10 Reacties

één maand geleden

Ugh! Ik heb dit exact ook. De mijne is ook 15 weken (2juni). Ben zo benieuwd of er mensen zijn die er wat raad mee hebben.

één maand geleden

Hier ook zo. Baby 16 weken, sliep al vanaf de 6 weken door. Nu moeten we er minimaal 1x per nacht uit omdat ze te keer gaat en echt honger heeft. We geven haar dus gewoon de fles, maar ik ben bang dat ze hier aan gaat wennen?

één maand geleden

Reactie op L-C-S

Hier ook zo. Baby 16 weken, sliep al vanaf de 6 weken door. Nu moeten we er ...
Ja dit doe ik inderdaad ook en ben daar ook bang voor 😞

één maand geleden

hier 15 weken en precies het zelfde. Ik gok door bijten dus ….

één maand geleden

Dit komt me bekend voor. Onze zoon is woensdag 19 weken en heeft sinds 5 weken dat hij ook ‘s nachts wakker wordt en gaat brabbelen, handjes sabbelen, geen speen willen etc. Ik geef het op de slaapregressie! Hij sliep ook eerst door, dus ik hoop dat het snel klaar is. Wij geven geen voeding, want honger is het niet.

één maand geleden

Hier hetzelfde, mijn zoontje is 18 weken en het is al 4 weken om de 2 uur raak, terwijl hij al vanaf 5 weken doorliep. Troosten helpt niet dus ik haal hem er uit en leg hem even kort aan (ik geef borstvoeding) anders krijg ik hem echt niet stil. En tsja of hij er aan went... lijkt mij niet. Destijds is hij ook ineens hele nachten door gaan slapen, ik ga er van uit dat als hij uit deze sprong/slaapregressie is het van vanzelf weer beter gaat. Als ik hem niet aanleg is hij de hele nacht en het brabbelen en sabbelen en dan slapen we helemaal niet meer.

één maand geleden

Hier ook! 31 mei geboren. Overdag minder drinken, minder slapen. Waardoor meer pap snachts.

één maand geleden

Reactie op DB123456

Hier ook! 31 mei geboren. Overdag minder drinken, minder slapen. Waardoor m ...
Bied jij al pap aan? Zo ja hoeveel?

één maand geleden

Misschien even onwetende moeder hier, maar is hij alleen aan het sabbelen en brabbelen en niet huilen? Die van ons is ook volop aan het brabbelen en sabbelen maar hier merken we zelf niks van snachts.. dus misschien slaapt die wel heel weinig ‘s nachts. Wij slapen op een andere kamer dus hebben het dan niet door. Is dit een probleem?

één maand geleden

Reactie op JJ010624

Misschien even onwetende moeder hier, maar is hij alleen aan het sabbelen e ...
Ze slaapt ook op haar eigen kamer, maar het begint met brabbelen, sabbelen daarna valt ze weer in slaap en daarna wordt ze wakker en heeft ze echt honger en daarna kan ze er weer tegen aan