5 Reacties
2 maanden geleden
Bij mij zou ze morgen in sprong 4 moeten zitten. Merk nog niets er aan, alleen dat ze afgelopen nacht echt vaak wakker was.. GELUKKIG was het een kwestie van naar haar kamer lopen, tut er in, licht otter aanzetten en ze sliep weer voor ik bij m’n eigen bed was.
Normaal sliep ze 12 uur door en ik denk dat ik nu 6 x haar tut terug heb moeten geven vannacht. 😴
Maar goed, hopelijk blijft het daar bij en hoef ik haar binnenkort niet 6 x per nacht in slaap te wiegen…
2 maanden geleden
Onze zoon zit volgens de app ook in sprong 4. Hij sliep door maar nu elke nacht rond 3 uur echt wakker en lukt met heel veel moeite om hem weer in slaap te krijgen na ruim een uur…. Zou het dan toch met de sprong te maken hebben?
2 maanden geleden
Ik denk dat ie hier ook een werk eerder begonnen is.
Overdag slaapt ze vooralsnog hetzelfde maar zodra de avond valt.. poehh
Kan zomaar 2u bezig zijn haar in slaap te krijgen. Dan nog weg xieb te leggen wat vaak ook niet meer lukt waardoor je dan weer bijna een uur verder bent.
Na dr nachtfles slaapt ze een uurtje misschien en dan begint de onrust in bed; draaien, kreunen,steunen, met dr armen zwaaien. En dat houdt dan een beetje aan tot half 6 en begint de dag weer.
Ik ben nu al op en ik lees dat dit nog wel even kan aanhouden 😬
2 maanden geleden
Hier zitten we er ook in, altijd een week eerder. Overdag is het lastig om haar te laten slapen. Veel hazenslaapjes en wilt alleen maar in de buurt van papa en mama zijn. In de nacht komt ze ook weer vaker. Dus even weer pittige dagen