367 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Milanani

Jou baby gaat dan om 18:30 naar bedje ?
Ja klopt, meestal rond 1800 naar boven, omkleden en flesje en dan slaapt ze om 1830/1845 ong

16 dagen geleden

Reactie op MadiR

Ja check! Ons zoontje is sowieso echt heel druk bezig met alles om zich hee ...
Haha hier ook. Maxicosi lukt nog wel maar in de wipstoel wordt ze woest. Gisteren lukte het haar zelfs om overeind te komen en over de rand te gaan hangen🙈

16 dagen geleden

Reactie op lovelife

Ja bij mij drinkt ze ook haar flessen heel slecht en ook heel onrustig .. h ...
Bijna elk maand is er een sprong 🙈

16 dagen geleden

Reactie op lovelife

Ja bij mij drinkt ze ook haar flessen heel slecht en ook heel onrustig .. h ...
Ja onrustig drinken inderdaad, net weer een gevecht om haar grotendeels van haar fles leeg te laten drinken. En ja je valt letterlijk van het een in het ander.

16 dagen geleden

Valt jullie kindje ook weer zelf in slaap ‘s nachts als ze wakker worden? Wanneer komt de tijd dat je geen speentje meer hoeft te geven 🤣. Overdag valt ze prima zelf in slaap. Vannacht 1 keer wakker geworden , na een klein flesje, viel ze gewoon niet in slaap. Ik denk dat ze gewoon echt even wakker was…. Als ik zeg, mama is hier, ga maar lekker slapen, mama gaat ook slapen. Luistert ze wel aandachtig, maar 2 tellen later;; aaaaah 🤣. Toen toch uit bed moeten halen en even vast gehouden…

16 dagen geleden

Reactie op lovelife

Valt jullie kindje ook weer zelf in slaap ‘s nachts als ze wakker worden? W ...
Ja hebben wij ook. In feite speen erin en slaapt ze weer door. maar als ze heel erg wakker is moet ik haar ook even eruit halen... Is nu wel een dikke week geleden al

16 dagen geleden

Reactie op lovelife

Valt jullie kindje ook weer zelf in slaap ‘s nachts als ze wakker worden? W ...
Als hij geen melk wilt dan lukt het hem wel, maar dat is vaak maar 1x. Als hij wakker wordt laat ik hem wel, maar vaak begint hij toch te jammeren / huilen en dan leg ik hem aan.

15 dagen geleden

Pffieuw! Vind deze sprong pittiger dan 4 denk ik! Hij wil eigenlijk net niks... niet in bed, niet in de wandelwagen, niet in de box, niet slapen, niet (lees weinig) drinken en stront chagrijnig 😅

15 dagen geleden

Ik bedacht me ineens , misschien moet ze een grotere speen op haar fles . De meid drinkt nu zo 180ml weg 🙈🙈🙈🙈. Ik hoooop zo dat het een doorbraak is in de helse nachten en ze nu gaat door slapen!! 😂 wat erg. Waarom bedacht ik dit gisteren pas. Iets van vermoeidheid 😂😂😂😂

15 dagen geleden

Nou die van ons heeft afgelopen twee dagen eindelijk een wat beter blokje in de nacht getrokken van drie a4 uur achter elkaar. Ondanks haar verkoudheid en gehoest, want ik dacht dat een hek zou worden... Maar zojuist vanuit het kdv was veel huilen tot aan naar bed gaan met het toppunt het verschoonkussen waar ze opeens tranen kreeg...ben maar even verder gegaan op ons bed, fles erin en nu slaapt ze. Is ook weer nieuw gedrag...

15 dagen geleden

Reactie op Wilmaxx

Pffieuw! Vind deze sprong pittiger dan 4 denk ik! Hij wil eigenlijk net nik ...
Hier ook, ik mag niet uit beeld en als ik haar vast heb is het goed.

15 dagen geleden

Het lijkt wel alsof elke sprong heftiger wordt he, zou niet helemaal gek zijn opzich want hun cognitieve vermogen wordt natuurlijk ook sterker, maar zou fijn zijn na de regressie dat ze even allemaal een stapje achteruit doen of wachten..🤣😅

15 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Het lijkt wel alsof elke sprong heftiger wordt he, zou niet helemaal gek zi ...
Haha ja ff op de pauzeknop please 😅

15 dagen geleden

Ik vond sprong 4 wel echt een stuk intensiever voornamelijk in combinatie met de slaapregressie. Dit is ook niet geweldig, maar met de slaapregressie werd ze gewoon elk uur wel wakker. En ik las dat ze met 8 maanden weer een hebben ??? Even een break hierna gelukkig, hoop ik 😂 al hoeft je kindje niet last te hebben van elke slaapregressie..

15 dagen geleden

Zijn die van jullie ook allemaal zo vroeg wakker. Die van ons zit weer rond de 0530...

15 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Zijn die van jullie ook allemaal zo vroeg wakker. Die van ons zit weer rond ...
Ja, ik kan wel jankenn, en ook niets krijgt hem terug in slaap 😭😭

15 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Zijn die van jullie ook allemaal zo vroeg wakker. Die van ons zit weer rond ...
Gelukkig wordt hij al een paar nachten niet meer wakker tussen 03.00-04.00. Net was het 06.10, maar dat mag wel uurtje later… Gister geprobeerd hem bij me in bed te nemen om nog te slapen en dat lukte niet. Dus laat hem nu lekker even liggen (ligt te brabbelen). Ik ben al heeel blij met dit hoor! Denk dat het hier misschien komt door verkeerde spreiding van dutjes overdag. Namiddagdut is altijd laat bij ons. Wil daar de aankomende dagen eens even mee stoeien..

15 dagen geleden

Heeft iemand van jullie tips? Mijn meisje krijgt borstvoeding, maar is nu al 1,5 week elke 1,5uur wakker dat ze weer wilt drinken. Dan heeft ze gedronken voor 4 minuten waarna ze weer slaapt. Ik kan 30 minuten zonder resultaat wachten op een boertje, het is echt onwijs slopend. Ze is nu 5,5 maand oud, gecorrigeerd nog geen 5 maanden. Bij mijn zoontje heb ik dit nooit gehad, hij was zoveel makkelijker met de nachten. Ik heb geprobeerd een speentje te geven, maar dan blijft ze wakker. Wakker is in haar geval heel hard gillen, dat je echt wel wakker wordt. Wat kan ik doen!?

15 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Gelukkig wordt hij al een paar nachten niet meer wakker tussen 03.00-04.00. ...
Ja ze doet hier ook weer 4 dutjes omdat ze zo kort zijn, vermoedelijk zit daar wel iets...maar meer rekken dan 2 uur wakker zijn kan ze niet aan...ik denk ook weer 30 min eerder het bed in doen... En als dat allemaal niet werkt dan laten we het maar weer varen haha

15 dagen geleden

Reactie op Babymei24

Ja, ik kan wel jankenn, en ook niets krijgt hem terug in slaap 😭😭
Oke dus wel wat herkenning. Zal de sprong wel zij dan?