380 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op lovelife

Heeft mijn dochter ook precies zo 😵‍💫 ik denk dan hoelang zal ze geslapen ...
Ik hoop t ook, kijk steeds op tegen de nacht.. sliep ze bij jou eerst ook door?

9 dagen geleden

En merken jullie wat bij je kindje qua humeur?

9 dagen geleden

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Jullie hebben allemaal gelijk. Het hoort er idd bij en ik leg de lat te hoog. Dit komt ook omdat mn broer een kleintje heeft die 5 wkn jonger is en al hele tijd hele nacht doorslaapt. Ik moet dus niet gaan vergelijken.. Hij doet het inderdaad super goed en ik stiekem ook! Ga m’n best doen om de lat lager te leggen. Nogmaals dank jullie wel! 😘🥰. Ik hoop op een fijne nacht voor ons allen!

9 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Week 22 wist ik het zeker haha
Waaraan merk je het?

9 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Waaraan merk je het?
Ze wilde meer fysiek contact en meer nabijheid. Ze ging jammeren/ huilen als ik uit beeld was. Ze ging huilen/ jammer op verschoonkussen ze ging opeens op haar duim zuigen weer.

9 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Ze wilde meer fysiek contact en meer nabijheid. Ze ging jammeren/ huilen al ...
O ja en ze was net een week uit de slaapregressie van 4 maanden. En toen ging ze opeens gillen/ schreeuwen/ huilen ( nachtmerries) in de nacht krijgen. Heeft gelukkig maar drie a4 nachten geduurd

9 dagen geleden

Reactie op qqww

En merken jullie wat bij je kindje qua humeur?
Ja zeker. Maar moet zeggen gaat wel wat op en af. Soms paar dagen rustig en nu weer drie dagen humeurig. Alles speeltjes komen in een uur voorbij want niks is goed. Meer jammeren en huilen. Echt dat niet in haar hum zijn...slecht drinken etc

8 dagen geleden

Nou als dit sprong van 5... dan vind ik hem nog 10x heftiger dan sprong 4. Ieder uur wakker maar dan ook echt krijsend, schreeuwend en niets willen. Geen borst, rondjes lopen en wiegen kan hem zelfs niet troosten. Ik ben echt helemaal op. Nu klaarmaken voor werk, what a night.

8 dagen geleden

Reactie op Myroosz

Nou als dit sprong van 5... dan vind ik hem nog 10x heftiger dan sprong 4. ...
Wat een pittige nacht mama, maar hij zit er gelukkig op. Hopelijk was het eenmalig en heb je een goede werkdag vandaag.

8 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Ahhh dat is lief zeg! Fijn dat we elkaar wat kunnen ondersteunen toch..
Is wel echt zo! ❤️

8 dagen geleden

Wij hebben er ook weer een mooie nacht opzitten. Het gaat gelukkig wel al beter met inslapen (lukt vrijwel direct) en hij maakt dan een blokje van 3-4 uur en daarna nogmaals. Daarna begint het, dan is hij ook aan huilen in z'n slaap zoals jullie ook schrijven, en dan wilt hij alleen maar op mij slapen. De peuter kwam ook nog eens in dat deel voor haar speen. Overdag merk ik weinig aan z'n humeur, hij is super vrolijk. Hij gilt alleen wel voor aandacht, maar zodra die dat krijgt is hij het zonnetje in huis. Qua slechter drinken vind ik 't lastig te zeggen met de borstvoeding, wel had hij gister op de opvang maar de helft van z'n melk op. Vannacht uiteraard ruimschoots ingehaald.

8 dagen geleden

Reactie op saffiee

Wat een pittige nacht mama, maar hij zit er gelukkig op. Hopelijk was het e ...
Zo is het! Bak koffie er in en gaan. Lief van je. Ik hoop ook dat het eenmalig is 😅

8 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Ze wilde meer fysiek contact en meer nabijheid. Ze ging jammeren/ huilen al ...
Ohh het uit zich bij ons nog heel anders maar dat kan nog veranderen. Ze heeft meer last van haar darmen, spuugt meer, laat flessen staan en is soms niet te genieten. En slapen...tsjah...je kent het haha.

8 dagen geleden

Reactie op Myroosz

Nou als dit sprong van 5... dan vind ik hem nog 10x heftiger dan sprong 4. ...
Ik ook hoor. Veel heftiger dan sprong 4. Vooral het slapen. Nu overdag ook een paar keer geweigerd. En hij heeft de hele tijd honger. Wil ook met alle maaltijden mee eten en ik ben steeds blij als hij slaapt tijdens een eetmoment van ons. Daarnaast wil hij ook veel drinken. Vandaag ineens een extra fles in de avond 🙈

8 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Ohh het uit zich bij ons nog heel anders maar dat kan nog veranderen. Ze he ...
Hier ook meer spugen. Dacht eerst dat het misschien kwam omdat hij meer op z'n buik ligt. Vorige week rupsje nooit genoeg, nu mega onrustig met drinken. De ene dag meer huilerig en huilen als ik weg loop maar de andere dag ook heerlijk spelen. Slaapjes hetzelfde, ook zo wisselend. Van de week 4x erheen om te verlengen of echt kort maad gister zelf 2x 2uur geslapen. De nachten zijn echt onrustig. Vanaf 03.00 ofzo klaar wakker en kletsen. En soms gefrustreerd dat ie eruit mag of niet meer kan slapen. Slaapt vaak uiteindelijk bij mij. Kleine labeltjes van speelgoed zijn reuze interessant. Dit op het moment maar geen idee in welke sprong of regressie we zitten 🤣

7 dagen geleden

Hier sinds 02:30 uur klaarwakker 🫠 Blijven liggen is niet goed, wiegen is tegen stribbelen.. Weet niet zo goed waar ik op dit moment goed aan doe. Naar beneden gaan of toch boven blijven. Ik weet dat het wel weer over gaat (althans dat blijf ik mezelf voorhouden), maar mama is moeeee haha

7 dagen geleden

Reactie op Anoniem19900991

Hier ook meer spugen. Dacht eerst dat het misschien kwam omdat hij meer op ...
Oog voor detail is ook een vaardigheid van sprong 5. Echt heel leuk. Ze zien opeens de kleinste dingen

7 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Oog voor detail is ook een vaardigheid van sprong 5. Echt heel leuk. Ze zie ...
Haha jaa en dan vooral het scheel kijken erbij 🤣

7 dagen geleden

Reactie op Anoniem19900991

Haha jaa en dan vooral het scheel kijken erbij 🤣
Ja hahahahah

7 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Oog voor detail is ook een vaardigheid van sprong 5. Echt heel leuk. Ze zie ...
Haha ja, ik scan de hele dag de vloer. Met een peuter van 3 kan er wel iets kleins rondslingeren zoals een knikker. De baby vindt ze hoor🙈 Ze vindt de bak duplo van grote zus ook héél interessant, al die kleuren! Ze graait er iedere keer iets anders uit wat ze beter wil bekijken.