🙈 gaan we nog ff door he..

2 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Hahaha en ik maar denken, kijk er komt hoop aan hahahah 🙈 gaan we nog ff d ...
Haha nou ja, ze zeggen dat het beter wordt. En dan komt de volgende sprong alweer om de hoek kijken🙈😂