24 Reacties

één maand geleden

Ja en een stuk vaker

één maand geleden

Ja, veel minder helaas..

één maand geleden

Jaa. Ik wilde net gaan vragen bij wie er al door heen is hoelang het slechte drinken gaat duren. Wij zitten gemiddeld 150ml per dag onder normaal.

één maand geleden

Ja hier hetzelfde! Ze laat zo de helft van de fles staan.. Ook ineens weer ‘s nachts drinken..

één maand geleden

Jaa hier ook slecht drinken en onrustig tijdens het drinken. Drama elke voeding.

één maand geleden

Ja hier ook echt verschrikkelijk, is gewoon een halve strijd 😣

één maand geleden

Hier ook, en wil ook graag bellen blazen tijdens het drinken waardoor hij de fles telkens uitspuugt...

één maand geleden

Oh wat ben ik blij dit te lezen!!. Ik wou al bijna gaan stoppen met borstvoeding geven omdat ze onrustig/weigerde enzo en geklofde melk via flesje ook met moeilijk en weinig drinkt. is dus waarschijnlijk gewoon sprong 4! Benieuwd wanneer die voorbij is haha can't wait

één maand geleden

Hetzelfde hier. Ik probeer nog wat te geven voor het dutje. Al is het 30 cl extra. Anders zonde om weg te gooien

één maand geleden

Hoeveel wordt er nog gemiddeld bij jullie gedronken op een dag?

één maand geleden

Reactie op nautic

Hoeveel wordt er nog gemiddeld bij jullie gedronken op een dag?
Vandaag wel weer iets beter, maar alsnog komen we waarschijnlijk net aan de 700cc (ze is bijna 5kg). Eerder dronk ze ongeveer 800cc

één maand geleden

Onze dochter is al een kleine drinker, maar komt nu aan ongeveer 400/500 ml op een dag. Met 500 ml heeft ze voor haar doen nog goed gedronken. 😅

één maand geleden

Reactie op Esss05

Onze dochter is al een kleine drinker, maar komt nu aan ongeveer 400/500 ml ...
Hier exact hetzelfde! Normaal drinkt ze zeker 800cc op een dag. Nu tussen de 400 en 500cc, daarom wilde ze vannacht ineens twee voedingen 😬

één maand geleden

Reactie op Marlou132

Hier exact hetzelfde! Normaal drinkt ze zeker 800cc op een dag. Nu tussen d ...
Geeft toch rust om te lezen dat onze dochter niet de enige is. Hopelijk is dit ook gauw weer voorbij!

één maand geleden

Hier niet…. :)

één maand geleden

Hier ook aprong 4 aan het beginnen vermoed ik, ineens heeft hij z'n tenen ontdekt en kan hij zittend z'n hoofd op houden. Ook kon hij vorige week niet genoeg melk krijgen om deze week ineens 100-150 ml minder per dag te drinken. Niet for lack of trying want we hebben hem 7x aangeboden ipv de gebruikelijke 4 🫣

één maand geleden

Reactie op Keeley

Hier niet…. :)
Ik heb hier ook geen last van😯

één maand geleden

Pffff en hoee.. ze drinkt slecht en huilt leg ik dr terug heeft ze natuurliuo niet genoeg en zuigt aan dr handjes en al slaapt ook bijna niet overdag

één maand geleden

Ik ben zo blij dat ik deze topic tegenkom, exact hetzelfde! Wilt zowat elke uur steeds drinken, maar is onrustig aan de borst. Huilt zodra ik hem neerleg. Dit is dus sprong vier? 😩

één maand geleden

Reactie op aytemin

Ik ben zo blij dat ik deze topic tegenkom, exact hetzelfde! Wilt zowat elke ...
Ohhhh jaaaaa bij ons ook gelukkig hier niet de enige pff:(