Hi! Op dit moment zitten wij even te stoeien met de flessen(kv) van onze 11 weken oude dochter.
Hier hadden we eerst het ritme 07-11-15-19-23 we gaven dan 180+6 maar dit dronk ze niet altijd op. Ze sliep sowieso dus al door, maar op een gegeven moment ging ze de fles van 7 steeds later vragen en toen we haar om 11.00 moesten wakker maken voor de fles ben ik gaan proberen te gaan schuiven met de flessen en 1 fles te gaan laten vallen. Mijn idee was 09-13-17-21 (180+6 drinkt ze dan leeg) en dan naar bed. Dit omdat we merken dat ze in de avond over vermoeid raakt en hierdoor huilerig wordt. Ze wil dan naar bed voor ons gevoel maar ‘wacht’ op die laatste fles.
Echter kwam ze vannacht dus wel weer voor een nachtvoeding. Ik vraag me dus even af hoelaat jullie kindjes aan de nacht beginnen en hoe jullie dan uitkomen met de flessen! Zit in dilemma of ik terug moet naar het oude ritme of dit even moet aanhouden voor te proberen. Tips zijn zeker welkom!
Ps. Ik merk ook dat ze het lastig vind nu om overdag in slaap te komen. Speen gooit ze telkens eruit en maakt opeens plaats voor de duim (help🤪)