20 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Liene91
Geen herkenning helaas. Maar wat een ontzettend leuke foto 🥰
Dat is zeker balen!! Dankjewel 🥰
2 maanden geleden
Dat vele slapen gebeurde hier nét voor de sprong dus wie weet staat het jullie nog te w88 :p
2 maanden geleden
Reactie op langnekoor
Dat vele slapen gebeurde hier nét voor de sprong dus wie weet staat het jul ...
Hahaha jij mag niet mee doen aan dit gesprek!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂
2 maanden geleden
Hier wel hetzelfde! Ook in sprong 4 en slaapt veel! Hij sliep al goed maar nu echt wel veel. Hij sliep altijd wel al de nachten door maar dan sochtens was hij ook wel meteen “aan” zodra hij wakker werd maar nu valt hij eigenlijk na de fles vrijwel weer meteen in slaap tot een uur of 12 en dan door de dag heen ook nog veel dutjes
2 maanden geleden
Reactie op Wendypeters
Hahaha jij mag niet mee doen aan dit gesprek!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂
Dat dacht ik al :p
2 maanden geleden
Ola! Hier ook een jongetje die alles lekker even andere doet haha..
Voorheen 07/11/03/19 en sliep dan de het klokje rond ..
Nu was hij vannacht om 02:30 wakker en om 06:00 dus en vraagt om veel meer voeding maar slaapt daarintegen juist weer heel goed tussen de voedingen door …
Haha net was hij nog gezellig even wakker met zijn grote twee zussen ..
2 maanden geleden
Hier ook een mannetje dat van amper slapen overdag naar uuuuuren slapen is gegaan. Gisteren zelfs een fles minder gedronken omdat hij zo veel sliep. En de nachten slaapt hij sinds deze week van 19:30 tot 06:30 aan een stuk 😅 wij genieten ervan voor zolang het duurt haha
2 maanden geleden
Huh. Opeens is ons kind van soms maaar 45 min totaal slapen overdag, naar uren slapen achter elkaar gegaan. Zomaar, van de ene op de andere dag. Ik moet haar nu soms wakker maken voor de voeding. Haar wakkertijd is ook echt een stuk korter, waardoor ze nu soms 2 a 3 uur achter elkaar slaapt. En dan het volgende slaapje soms weer. Hoort dit dan bij sprong 4, is dit het gevolg van slaaprergressie, of what is going on?
Mij hoor je niet klagen, want pfoeee, dat maximaal 45 min per dag slapen was echt niet fijn, maar dit is dan ineens zo drastisch anders dat ik me weer ga afvragen wat er aan de hand is.