5 Reacties
2 dagen geleden
Ja, herkenbaar. Ons meisje is niet een mega goede drinker (ze snel afgeleid). Maar de afgelopen drie weken dronk ze 150/180 ml per keer (totaal 6 flesjes). Maar sinds vorige week woensdag is ze mega verkouden (rode en betraande ogen, hees en veel snot). Ze dronk amper 100 cc per keer. We merken - na veel spoelen - dat iets verbeterd, maar dat ze drinkt wel meer in etappes. Volgens de app zit ze ook in sprong 4, is het rollen begonnen en is ze net gestart bij de opvang. Ofwel: veel veranderingen. Ik maak mij wel zorgen. Wat vooral helpt: zolang ze plast, poept, meer dan de helft wat ze normaal zou moet hebben blijft drinken, en verder ‘oké’ is, accepteer ik wat het is. Ben je bij de huisarts geweest?
2 dagen geleden
Reactie op Kleine Emmy
Ja, herkenbaar. Ons meisje is niet een mega goede drinker (ze snel afgeleid ...
Hi,
Ja herkenbaar wat je zegt. Ons meisje zit volgens de app in sprong 5.
Nog geen contact met huisarts gehad, wil ik morgen doen. Met consultatiebureau wel.
Gaf aan dat 800 goed is.. maar ze gaat nu ook minder dan die 800 drinken.
2 dagen geleden
Ik maakte me hier ook zorgen om toen onze dochter heel verkouden was. Dronk ze ook opeens 150-200 minder op een dag. Bij huisarts en huisartsenpost geweest en die zeiden beide dat zolang ze meer dan de helft drinkt en er plasluiers zijn dit niet zo erg is.
Maar zeker even contact opnemen met huisarts als je je zorgen maakt! Daarvoor zijn ze er.
Beterschap voor je dochter!
één dag geleden
Ik maak mij pas zorgen als het 2 dagen minder dan 400 is… zoon drinkt ik zn sprongetjes aan het begin vaak slecht soms maar net aan 600. En dat is dus voor hem nog prima… daarbij mogen ze op deze leeftijd ook naar 4 flessen van 180/6 dus 800ml op een dag. Zou mij niet te veel zorgen maken.