364 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op lovelife

Ze gaat met mij mee naar de opvang, dat is mijn werk! Ze sliep vanaf het be ...
Respect en een hele dikke knuffel ❤️

18 dagen geleden

Reactie op lovelife

Ik zit er ook helemaal doorheen. Al vanaf 13 weken slapeloze nachten. Ze he ...
Bij ons is 3 uur tussen de flessen. 5x180 en geen nachtvoeding

18 dagen geleden

Reactie op lovelife

Ik zit er ook helemaal doorheen. Al vanaf 13 weken slapeloze nachten. Ze he ...
Is ze nu bezig met leren rollen? Of zie je andere vaardigheden? Het heeft altijd zoveel invloed op hun slaap. Maar pittig is het wel, zeker met het wegcijferen van jezelf. Ik herken het heel erg allemaal. Mijn zoontje komt om de 1,5-2 uur iedere nacht en buiten de zorg dragen voor iedereen komt er gewoon niks terecht van mezelf. Heb er de puf niet voor

17 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Bij ons is 3 uur tussen de flessen. 5x180 en geen nachtvoeding
Jaa dat is ook hoe het bij mijn zoontje was maar ze krijgt de 150 al vaak niet op met 3 uur er tussen.. laat staan 180 🥴! Heb het gisteren wel aangeboden , omdat er 4 uur tussen zat. Dacht eens kijken wat ze doet. Ze had hem redelijk goed op. Denk 40ml over. Hoe denken jullie over pap door de laatste fles ?

17 dagen geleden

Reactie op saffiee

Is ze nu bezig met leren rollen? Of zie je andere vaardigheden? Het heeft a ...
Ja rollen doet ze al.. vanaf haar rug naar buik, andersom lukt het nog niet. Ja het is zwaar hè ? Overdag denk ik, het gaat allemaal wel. Tuurlijk ben ik moe.. maar je moet door. En dat doorgaan, is een valkuil. Gisteren wel even lekker sushi wezen eten met mijn moeder, manlief had mij uit eten gestuurd om even te ontspannen zonder de kids! Dat was echt fijn. Maar iedereen 1.5 u 2 uur. Ik weet hoe je je voelt, de nachten trek ik vooral gewoon erg slecht. Aan de ene kant kijk ik ook wel uit om weer aan t werk te gaan. De afleiding.. weer een ritme en niet constant alleen gefocust zijn op het huishouden en de kids. Oké, kids wel, maar dat is anders met m’n werk vind ik 😆. Soms denk ik, morgen blijf ik de hele dag in m’n jogging outfitje lekker make up loos! Lukt me 9 van de 10 keer niet 🤣🤣🤣

17 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Respect en een hele dikke knuffel ❤️
Lief❤️

17 dagen geleden

Reactie op lovelife

Jaa dat is ook hoe het bij mijn zoontje was maar ze krijgt de 150 al vaak n ...
Ligt eraan wat het doel is van de pap. Ik zelf gebruik geen pap.

17 dagen geleden

Reactie op lovelife

Ja rollen doet ze al.. vanaf haar rug naar buik, andersom lukt het nog niet ...
Oh wat heerlijk zeg, zo’n avondje uit! Deed je vast goed! En idd wat je zegt, overdag gaat het wel. Ik kan je vertellen dat het met werk ook zo gaat, ik ben alweer 8 weken aan het werk en ondanks dat ik het soms pittig vind (zeker met gebroken nachten en kolven, plannen etc) gaat de dag wel voorbij. Hahaha dag dagje in jogging. Ben ik vandaag schuldig aan, peuter bij m’n moeder en ik even niks anders dan zorgen voor de baby.

17 dagen geleden

Nou ik meld me ook hier hoor dames ✌🏼. De kleine meid is sinds 2 dagen nu een stukje minder vrolijk, wil niet meer bij anderen zitten en als ik even wegloop is het brullen. Gelukkig is ze over het algemeen bij mij nog best vrolijk en zijn het echt een paar momenten waarop ik het merk. Maar het lijkt me wel weer een sprongetje. Wie heeft bedacht dat sprong 4, slaapregressie en sprong 5 allemaal binnen 2 maanden na elkaar volgen? Diegene moeten ze ontslaan

17 dagen geleden

Ik volg ook! Bij ons is sprong 5 geloof ik ook echt begonnen. Volgens de oei ik groei app als 3 dagen, maar vandaag merk ik het pas echt. Overdag niet willen slapen, alleen bij mij willen zitten en snel huilen.. pff ik hoop dat dit sprongetje minder heftig wordt dan sprong 4 was

17 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Ligt eraan wat het doel is van de pap. Ik zelf gebruik geen pap.
Ik ben er ook nooit echt een voorstander van geweest. Doel hiervan wat ik hoor van andere is zodat ze wat voller zitten en daardoor misschien zouden kunnen door slapen, maar heel eerlijk. Het is gewoon geluk hebben denk ik. Je kunt het niet afdwingen helaas

17 dagen geleden

Ik denk dat wij in de lastige fase van sprong 5 zitten. De eerste week niets aan de hand. Slapen ging goed, vrolijk etc. Sinds gister middagslaapje ruk.. En veel meer huilen! We hadden zo’n lekker ritme. Maarja als je een ritme hebt dan verandert het weer. Nou dat klopt!

17 dagen geleden

Hier zijn we iets eerder in sprong 5 beland denk ik, en dat vinden wij erg balen want wij vliegen vrijdag terug vanuit Curacao… een nachtvlucht dus hopelijk hebben we een beetje geluk! Maar wij houden ons hart vast voor de mensen om ons heen hahaha

17 dagen geleden

Reactie op lovelife

Ik ben er ook nooit echt een voorstander van geweest. Doel hiervan wat ik h ...
Dat denk ik precies hetzelfde. Ik doe het iig niet. Ze zeiden toen ik bv gaf ook ja met de fles dan slapen ze beter.... Nou dacht het niet hahah

17 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Dat denk ik precies hetzelfde. Ik doe het iig niet. Ze zeiden toen ik bv g ...
Ik ben ook bang dat ze er weer kramp van krijgt juist… omdat ze ook nog niet echt aan vast voedsel is gewend.

17 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Ik denk dat wij in de lastige fase van sprong 5 zitten. De eerste week nie ...
Hier ook een heel chagrijnig meisje. Niks is goed en als iets niet lukt begint ze gelijk keihard te huilen. In de ochtend gaat het nog goed, ze valt rustig in slaap (voor haar standaard hazenslaapje😂), maar na de middag is er geen land meer mee te bezeilen. Ze oogt ook continu moe en dutjes zijn moeizaam.

17 dagen geleden

Reactie op Loenie87

Hier ook een heel chagrijnig meisje. Niks is goed en als iets niet lukt beg ...
Qua dutjes herkenbaar. Ochtend gaat prima, maar sinds gister de middag dus niet meer. Hier in de namiddag vandaag iets langer geslapen (uurtje). Maar hij kon het wel prima volhouden net tot de laatste fles. Ons zoontje is nog wel vrolijk gelukkig! Alleen vanmiddag even niet, toen was het krijsen.

17 dagen geleden

Reactie op lovelife

Ik ben ook bang dat ze er weer kramp van krijgt juist… omdat ze ook nog nie ...
Doet ze wel oefenhapjes?

17 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Qua dutjes herkenbaar. Ochtend gaat prima, maar sinds gister de middag dus ...
Hier gelukkig ook nog een vrolijk kind met hazenslaapjes overdag.

17 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Doet ze wel oefenhapjes?
Ja zeker, ze is ook echt dol op eten 🤣