15 Reacties

2 dagen geleden

Bij goedgemerkt kan je stickers laten maken. Die blijven goed zitten. Complimenten dat je het doet. Maakt het voor de leidsters een stuk makkelijker!

2 dagen geleden

Ik heb ook stickers gekocht bij Goedgemerkt. Zowel stickers voor op spulletjes (fles/speen), als in zijn slaapzak etc. Het zijn prijzige stickers, maar ik vind ze super

2 dagen geleden

Ik heb bij Goedgemerkt voor de flessen rubberen naambandjes besteld en voor de slaapzak, kledij, knuffel, ... een kledingstempel . Erg tevreden over. Zo'n stempel is super makkelijk. Ik gebruik die van de oudste nu al bijna twee jaar en stempelt nog steeds perfect.

2 dagen geleden

Ik heb het gewoon met pen in het labeltje geschreven

2 dagen geleden

Reactie op seenokj

Ik heb het gewoon met pen in het labeltje geschreven
Och ja.. dat kan ook gewoon. 🤣 maar was je dat niet eruit?

2 dagen geleden

Ik heb goed gemerkt stickertjes voor op de flessen (bv). Slaapzak heb ik haar naam op het label geschreven

2 dagen geleden

Reactie op carmenflower

Och ja.. dat kan ook gewoon. 🤣 maar was je dat niet eruit?
Permanent marker, maar alleen in de jasjes (slaapzak is van het kdv) en die was ik niet zo vaak. Niet zo netjes als stickers of stempel, maar wel goedkoper 😄

2 dagen geleden

Inderdaad stickers van goedgemerkt. Ideaal en blijft ook na het wassen goed zitten!

één dag geleden

Wij hebben zelf een label writer. Op de kaartjes van de knuffels en slaapzak schrijf ik gewoon met permanent marker😬

één dag geleden

Wij hebben voor de fles, speen en voedingsbakje speentjes laten maken via aliexpress. Zijn tas en slaapzak hebben we geborduurd met naam

één dag geleden

Ik heb stickers bij namly besteld. De prijs is te doen en ze blijven heel goed zitten in de vaatwasser en de wasmachine.

één dag geleden

Hier naamstickers en kledingstickers van Goedgemerkt, tevreden over.

15 uur geleden

Bij Goedgemerkt is nu een actie, ik krijg net een mailtje. Met de onderstaande kortingscode krijg je 25% korting (altijd mooi meegenomen aangezien babyspullen toch al zo duur zijn 😉) GG-SPOOK24

9 uur geleden

Reactie op kgul

Bij Goedgemerkt is nu een actie, ik krijg net een mailtje. Met de onderstaa ...
Thaaanks!

5 uur geleden

Stickers voor flesjes, poedertoren etc en voor slaapzak en jasje een kledingstempel van Goedgemerkt. Werkt super!