19 Reacties
3 maanden geleden
Hier nog niet in sprong 4, maar ik weet nog van mijn oudste dat ik het echt heel heftig vond allemaal, bij verre lastigste sprong van alle. Maar dat tegenover stond wel dat ze daarna heel veel nieuwe dingen leerde en snel ook. Heb van meerdere gehoord dat ze daar de zwaarste vonden. Is helaas even volhouden dus maar niet ongewoon. Succes ermee 🤞🏻❤️
3 maanden geleden
Reactie op Nathaliiieee
Hier nog niet in sprong 4, maar ik weet nog van mijn oudste dat ik het echt ...
Ik las inderdaad dat meerdere ouders deze sprong het heftigst vonden! Bij mijn oudste heb ik het helemaal niet zo meegemaakt, maar inderdaad even volhouden dankjewel! 😊
3 maanden geleden
Bij de oudste vond ik sprong 4 het heftigst, deze is me echt als enige goed bijgebleven! Maar gelukkig is het na flink doorbijten allemaal achter de rug, hoewel het op het moment zelf echt wel uitzichtloos lijkt soms. Het komt echt goed! En daarna is het ineens een heel ander kindje, vond dat zelf echt heel leuk om te ervaren!
3 maanden geleden
Reactie op Nathaliiieee
Hier nog niet in sprong 4, maar ik weet nog van mijn oudste dat ik het echt ...
Wat was er precies heftig aan sprong 4? Ik vermoed dat onze baby er ook in zit nu maar hij is wel gewoon vrolijk! Hij wil vooral niet slapen en is daardoor om 17u doodmoe maar slaapt dan om 18.30 ongeveer wéér maar een half uur. Drama!
3 maanden geleden
Reactie op Wilmaxx
Wat was er precies heftig aan sprong 4? Ik vermoed dat onze baby er ook in ...
Pfffff wat ik me kan herinneren heel veel huilen, slecht slapen. Vaak wakker in de nacht. Weet in ieder geval dat ik echt helemaal op was 😅
3 maanden geleden
Als ik het topic in de april-groep lees, word ik er echt bang van. Zie er mega tegenop.
Zijn er ook ouders die er niets of nauwelijks iets van merken?
Wij hebben een heel tevreden mannetje en kan me haast niet voorstellen dat het terror gaat worden.. Zie er enorm tegenop
3 maanden geleden
Berichtje voor de Moderators: Kunnen we net als in de april groep een topic Sprong 4 vastzetten bovenin, zodat het overzichtelijker is?
3 maanden geleden
Als ik het Oei, ik groei boek lees, is sprong vier pas met 4,5 maand (19 weken). Ons zoontje van 14 weken is met 38 weken geboren en zit nu in sprong 2. Valt me op dat heel veel mei baby’s al in sprong 3 of 4 zouden zitten, maar loopt dat niet een beetje op de feiten vooruit?
3 maanden geleden
Reactie op KellyS90
Als ik het Oei, ik groei boek lees, is sprong vier pas met 4,5 maand (19 we ...
In de Oei ik groei app staat dat onze zoon over drie dagen met sprong 4 begint..
3 maanden geleden
Reactie op KellyS90
Als ik het Oei, ik groei boek lees, is sprong vier pas met 4,5 maand (19 we ...
Je rekent vanaf de uitgerekende datum. Sprong 4 begint 14 weken na de uitgerekende datum nen kan gemiddeld 5 weken duren. Daarnan ga je de vaardighedenfase in en dat is inderdaad voor de meeste babys rond de 19 weken. Misschien dat daar de verwarring zit?
3 maanden geleden
Reactie op KellyS90
Ja dat zou kunnen!
Mijn uitgerekende datum was 2 mei, dus dat zou nu ruim 14 weken zijn. Wie weet dat dat de vaardighedenfase is?