6 Reacties
één maand geleden
Klinkt mij als de beruchte 4 maanden slaap regressie! Ik ben bang dat onze dochter van 17 weken er ook mee is begonnen vandaag. Wat echt heel chill is (not) want we komen echt net uit sprong 4 en het slapen leek 3 dagen weer normaal te zijn.
Na 4 uur wakker zijn nog niet willen slapen, ze slaapt nu maar wel met de stofzuiger aan naast haar bed 😅
Gelukkig is alles een fase! We kunnen dit!
één maand geleden
Reactie op CiskaK
Klinkt mij als de beruchte 4 maanden slaap regressie! Ik ben bang dat onze ...
Oohhh die regressie is weer wat anders dan de sprong?
Ik ben er nog niet zo in thuis.
Pff blij met wat herkenning 💛 ja idd alles is een fase… blijven herhalen 🤣
één maand geleden
Jep ik herken dit heel erg van wat onze zoon ook laat zien, hij is nu 17 weken.. moeilijk weg te leggen, waar hij voorheen nooit tussen slaapjes huilde wordt hij nu vaak huilend wakker en moeten we hem echt even sussen en helpen om weer verder te kunnen slapen ook in de nachten..
dat jammeren ook heel herkenbaar! Als hij dingen niet leuk vind maar ook inderdaad met het in bed leggen en in de slaapzak moeten 😅..
dus denk misschien een combi van de 4 maanden sprong/ 4 maanden slaapregeessie 😴😴
één maand geleden
Ja ik heb hier ook een meneertje Crankypants thuis. Hij krijgt echt een eigen willetje. Als het allemaal niet snel genoeg gaat dan gaat hij mopperen. Of dan zijn we aan de wandel en dan laat hij weten. Ik wil naar huis.
één maand geleden
Zie mijn laatste bericht in het topic van sprong 4.
Vandaag is het hier ook huilen huilen huilen bij het naar bed brengen. Dit hebben we bijna nooit. Hij is vandaag echt humeurig. Pff wat heftig.
Mijn zoontje is deze week 18 weken (vanaf uitgerekende datum 19 weken)
één maand geleden
Reactie op Ann__*
Jep ik herken dit heel erg van wat onze zoon ook laat zien, hij is nu 17 we ...
Oh wat is dit herkenbaar! Ben aan de ene kant blij dit te lezen, maar ik hoop voor ons allen dat dit liefst nog vandaag voorbij is 🫨