10 Reacties
15 dagen geleden
Ik heb toevallig nét de prampack uitgeprobeerd. Echt 30 min geleden😂. Wij gaan morgen vliegen en ik neem de kinderwagen met bak mee. Ik heb een grote kinderwagen met breed onderstel dat dan plat lag en de bak erop. Er was dus een hele hoop lege ruimte ertussen.
Ik weet niet welk deel jij meeneemt van de kinderwagen? Buggy, bak of alleen onderstel met maxicosi? Als ie buggy echt goed plat met het zitje kan zal het nét passen met een maxicosi erop maar het is een volle bedoening.
Ik heb de mijne ook gehuurd en mocht het bij haar thuis even proberen.
15 dagen geleden
Reactie op Iris-bloemetje
Ik heb toevallig nét de prampack uitgeprobeerd. Echt 30 min geleden😂. Wij ...
Wat toevallig! Dank je voor je reactie. Ik heb ook een grote kinderwagen (bugaboo fox 5) en wil eigenlijk de kinderwagen (onderstel + bak) mee en ook nog de maxicosi (cybex). Denk je dat dat past?
15 dagen geleden
Reactie op T8998
Wat toevallig! Dank je voor je reactie. Ik heb ook een grote kinderwagen ( ...
Nee dat denk ik niet dat past. Er was nog ruimte voor wat dingen ertussen te proppen maar een hele (harde) maxicosi dat gaat niet lukken.
15 dagen geleden
Ps, neem je de maxicosi mee voor in de auto? Zo ja, zou je er ook eentje kunnen huren natuurlijk. Dat zul je misschien zelf ook wel al hebben bedacht.
14 dagen geleden
Hoi, er past echt heel veel in de prampack. Wij zijn 2 jaar geleden met onze eerste dochter naar curaçao gevolgen destijds 7 maanden oud. We hadden de dubatti kinderwagen mee maar wel met het zitgedeelte, niet de ligbak. Het is wel echt even passen en meten maar wij hadden uiteindelijk de dubatti onderstel(wielen eraf gehaald en plat neer gelegd), het zitgedeelte, maxicosi en zelfs een babybjorn wipstoel🙈🤣. De losse gaten ook nog volgestopt met luiers, zwemluiers en billendoekjes 🤣.