7 Reacties
4 dagen geleden
Mijn dochtertje ook 😂😂😂 gisteren in de winkel keek iedereen naar ons en even later begon haar broer mee te doen .. 🤦🏻♀️ mensen moesten daar wel om lachen en vonden het niet irritant maar ik schaamde mij ook een beetje. Ik heb wel eens giechelend gezegd om beetje zachter te doen.
4 dagen geleden
Haha wij werden zo gewekt vanochtend. Ik laat haar haar gang gaan. Onze baby van 5 maanden die aan het ontdekken is, ga ik nog niet corrigeren. En ik zou zelf gewoon proberen erom te lachen. Zit je nou in de stilte coupé van de trein okee... maar in de supermarkt zou ik gewoon rustig mn boodschappen halen, afrekenen en weer door. 😊
4 dagen geleden
Hahaha, fijn om wat herkenning te horen! Ik voelde me een beetje stom dat ik me ervoor schaamde 😂🙈. Wij laten hem ook lekker zijn gang gaan, maar soms kan hij wel 10 minuten non-stop doorgaan, en dan probeer ik hem wel te corrigeren. Of hij het begrijpt, is maar de vraag. Maar eerlijk gezegd is het ook wel een hele leuke fase haha!
4 dagen geleden
Heerlijk laten gaan. Kinderen voelen jouw schaamte en behoudenheid haarfijn aan.
Ik doe ook niet altijd mee hoor; thuis en één op één wel. Maar mijn man die blèrt keihard mee, zonder schaamte, ook in het openbaar. Bij de oudste waren we een keer in de IKEA en toen hebben ze het hele pand van vocale aankleding voorzien. Wat was die IKEA groot zeg, kwam geen eind aan al die gangen 🫣🤣
4 dagen geleden
Je kindje is in elk geval vrolijk 😉
Ik vind het erger als mijn baby huilt en we moeten ons appartement nog in. Dan loop ik snel door op het gangpad.
3 dagen geleden
Ik moest erg lachen om je verhaal, ook omdat het heel herkenbaar is. Als mijn dochter het bijvoorbeeld in de supermarkt doet zeg ik maar hardop dat ze met haar stem aan het oefenen is. Dat zeg ik dan tegen haar zodat omstanders snappen dat ze niet schreeuwt van pijn of zo. Dat maakt het voor mijzelf iets minder ongemakkelijk. Verder vind ik het voor mijn dochter heel leuk dat ze zo aan het ontdekken is, dus dat maakt het voor mij dan ook minder erg.