20 Reacties

2 maanden geleden

Geen herkenning helaas. Maar wat een ontzettend leuke foto 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Liene91

Geen herkenning helaas. Maar wat een ontzettend leuke foto 🥰
Dat is zeker balen!! Dankjewel 🥰

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Van niet willen slapen naar soms wel 3 uur achter elkaar slapen tussen de voedingen in. Hij drinkt sinds een week ook zijn fles niet meer helemaal leeg

2 maanden geleden

Dat vele slapen gebeurde hier nét voor de sprong dus wie weet staat het jullie nog te w88 :p

2 maanden geleden

Reactie op langnekoor

Dat vele slapen gebeurde hier nét voor de sprong dus wie weet staat het jul ...
Hahaha jij mag niet mee doen aan dit gesprek!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂

2 maanden geleden

Hier wel hetzelfde! Ook in sprong 4 en slaapt veel! Hij sliep al goed maar nu echt wel veel. Hij sliep altijd wel al de nachten door maar dan sochtens was hij ook wel meteen “aan” zodra hij wakker werd maar nu valt hij eigenlijk na de fles vrijwel weer meteen in slaap tot een uur of 12 en dan door de dag heen ook nog veel dutjes

2 maanden geleden

Hier het zelfde. Als ze 5 uur op een dag wakker is is het veel

2 maanden geleden

Reactie op Wendypeters

Hahaha jij mag niet mee doen aan dit gesprek!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂
Dat dacht ik al :p

2 maanden geleden

Hier ook wel. Slaapjes gaan redelijk hetzelfde als ervoor wel wat vaker speen geven en iets lastiger inslapen. Maar ze was echt een makkelijke dus mag niet klagen.Maar ze is veel sneller moe. Redden krap 1,5uur wakker zijn. En vorige week was ze na 1uur alweee moe

2 maanden geleden

Hier ook wel op het ochtend slaapje na. En ‘s nachts om 4 uur onrustig maar als ik dan haar speen erin doe redt ze het tot haar fles. Maar de middag slaapt ze zo 2.5 uur achter elkaar….

2 maanden geleden

Ola! Hier ook een jongetje die alles lekker even andere doet haha.. Voorheen 07/11/03/19 en sliep dan de het klokje rond .. Nu was hij vannacht om 02:30 wakker en om 06:00 dus en vraagt om veel meer voeding maar slaapt daarintegen juist weer heel goed tussen de voedingen door … Haha net was hij nog gezellig even wakker met zijn grote twee zussen ..

2 maanden geleden

Hier ook een mannetje dat van amper slapen overdag naar uuuuuren slapen is gegaan. Gisteren zelfs een fles minder gedronken omdat hij zo veel sliep. En de nachten slaapt hij sinds deze week van 19:30 tot 06:30 aan een stuk 😅 wij genieten ervan voor zolang het duurt haha

2 maanden geleden

Mijn dochter sliep al veel maar nu helemaal. Ze is overdag 4x 1,5u wakker. Verder slaapt ze 😅 snachts komt ze nog 1x voor een voeding rond 4u. Ik klaag niet hoor.. weet ook dat het heel anders kan, gezien mijn andere dochter!

2 maanden geleden

Huh. Opeens is ons kind van soms maaar 45 min totaal slapen overdag, naar uren slapen achter elkaar gegaan. Zomaar, van de ene op de andere dag. Ik moet haar nu soms wakker maken voor de voeding. Haar wakkertijd is ook echt een stuk korter, waardoor ze nu soms 2 a 3 uur achter elkaar slaapt. En dan het volgende slaapje soms weer. Hoort dit dan bij sprong 4, is dit het gevolg van slaaprergressie, of what is going on? Mij hoor je niet klagen, want pfoeee, dat maximaal 45 min per dag slapen was echt niet fijn, maar dit is dan ineens zo drastisch anders dat ik me weer ga afvragen wat er aan de hand is.

2 maanden geleden

Reactie op Rosamm

Huh. Opeens is ons kind van soms maaar 45 min totaal slapen overdag, naar ...
Ja hier dus precies zo!

2 maanden geleden

Reactie op ennasil94

Ja hier dus precies zo!
Apart he. Zit jouw kindje ook in de sprong? En zo ja, hoelang? Ik ben zo bang dat het straks ineens weer helemaal mis gaat😅. Maar ik geniet heerlijk van hoe het nu is!

2 maanden geleden

Reactie op Rosamm

Apart he. Zit jouw kindje ook in de sprong? En zo ja, hoelang? Ik ben zo ba ...
Nou ik twijfel dus, want alle signalen zijn er wel maar het zou eigenlijk nog te vroeg zijn. Ik hoop dus niet dat het ons nog te wachten staat😂😵‍💫

2 maanden geleden

Die van mij heeft vannacht 11 uur geslapen achter elkaar. Gister overdag drama maar goed ik teken ervoor….

2 maanden geleden

Reactie op ennasil94

Nou ik twijfel dus, want alle signalen zijn er wel maar het zou eigenlijk n ...
Ah, dat hoop ik ook niet voor jullie! Hopelijk zet dit gewoon door!

2 maanden geleden

Hier is het klaar. De hele dag ontroostbaar en ontevreden. Bijna geen dutjes meer gedaan. Net naar bed brengen was ook drama