6 Reacties

3 maanden geleden

Heel toevallig heb ik zelf ook net een topic geopend over sprong 4 haha! Mijn baby is ook heeel onrustig, slaapt ook veel minder, komt eerder voor haar fles, huileriger etc. Bij mijn zoontje heb ik dit nooit zo ervaren maar ik denk dat het gewoon een fase is waar we even doorheen moeten..

3 maanden geleden

Volgens de sprongenkalender zou mijn dochter nog niet in sprong 4 zitten (ze is morgen 13 weken), maar ze is al een week erg in de weer 's nachts. Het is een fase, gaat wel weer over.

3 maanden geleden

Poehh hier ook sinds 3 dagen ineens 2 keer snachts voeding willen ipv 1 keer, er steeds ook bij huilen en tussendoor alsnog ook veel wakker. Ik hoor idd veel mensen zeggen hoe heftig deze is. Ik hoop toch niet weken op zo weinig slaap te moeten doen 🫣

3 maanden geleden

Overigens 15 weken hier, ik dacht zelf dat dat misschien nog wat vroeg was voor sprong 4, maar als ik jullie zo hoor 🤣

3 maanden geleden

Ik lees deze topic en denk, zou dit het dan zijn. Onze dochter is ineens onrustig ‘s nachts en komt eerder voor de fles in de ochtend. Daarnaast had ze gisteravond een huil uurtje, terwijl ze weinig huilt. Ook is ze erg actief gedurende de dag. Ze is ook licht verkouden, dus had dat een beetje de schuld gegeven, maar denk dat het sprong 4 is.

3 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Volgens de sprongenkalender zou mijn dochter nog niet in sprong 4 zitten (z ...
Bij mij precies hetzelfde, is ook 13 weken 😵‍💫