380 Reacties

11 dagen geleden

Bij ons ontwikkelt ze ook mega snel! Omrollen deed ze al, tijgeren ook maar nu staat ze op handen en knieën heen en weer te bewegen. Qua spraak doet ze nog niets anders dan gillen.. en ze doet pogingen tot zitten. Maar alsnog denk ik als ze straks kan kruipen en zitten, dan wil ze toch staan of lopen? Of dan leert ze nieuwe dingen qua eten en dan heeft dat weer invloed op haar slaap.. dus dat zou betekenen dat ze pas weer doorslaapt als ze 1 jaar is ofzo? 😭

11 dagen geleden

Reactie op ElmH

Fijn om te horen dat je het herkent! Hoe lang heeft het ongeveer bij jullie ...
Het ging echt gelijk beter toen de sprong over was! Toen viel ze gewoon weer in slaap aan de fles en was er niks aan de hand. Dus verwacht dat dat ook nu weer zo is

11 dagen geleden

Reactie op saffiee

En in aanvulling hierop: meneer besloot dat hij vanaf gister gewoon soepel ...
Hahha wel heel mooi om te lezen, heerlijk!

11 dagen geleden

Reactie op quin1997

Bij ons ontwikkelt ze ook mega snel! Omrollen deed ze al, tijgeren ook maar ...
Woooow wat gaat ze snel!! En kan haha. Als ik kijk naar m'n dochtertje (2,5 jaar nu), die ging pas doorslapen toen ze 19 maanden was. Er is echt altijd wel wat; grote ontwikkeling, tandjes, ziek zijn, verlatingsangst. Met recht tropenjaren

11 dagen geleden

Reactie op saffiee

Woooow wat gaat ze snel!! En kan haha. Als ik kijk naar m'n dochtertje (2,5 ...
Haha oh jeetje.. maar het wordt op gegeven moment wel minder toch? 1 nachtvoeding bijvoorbeeld? En had vast voedsel invloed op haar slapen?

11 dagen geleden

Reactie op quin1997

Haha oh jeetje.. maar het wordt op gegeven moment wel minder toch? 1 nachtv ...
Ja ieder kindje is natuurlijk anders, er zitten er wel tussen die eerder doorslapen maar was hier absoluut niet het geval. We hebben fases gehad waarin ze weer om de 3 uur kwam, fases waarin ze gewoon uren wakker was en we maar gewoon beneden hebben gezeten van 2-4 in de nacht, fases waarbij ze alleen op mij sliep en fases van maar 1 nachtvoeding. Vast voedsel heeft nooit invloed gehad op haar slaap, het aantal flessen overdag ook niet. Ze was er gewoon nog niet aan toe, en van het een op andere moment was het over en sliep ze klokje rond. Lucky me was toen al zwanger dus heb er niet zo lang van kunnen genieten haha.

11 dagen geleden

Reactie op saffiee

Ja ieder kindje is natuurlijk anders, er zitten er wel tussen die eerder do ...
Pff dat laatste is balen, maar wel heel fijn dat ze nu doorslaapt en uiteindelijk zal het met onze kindjes dus ook goed komen, maar wanneer is dus even afwachten.. bedankt voor het delen van je ervaring :)

11 dagen geleden

Reactie op saffiee

Hahaha dat is het echt he? Dan denk ik waar was ik dan zo druk mee en moe v ...
Ja vandaag weer mijn eerste werkdag gehad! Alsof ik nooit weg ben geweest hoewel het toch echt 7, bijna 8 maanden waren🙈! Zat er zo weer in hahaha. Eenmaal thuis wel echt op van alle prikkels weer 🤣. Kleine meid ging mee en deed het ook zo goed, echt trots op haar. Mijn man kon haar gelukkig optijd ophalen , morgen moet ze tien uurtjes mee met mij dus dat is een enorm lange dag voor haar , ben benieuwd hoe die gaat! Ze slaapt ook al een aantal dagen een deel van de nacht op haar buik (doet ze zelf) en ze slaapt er echt goed van!

10 dagen geleden

Reactie op lovelife

Ja vandaag weer mijn eerste werkdag gehad! Alsof ik nooit weg ben geweest h ...
Wat goed om te horen, positieve ervaring dus! Jeejjjj

10 dagen geleden

Reactie op lovelife

Wat fijn dat je er zo weer in zat! En dat van die prikkels had ik ook, echt heel normaal. Topper ben je

10 dagen geleden

Afgelopen nacht ook 3 keer eruit gemoeten omdat zoonlief ineens huilt. Kom ik bij z’n bedje lijkt het alsof hij huilt in zn slaap?! Even hand op hoofd en borst en dat helpt. Zullen het dromen oid zijn? Hoort dit ook bij sprong 5? Niet eerder gehad..

10 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Afgelopen nacht ook 3 keer eruit gemoeten omdat zoonlief ineens huilt. Kom ...
Ja doet ze hier ook af en toe. Haden gisteravond echt 3 uur dat we om de 15 min terug moesten. Ze huilde ook wat. En daarna gelukkig in slaap gevallen en om de twee uur eruit. Vandaag bietje changrijnig, ze heeft ook weer veel gehoest...ze blijft verkouden.... Probeer even cb afspraak te maken om toch weer even naar de longetjes te kijken. Ze brabbelt ook weer veel meer met nieuwe geluidjes... Zo leuk

10 dagen geleden

Hi allemaal! Ik kom ook even buurten. Wij zitten nu een week in sprong 5 en meneer is tussen 01.00-03.00 klaarwakker, of tussen 03.00-05.00. En dan ook echt zingen en kletsen, net alsof hij ineens niet meer weet hoe hij slapen moet. Hij wil ook afwisselend op z’n rug, buik en zij slapen en is dat na een uur zat en weet dan niet hoe hij weer lekker moet gaan liggen😅 Iemand die dit herkent?

10 dagen geleden

Reactie op sunshine_

Hi allemaal! Ik kom ook even buurten. Wij zitten nu een week in sprong 5 en ...
Ja het wakker zijn en kletsen herken ik ook. Doe van ons laat sinds twee dagen ook zien dat ze nachts een uur wakker kan zijn en kan kletsen...die van ons slaapt op rug dus daar nog niks in gezien ( ligt ook onder nunkilakentje)

10 dagen geleden

Reactie op lovelife

Zo gek is dat he! Zolang eruit en dan whoop weer terug. Maar wat fijn dat het een goede ervaring was voor de eerste dag! En dat van die prikkels is zo herkenbaar haha, super normaal ook natuurlijk. En een buikslapertje, dikke prima als ze zo goed slaapt, heerlijk!

10 dagen geleden

Reactie op sunshine_

Hi allemaal! Ik kom ook even buurten. Wij zitten nu een week in sprong 5 en ...
Ja beetje herkenbaar, niet voor 2 uur lang, maar wel dat hij dan plots klaarwakker is en gaat zitten lachen en kletsen. Gisternacht was 't 45 min en vannacht een halfuur.

10 dagen geleden

Ik mag me denk ik ook aansluiten! Maar nu vroeg ik me af... hij lijkt hier wat misselijk te zijn en spuugt ook wat meer. Er zit al een tijdje een tandje te irriteren. Ook drinkt ie vandaag een stuk minder... kan dit bij de sprong horen? Hij lult vandaag de oren van m'n kop en wil ook werkelijk alles aanraken 😂

10 dagen geleden

Reactie op LindyDr

Ik mag me denk ik ook aansluiten! Maar nu vroeg ik me af... hij lijkt hier ...
Hier ook misselijk en veel spugen!

10 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Hier ook misselijk en veel spugen!
Ah gelukkig!! Nou ja gelukkig... herkenbaarheid dan 🙈 Zit ie bij jou ook zoveel met zijn tong??

10 dagen geleden

Reactie op LindyDr

Ik mag me denk ik ook aansluiten! Maar nu vroeg ik me af... hij lijkt hier ...
Hier ook misselijk, gisterenavond echt een hele lading melk teruggeven